سخنان باورنکردنی «بازیگر ایرانی» هنگام خداحافظی از سینما: ترجیح می دهم در گاوداری کار کنم!

سخنان باورنکردنی «بازیگر ایرانی» هنگام خداحافظی از سینما: ترجیح می دهم در گاوداری کار کنم!

مرتضی کاظمی از سینما و تلویزیون خداحافظی کرد و گفت ترجیح می دهد به جای بازیگری به دامداری مشغول شود.

به گزارش صبح به نقل از آفتاب نیوز، مرتضی کاظمی بازیگر مجموعه تلویزیونی «به خانه می رویم» (مسعود نوابی 1375-1376) درباره کار جدیدش گفت: کار جدیدی هست؟ مشاغل تعطیل هستند و مشاغلی که وجود دارند مشاغل قابل اعتمادی نیستند.

به همین دلیل خودم را زیاد درگیر کار نمی کنم.

وی با اشاره به آخرین کار خود قبل از سال جدید در تله فیلمی به نام بهاران گفت: بعد از آن کاری نکردم. کارهای زیادی پیشنهاد شد اما شرایط به گونه ای نبود که بپذیرم. در سینمای مد، برخی با گرفتن پول از غیر بازیگران آثار «کمدی» می سازند

بازیگر سریال عروس تره کی (محمود معظمی 2018) گفت: دوست داشتم به سراغ کارهای جدید بروم اما بیشتر کارها مسائل اقتصادی خاصی نداشت. در سینمای مد عده ای به نام کارگردان از برخی غیربازیگرانی که به بازیگری علاقه دارند پول می گیرند و سرمایه اولیه را فراهم می کنند و با دو بازیگر شروع به کار می کنند که در نهایت به نتیجه نمی رسد و در تلاش برای پیشرفت هستند. آثار کمدی

من ترجیح می دهم در مزرعه گاوداریم کار کنم تا اینکه به یک شغل ضعیف بروم.

سینما و تلویزیون شرایط خوبی ندارند

وی گفت: خوشبختانه تئاتر هنوز تحت تاثیر این آفت قرار نگرفته و نخواهد بود. اهالی تئاتر آنقدر تمیز هستند که اجازه چنین شرایطی را نمی دهند، اما سینما و تلویزیون شرایط خوبی ندارند. تلویزیونی که هیچ کار تولیدی ندارد و بسیاری از کارهای تلویزیونی حداقل در 7 ماه گذشته متوقف شده است.

باید دنبال شغلی باشم که اعتبار سی ساله ام را زیر سوال نبرد. من دنبال کار نیستم. من یک دامداری در سمت ساوه دارم و بیشتر درگیر آن هستم. آن چیزی نیست که من می خواهم.

اگر چنین است، باید به دنبال شغلی باشم که اعتبار 30 ساله ام را زیر سوال نبرد. من زیاد سر کار نمی روم اما در آینده وضعیت بهتر خواهد شد.

وی همچنین درباره برخی فیلم های در حال اکران گفت: مردم کوچه و خیابان این نوع کارها را دوست دارند. چرا که مردم سال هاست در شرایطی قرار گرفته اند که همه فیلم ها غمگین هستند و حالا یک پنجره می بینند.

بیایید ببینیم پشت این پنجره چه اتفاقی می افتد. من این گونه آثار را مبتذل می دانم و از نظر من ارزش هنری ندارد.

بازیگر سریال «همه چیز آنجاست» (شهرام شاهحسینی 1392) افزود: این نوع کارها فقط یک گیشه است که در مقطعی مردم آن ها را می بینند و در نهایت بی ارزش بودنشان را می بینند تا بتوانند تاثیر مثبتی داشته باشند. “

وی تاکید کرد: این گونه کارها قهقرایی است و پایدار نیست.

چون افرادی که به سینما می روند اکثرا افراد باهوشی هستند. آنها حتی با دیدن چنین آثاری برای دقایقی به سینما می روند تا بخندند و در آخر حوصله شان سر می رود و اکثریت دید خوبی به این گونه آثار ندارند.

برخی از اهالی سینما رگ مردم دستشان است

بازیگر مجموعه تلویزیونی چرخ فلک (عزیزالله حمیدنژاد 1394) نیز گفت: برخی از اهالی سینما خفته مردم هستند و از موقعیت سوء استفاده می کنند و هیچکس جلوی آنها را نمی گیرد.

به گفته این پیشکسوت سینما و تلویزیون، برخی از آثار سینمایی مانند سمی برای سینما هستند. کاظمی گفت: این اقدامات جز تخریب سینما و از بین بردن بقایای آن هیچ سودی برای سینما ندارد.

صحبت های باورنکردنی «بازیگر ایرانی» هنگام خداحافظی از سینما: ترجیح می دهم در گاوداری کار کنم! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.