سردیس سردار سلیمانی برکنار نمی شود

سردیس سردار سلیمانی برکنار نمی شود

هدف امروز: پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در این دوره که با فرمتی جدید آغاز شد، پایان چندان خوشی برای فوتبال ایران نداشت: سپاهان مجبور شد عناصر سیاسی از جمله بنرهایی را که روی زمین اصلی حمل می شد، منتقل کند. در کریدور سردار سلیمانی و سردیس برای میزبانی بازی های آسیایی. این قسمت همان محل مبهمی است که مدیران باشگاه هنوز درباره آن نظر کلی نداده اند. یعنی در واقع هیچ یک از اعضای رسمی باشگاه نگفته اند که آیا شرایط کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی در اصفهان را رعایت کرده اند یا خیر. تنها در چند روز اخیر بازیکنان پرتغالی و سرمربی سپاهان ابراز امیدواری کرده اند که دیدار بعدی خود در آسیا را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کنند. در سکوت سران این باشگاه روز گذشته معاون اجرایی رئیس جمهور رسما و به صراحت گفت مجسمه سردار سلیمانی برداشته نمی شود.

این یعنی در بازی بعدی سپاهان تغییری در ورزشگاه نقش جهان ایجاد نخواهد شد. محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور روز شنبه 27 آذرماه در دانشگاه علم و صنعت در ویژه برنامه بزرگداشت روز دانشجو و شهدای 25 آذرماه در خصوص تندیس سردار سلیمانی در ورزشگاه سپاهان گفت: تصمیم گرفته شده است. حذف نکردن مجسمه حاج قاسم تصمیم بسیار درستی بود و دیدید که تا آخرین لحظه این مجسمه برداشته نشد و برداشته نمی شود؛ زیرا ما همیشه به ارزش های خود پایبند هستیم و کوتاه نمی آییم. حال با توجه به این صحبت های یکی از مقامات دولتی مشخص نیست که آیا رایزنی در پشت صحنه برای ماندن یا نبودن مجسمه در ورزشگاه صورت گرفته است؟ اگر سپاهان بتواند با در نظر گرفتن تعلیق محرومیت خود از میزبانی سومین مسابقه، لابی های لازم را انجام دهد، می تواند میزبان حریف بعدی در اصفهان باشد. حریف تیمی از النصر، الهلال و العین امارات خواهد بود. در غیر این صورت و با توجه به اینکه در رای صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت ویژه به لزوم تغییرات اشاره شده است، ممکن است موضوع ساماندهی آنها در اصفهان حل نشده باقی بماند.

پست سردیس سردار سلیمانی حذف نمی شود اولین بار در روزنامه آرمان شکل پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.