سرمایه گذاری عظیم مایکروسافت برای گسترش هوش مصنوعی در امارات متحده عربی – بازیگرها

661e43f7e40ba

مقاله سرمایه گذاری عظیم مایکروسافت برای گسترش هوش مصنوعی در امارات اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

فایننشال تایمز گزارش داد که مایکروسافت 1.5 میلیارد دلار در شرکت هوش مصنوعی G42 سرمایه گذاری کرده است. امارات انجام داده است. این توافق نشان دهنده تغییر در مسیر استراتژیک شرکت اماراتی است، زیرا چندی پیش به تمامی ارتباطات خود با چین پایان داد و هدف آن نزدیک شدن به فعالان آمریکایی و رفع نگرانی های امنیت ملی آمریکا است.

با این توافق، مایکروسافت این شرکت حداقل سهام G42 را به دست آورده است و در مقابل، این شرکت اماراتی از پلت فرم محاسبات ابری Azure مایکروسافت در فعالیت های خود استفاده می کند. این توافق موقعیت ابوظبی را به عنوان یک مرکز تقویت می کند هوش مصنوعی منطقه و امارات به دنبال تحول دیجیتال و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی هستند.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت به طور رسمی تبلیغات در منوی استارت ویندوز 11 را آغاز کرده است

برد اسمیت، نایب رئیس هیئت مدیره مایکروسافت، این توافق را اولین گام در همکاری نزدیک بین دولت های امارات متحده عربی و ایالات متحده خواند و گفت که انتظار می رود همکاری های بیشتری در آینده انجام شود.

مدیرعامل G42 نیز نسبت به این توافق امیدوار بود و تاکید کرد که این تصمیم به تقویت توانمندی های این شرکت در مقیاس جهانی کمک می کند. وی همچنین اعلام کرد که در فاز بعدی این دو شرکت برای ساخت مراکز داده در امارات متحده عربی و حمایت از توسعه دهندگان هوش مصنوعی همکاری خواهند کرد.

این قرارداد نشان دهنده اعتماد مایکروسافت به امارات به عنوان یک کشور، به G42 به عنوان یک شرکت و مدیر عامل آن، پنگ شیائو است. امارات با برنامه های بلند مدت هوش مصنوعی و جذب سرمایه بیشتر یکی از پیشگامان این صنعت محسوب می شود.

در همین راستا OpenAI نیز تلاش خود را برای جذب سرمایه و تقویت تولید تراشه به امارات متحده عربی گسترش داده و در حال اجرای برنامه بلندمدت خود برای تولید تراشه در این کشور است. این در حالی است که این طرح نیازمند سرمایه گذاری حدود 7 میلیارد دلاری است.

مایکروسافت به عنوان یکی از شرکای اصلی OpenAI حدود 13 میلیارد دلار در این استارتاپ سرمایه گذاری کرده است. این قرارداد به دنبال ایفای نقش پیشرو برای مایکروسافت در بازار هوش مصنوعی است و به G42 اجازه می دهد تا خدمات هوش مصنوعی خود را در جهان بیشتر گسترش دهد.

بیشتر بخوانید:

  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی.
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری از ایران و جهان. با ما بمان.

مقاله سرمایه گذاری عظیم مایکروسافت برای گسترش هوش مصنوعی در امارات اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.