«سحر زکریا» باز هم در اینستاگرام سر و صدا به پا کرد/عکس

«سحر زکریا» باز هم در اینستاگرام سر و صدا به پا کرد/عکس

سحر زکریا با انتشار استوری در اینستاگرام بار دیگر غبارآلود کرد.

به گزارش صبح به نقل از برترین ها; سحر زکریا که بیشتر به خاطر بازی در آثار مهران مدیری به یادگار مانده است، این استوری را در اینستاگرامش آپلود کرده است.

سحر زکریا در دومین روز از مهرماه 1352 در اراک به دنیا آمد.

سحر زکریا با بازی در سریال «در پناه تو» (در نقش پسر عموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس با بازی در نمایش های مختلف و تله تئاتر توانایی خود را محک زد. اما شاید از فیلم «مرد شیشه ای» بود که دوباره دیده شد و به تلویزیون بازگشت و نقش های نه چندان مهمی را در چندین سریال بازی کرد.

بازی در نقش همسر رابین هود در سریال طنز «قطار ابدی» او را تا حدودی به شهرت رساند، اما شاید با برنامه طنز پاورچین بود که هم استعدادهای نهفته خود را در کمدی آشکار کرد و هم توانست به محبوبیت برسد. .

او با بازی در مجموعه های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهرا به فعالیت خود ادامه داد. او همچنین در مجموعه ویدیویی قهوه تلخ بازی کرده است.

سحر زکریا در بهمن ماه ۱۳۹۷ در پی درگذشت علی انصاریان در صفحه شخصی خود نسبت به خرید واکسن کرونا اعتراض کرد که در ساعت ۲۰:۳۰ با واکنش شدیدی روبرو شد. در فروردین 1400 با انتشار ویدئویی اعلام کرد که به دلیل این اعتراض ممنوع الکار شده است.

نوشته «سحر زکریا» باز هم در اینستاگرام سر و صدا به پا کرد/ اولین عکس صبح گرفته شده است. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.