ستاره محبوب فیلم های هری پاتر ۳۳ ساله شد!

ستاره محبوب فیلم های هری پاتر ۳۳ ساله شد!

اما واتسون ستاره محبوب مجموعه فیلم های هری پاتر با انتشار عکسی در اینستاگرامش تولد 33 سالگی خود را جشن گرفت.

به بازیگرها – اما واتسون، بازیگر بریتانیایی که از سنین پایین به شهرت رسید و در فیلم های هری پاتر در نقش هرمیون بازی کرد، تولد 33 سالگی خود را جشن گرفت!

اما واتسون، ستاره هری پاتر، پس از مدت ها وقفه ای به اینستاگرام بازگشت تا عکسی را در تولد 33 سالگی خود به اشتراک بگذارد.

او در این پست احساسی توضیح داده است که در دو سال گذشته چگونه از زندگی خود دور شده است.

اما واتسون در توضیح این پست نوشت: “من 33 سال دارم. واقعاً احساس عجیبی است. قبل از 29 سالگی من هرگز حتی در مورد بازگشت زحل به عنوان مفهومی نشنیده بودم. اکنون فقط می توانم بگویم که خوب هستم. با آن آشنا شد.»

اما بعد نوشت: “از زندگیم فاصله گرفتم، موج سواری یاد گرفتم (تجربه بد)، سوار شدن بر اسب (تجربه کمی بهتر)، روان درمانی متفاوتی را امتحان کردم (روان درمانی عالی است!).

تجربیات عجیب بازیگر زن!!

من و برادرم برای @renaisspirits با هم متحد شدیم. من سوفیا را در مکزیک پذیرفتم که به جای سگ شبیه فرشته است. ما از گردهمایی مجدد بازیگران هری پاتر فیلمبرداری کردیم.

از مادربزرگ و پدربزرگم خداحافظی کردم. قدم هایم را دوباره طی کردم. من یک صندوق سرمایه گذاری محیط زیست زنان راه اندازی کردم. من با @sugarrayleonard پیکلبال بازی کردم. من حتی گلف بازی کردم و سپس سعی کردم گلف را به همه دوستانم آموزش دهم.

وقتی می خواستم برای خودم غذا درست کنم، هر دو ناخن شستم کنده شده بود و بعد از آن فقط می توانستم کارها را با یک دست انجام دهم. به خاطر خیلی چیزها واقعاً غمگین و واقعاً عصبانی بودم.

در مورد عشق و زن بودن بیشتر یاد گرفتم. سه سال طول کشید، اما بالاخره یک روال روزانه را کشف کردم که در واقع می توانم بیش از چند روز متوالی انجام دهم.

بعضی چیزها را شکستم حالا من یک گیاهخوار هستم. من در ساختن وب سایت های Squarespace وسواس پیدا کردم. اولین تبلیغم را هم کارگردانی کردم.»

او درباره عکس‌هایی که منتشر کرده است، نوشته است: «در واقع این عکس‌ها را سال گذشته در روز تولدم گرفتم، اما هنوز برای بیرون آمدن از پیله کرونا آماده نبودم. این اولین پست اما واتسون در اینستاگرام از 15 دسامبر 2022 بود.

نوشته ستاره محبوب فیلم های هری پاتر 33 ساله شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.