ساناز ارجمند و شهاب حسینی اینگونه عاشق شدند و ازدواج کردند + عکس – بازیگرها ⭐️

ارجمند و شهاب حسینی اینگونه عاشق شدند و ازدواج

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی در فضای مجازی به یکدیگر عشق می ورزند شهاب حسینی سوپراستار سینما زندگی عاشقانه ای را با همسر جدیدش آغاز کرده و گویا او رفته است. آگاه از پریچهر قنبری.

شهاب حسینی دو فرزند دارد اما از همسر اولش جدا شد و با ساناز ارجمند ازدواج کرد.

پیام احساسی ساناز ارجمند به شهاب حسینی

خانم ارجمند با انتشار عکسی از خود در کنار شهاب حسینی در اینستاگرامش نوشت: زندگی با تو خیلی قشنگه.

ساناز ارجمند و شهاب حسینی عاشق هم شدند + عکس

شهاب حسینی سال هاست که از همسرش جدا شده است اما این خبر را رسانه ای نکرد اما مشخص بود که به دلیل اجرای انفرادی در جشنواره های مختلف از هم جدا شده اند.

شهاب حسینی با عکاسش ازدواج کرده است و در برنامه همرافیق که ساناز ارجمند در آن به عنوان عکاس مشغول به کار بود با هم آشنا شدند.

شهاب حسینی تحصیلات خود را در رشته روانشناسی در دانشگاه تهران آغاز کرد اما در سال ۱۳۷۱ در سن ۱۹ سالگی به بازیگری علاقه مند شد و با حضور در کلاس های استاد سااریگیان در عرض یک سال تمرینات مختلفی را برای کسب مهارت های بازیگری انجام داد. .

او همچنین در دانشگاه با دانشجویان دانشکده هنر از جمله پارسا پیروزفر و یوسف تیموری به تمرین تئاتر پرداخت.

در همان زمان چون عمویش در کانادا زندگی می کرد، پس از دو سال تحصیل با هدف مهاجرت، تحصیل را رها کرد و مدتی نیز درگیر این موضوع و خدمت سربازی بود. در پایان به علاقه همیشگی خود یعنی بازیگری بازگشت و در همان گروه تئاتر در سال ۱۳۷۴ با یکی از همراهانش به نام پریچر قنبری ازدواج کرد.

فعالیت رسمی شهاب حسینی به عنوان گوینده رادیو آغاز شد و در سال ۱۳۷۷ با بازی در برنامه ای به نام «اکسیژن» وارد تلویزیون شد.

نوشته ساناز ارجمند و شهاب حسینی اینگونه عاشق شدند و عکس بچه گرفتند + اولین بار در شعبون ⭐️ . ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.