سخنان تلخ و دردناک «بازیگر زن ایرانی» درباره دلیل جدایی اش

سخنان تلخ و دردناک «بازیگر زن ایرانی» درباره دلیل جدایی اش

شقیگ فراهانی در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که در دوران ازدواجش گاهی شرایط زندگی برایش سخت می شد که تنها حضور پسرش او را آرام می کرد.

به گزارش صبحگاهی، شقایق فراهانی در سال ۱۳۶۹ زمانی که دختری ۱۹ ساله بود با همسرش آقای حسامی ازدواج کرد اما این زندگی با تولد پسرشان «سام» در سال ۱۳۵۰ به طلاق ختم شد.

مادر شدن در 20 سالگی

من خیلی زود در 20 سالگی مادر شدم و از این بابت خیلی خوشحالم، وقتی بچه دار می شوی چیزهایی به دست می آوری که با هیچ چیز دیگری در دنیا قابل مقایسه نیست.

من به لحظات سختی در زندگی ام رسیده ام که بدون پسرم سام نمی توانستم آن ها را تحمل کنم.

رابطه با فرزند طلاق

در این راه سعی کرده ام از یک مشاور و روانشناس برای برخورد با پسرم که فرزند طلاق است کمک بگیرم تا اعتماد او را جلب کنم، بیش از هر چیز سعی کردم با او دوست باشم.

شقایق فراهانی متولد 11 مرداد 1351 بازیگر سینما و تلویزیون است. شقایق فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی است. شقایق فراهانی در طول دوران بازیگری خود پرکار بوده و منتقدان بازی او در فیلم چتری را برای دو نفر تمجید کرده اند.

شقیگ فراهانی بازی در فیلم های «چتر دو نفره»، «پاراوینی در باد» و «کلاه پهلوی» را ماندگار می داند. شقایق فراهانی از کودکی با پدر و مادرش در تئاتر بازی می کرد. شقیگ فراهانی در فیلم لیلا ظاهر شد.

 

 

حرف های تلخ و دردناک «بازیگر زن ایرانی» درباره دلیل جدایی اش صبح اول وقت نوشته شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.