سرویس جستجوی کار X اکنون به رقیب Lindin تبدیل شده است – Tekrato

سرویس جستجوی کار X اکنون به رقیب Lindin تبدیل شده است – Tekrato

مقاله Job search service X now a Lindin رقیب اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

X سرویس کاریابی به طور رسمی برای همه کاربران منتشر شد. این سرویس جدید قابلیت رقابت با لینکدین مایکروسافت را دارد. اما آیا او می تواند او را شکست دهد؟

ایلان ماسک چند ماه پیش سرویس کاریابی X را به کاربران نسخه اشتراکی این شبکه اجتماعی در حالت بتا ارائه کرد. اکنون پس از مدت ها وقفه، این سرویس از طریق وب به صورت عمومی در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است.

باید بدانید که در ژوئن 2016، مایکروسافت سرویس جستجو و ارسال شغل LinkedIn را به قیمت 26.2 میلیارد دلار خریداری کرد و به رهبر بلامنازع این حوزه تبدیل شد. لینکدین همچنین یک شبکه اجتماعی کارآفرینی و تجاری است که سال هاست وجود داشته است. حال باید ببینیم که X چگونه کار می کند سرویس کاریابی مایکروسافت رقابت کنند

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: هوش مصنوعی لینکدین برای کاربران این شبکه اجتماعی پست می نویسد

سرویس کاریابی X معرفی شد.

x شبکه اجتماعی چند ماه پیش، درست زمانی که بوی آبی مخلوط با پرنده کوچکی می داد، سرویس کاریابی خود را به صورت آزمایشی و در وب به کاربران سرویس اشتراک توییتر آبی ارائه کرد. اکنون پس از گذشت این مدت، رقیب لینکدین به طور رسمی در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است. البته این نسخه در حال حاضر تحت وب است و به زودی در قالب یک اپلیکیشن روی پلتفرم های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

پلتفرم کاریابی و معرفی X مملو از آگهی های شغلی است و شرکت های متعلق به ایلان ماسک در راس آن ها قرار دارند. از جمله شرکت هایی که ماسک تاسیس یا مدیریت می کند می توان به تسلا، اسپیس ایکس، نورالینک، x.AI اشاره کرد که شرکت تخصصی هوش مصنوعی این کارآفرین بزرگ است.

سرویس کاریابی X معرفی شد.

الون ماسک که دارای X نیز می باشد، قول داده است که پلتفرم جالبی را در اختیار کاربران قرار دهد. اما با نگاهی به ظاهر ساده و بدون زرق و برق این پلتفرم می توان گفت که ماسک همچنان به وعده خود عمل نکرده است.

کاربران سرویس X استخدام می توانند با جستجوی کلیدواژه های مورد نظر مرتبط با تخصص مورد نظر و همچنین مکان یابی به جستجوی شغل بپردازند. پس از یافتن شغل منتشر شده، آنها به طور جداگانه به وب سایتی خارج از X منتقل می شوند و می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از منبع اصلی درخواست کنند.

X قصد دارد برای تکمیل خدمات استخدامی خود اطلاعاتی در مورد سابقه استخدام کاربران خود جمع آوری کند.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی Grok با شبکه اجتماعی X ادغام خواهد شد
  • ارزش X (توئیتر سابق) در سال گذشته به نصف کاهش یافته است
  • تبدیل شبکه اجتماعی X به یک پلتفرم بانکی؛ توییتر سابق در نقش بانکداری جدید ظاهر شد

نظر شما در مورد معرفی سرویس انحصاری Job X چیست؟ آیا پلتفرم نوپای ایلان ماسک می تواند با غولی مانند لینکدین رقابت کند؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر خبرم کن

مقاله Job search service X now a Lindin رقیب اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.