ستاره های سینما برای «رحم جایگزین» چقدر می پردازند؟!

ستاره های سینما برای «رحم جایگزین» چقدر می پردازند؟!

هر روز اخبار بیشتری از نوزادان چهره ها و ستاره های مشهوری که با روش «جایگزین یا جانشین» به دنیا آمده اند می شنویم و برخی نگران هستند که این پدیده نوظهور تأثیرات منفی بر روند درمان ناباروری بگذارد.

AM – در اپیزود این هفته از Hulu’s Keeping Up With The Kardashians، Khloe به مادرش کریس جنر اعتراف کرد که به دلیل نداشتن ارتباط عاطفی مشابه با سایر فرزندانش “احساس گناه می کند”.

شایعه شده است که الک و هیلاریا بالدوین برای به دنیا آوردن ششمین فرزند خود، دختری به نام لوسیا، از یک جانشین استفاده کرده اند، اما آنها اولین زوجی نیستند که چنین گزینه گران قیمتی را ساخته اند. آنها انتخاب می کنند

«چوپرا» بازیگر و مدل 39 ساله هندی و «جوناس» خواننده 29 ساله ایتالیایی-آمریکایی در سال 2018 با یکدیگر ازدواج کردند و در ژانویه سال جاری صاحب اولین فرزندشان شدند. “مالتی ماری”، با رحم اجاره ای. .

دختر جورج لوکاس خالق جنگ ستارگان و همسرش ملودی هابسون در سال 2013 با کمک یک جانشین دختری به دنیا آوردند.

حداقل یکی از فرزندان رابرت دنیرو یک جانشین است، اگرچه گفته می شود دوقلوهای او با همسر سابق توکی اسمیت نیز به همین شکل متولد شده اند.

در ژانویه امسال، پاریس هیلتون و همسرش، کارتر ریم، اولین فرزند خود را از طریق جانشین به دنیا آوردند. سارا جسیکا پارکر و همسرش متیو برودریک دو فرزند دارند که با رحم اجاره ای به دنیا آمدند.

ستاره های سینما برای «رحم جایگزین» چقدر پول می دهند؟! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.