سرویس پیام متنی ماهواره ای Starlink در فلوریدا برای مقابله با طوفان – بازیگرها فعال شد

سرویس پیام متنی ماهواره ای Starlink در فلوریدا برای مقابله با طوفان – بازیگرها فعال شد

استارلینک و شرکت مخابراتی T-Mobile برای کاهش اثرات طوفان میلتون بر ارتباطات با یکدیگر همکاری کرده اند و توانسته اند امکان ارسال پیامک از طریق ماهواره را فراهم کنند.

اخیراً طوفان مخربی رخ داد و پس از آن اسپیس ایکس اعلام کرد که این دو شرکت با یکدیگر همکاری کرده اند تا شرایطی را فراهم کنند تا کاربران T-Mobile بتوانند از طریق ماهواره های Starlink و پیام های متنی در هنگام قطع شدن شبکه های سلولی برای ارسال با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

راهنمای خرید بازیگرها

سرویس پیامک ماهواره ای Starlink با همکاری T-Mobile فعال شد

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) نیز مجوزهای لازم برای فعال سازی این سرویس ها را صادر کرده است. خدمات ذکر شده شامل ارسال پیام های فوری است. این دارو برای افرادی که در مناطق آسیب دیده حضور دارند تجویز می شود. کاربران T-Mobile همچنین می توانند پیام های متنی ضروری را به موسسات محلی ارسال کنند. در شرایط بحرانی مانند ظهور طوفان های بزرگ، استفاده از این نوع امکانات می تواند برای ایمنی و سلامت افراد مفید بوده و از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

سرویس پیامک ماهواره ای Starlink با همکاری T-Mobile فعال شدسرویس پیامک ماهواره ای Starlink با همکاری T-Mobile فعال شد

این امر نشان دهنده اهمیت فراوان استفاده از فناوری های نوین در مواقع ضروری و لزوم همکاری شرکت های فناور برای بهبود وضعیت آسیب دیدگان است. با استفاده از سرویس‌های پیام‌رسان ماهواره‌ای، افراد می‌توانند حتی در شرایط بحرانی ارتباط خود را حفظ کرده و از ایمنی و سلامت خود و دیگران اطمینان حاصل کنند.

از آنجایی که این سرویس در خارج از منزل به بهترین وجه کار می کند، اگر در داخل خانه هستید، بهتر است آن را در نزدیکی پنجره قرار دهید تا سرویس را فعال کنید، اسپیس ایکس برجسته می کند. علاوه بر این، برای اطمینان از اینکه این فناوری به درستی کار می کند، اسپیس ایکس بیش از 10000 کیت Starlink را برای افراد آسیب دیده به عنوان بخشی از تلاش های امدادی ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید:

هک فایل اینترنتی؛ اطلاعات 31 میلیون کاربر در حمله به وب سایت آرشیو اینترنت فاش شد