سجاد بیات خواننده را بشناسید

سجاد بیات خواننده را بشناسید

سجاد بیات خواننده ای که به تازگی در بازار موسیقی مارکت کشور غوغا به پا کرده است. در مقاله امروز با او بیشتر آشنا می شویم و آهنگ هایی را که تاکنون خلق کرده است میشناسیم و گوشه ای از این قطعه های موفق را بررسی می کنیم. هم چنین بیوگرافی و معرفی جامعی از سجاد بیات را ارائه می کنیم.

بیوگرافی سجاد بیات

سجاد بیات متولد سال 1372 در تویسرکان همدان و بزرگ شده تهران می باشد. او متاسفانه در دوران کودکی پدرش را از دست داده و از 13 سالگی اش نیز در زمینه تولید مبلمان و چوب فعال است. به صورت نیمه حرفه ای موسیقی را از سال 2012 میلادی آغاز کرده است. به خاطر علاقه ای که از دوران کودکی به موسیقی و آواز داشت پا به عرصه خوانندگی نهاد. فعالیتش در سبک موسیقی پاپ است و در باب ترانه سرایی و آهنگسازی نیز مهارت دارد. علاقه ای به درس خواندن نداشته و بیشتر به پرداختن به هنر لذت می برد. با این که وضعیت مالی خوبی از نظر خانواده نداشته است ولی به خاطر این که خودش خیلی کار می کند مخارج موسیقیایی را از جانب خود می پردازد.

آهنگ ها

یکی از موفقیت های سجاد بیات در زمینه خوانندگی این است که وی هم در موسیقی های شاد و هم در موسیقی های غمگین و احساسی موفق عمل کرده است. شروع فعالیت ساخت و انتشار آهنگ هایش به سال 2012 برمیگردد، جایی که در همین سال اولین قطعه رسمی اش به نام بیا برگرد را به بازار موسیقی منتشر کرد. سپس به مرور زمان قطعات موفق دیگری همچون بوسه، تن ناز، سردی زمونه، چشم آبی، برو اما، میتونی، شیک پوش، قبرستون مردگان، من ساده نبودم، و .. را به بازار موسیقی مارکت کشور ارائه کرد.

تبلیغات: دانلود فیلم فسیل: https://tvioon.net/fossil

اگر نگاه کوچکی به آثار و قطعه های موسیقی از سجاد بیات داشته باشیم، در می یابیم که وی از ترانه های خوبی در آن ها استفاده کرده است. برای مثال در زیر بخشی از متن ترانه آهنگ شاد من ساده نبودم را مشاهده می کنیم:

تو خوشگلی عشقم دل میبری عشقم ناز نگاتو قربون فدات بشم عشقم

دل میبری آسون دل نکنی آسون دلم شده عاشق اون صورت ماهت عشقم

من ساده نبودم عاشق تو بودم اینو بخون از چشمام

محو تو بودم درگیر تو بودم بی تو عشقی نیست تو دنیام

یا آهنگ غمگین و احساسی چشم آبی دارای متنی همچون ذیل می باشد:

ای تو چشم آبی من ای تو آسمون من

تو بمون غرق تو ام خیره تو چشمای تو ام

تو که خنده هات برام معنی زندگیه

پس برای من بخند که این خود زندگیه

همکاری با دیگر هنرمندان

به جرات می توان گفت موفقیت یک مسیر تنها رفتن نمی باشد. همواره همیاری های دیگران نیز می تواند شما را در یک مسیر و هدف موفق سازد. سجاد بیات نیز در مسیر خوانندگی اش با افراد صاحب نامی در موسیقی همکاری داشته است. از جمله این افراد می توان به وحید ادیب، آوا افق، سودا، امیرحسین محمودی، هادی جداری، کیان زمانی، و .. نام برد. تنظیم تمامی قطعاتش نیز بر عهده وحید ادیب تنظیم کننده خوش ذوق هنری ایرانی بوده است.

انتشار آلبوم خاطرات یا Remember

یکی از نکات قالب توجه درباره سجاد نیز انتشار اولین آلبومش به نام خاطرات بوده است. این آلبوم دارای هفت قطعه به نام های زیر می باشد:

  • خاطرات
  • مست شراب
  • پس نجاتم بده
  • شاه پرک
  • جاذبه
  • پری دریایی
  • تقدیر

این آلبوم نیز بسیار بازخورد خوبی را در فضای موسیقی ایران داشت. تنظیم تمامی قطعات این آلبوم نیز بر عهده وحید ادیب بوده است.

سجاد بیات

سخن پایانی

سجاد بیات خواننده خوش اخلاق و حرفه ای که تاکنون با موزیک هایش بسیار در زندگی مردم نقش پر رنگی داشته است. هم چنین به زودی موزیک تفنگ را به بازار موسیقی منتشر خواهد کرد که از طریق سایت های معتبر موسیقی و تریبون های رسمی خودش منتشر خواهد شد. اینستاگرام سجاد بیات نیز به آدرس زیر می باشد:

https://www.instagram.com/sajjadbayat.music

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.