سریال آتش و بد زمان پخش و تاریخچه فیلم + عکس بازیگران – اندلرن

سریال آتش و بد زمان پخش و تاریخچه فیلم + عکس بازیگران – اندلرن

این روزها سریال های زیادی از شبکه های خانگی پخش می شود. سریال آتش و بد یکی از معدود سریال هایی است که از صدا و سیما پخش می شود و با سریال های شبکه خانگی و حتی سریال های ترکی که این روزها داغ هستند رقابت می کند. این سریال ایرانی علاوه بر داستانی جذاب، بازیگران سرشناس و کارکشته ای نیز دارد. برای تمامی سکانس ها از مکان های طبیعی و تاریخی بسیاری استفاده شده است و این نیز بر جذابیت سریال می افزاید. با اندلرن همراه باشید.

خلاصه ای از تاریخچه سریال آتش و باد

تاریخچه سریال آتش و بد به حدود 120 سال پیش برمی گردد که اولین بار نفت در ایران پیدا شد. اما روایت با کلیشه ای همیشگی و دعوا بر سر یک دختر شروع می شود تا اینکه دعوا بین پدر و پسری ادامه پیدا می کند و در قسمت های بعدی با مرگ پدر به پایان می رسد. این کلیشه به خوبی کارگردانی شده و داستان در درون داستان پیش می رود. خان و خانزاده و رعیت و رعیت زاده مثل خیلی از سریال ها و فیلم های قدیمی دیگر یک پایان سریال هستند. کدخداهای دو طایفه نیز جان می گیرند و رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

حسین محجوب بازیگر نقش بهادر بازیگری زیادی دارد. هنر ایرانی و طرفداران قالی ایرانی در این مجموعه به خوبی خودنمایی می کند. وقتی خان می‌خواهد فرش دستباف بی‌بی را به فرستاده بریتانیا تقدیم کند و بهادر مانع او می‌شود، لبخندی پیروزمندانه بر چهره تماشاگر ایرانی می‌نشیند. بسیاری از فراز و نشیب های آن دوران به نمایش گذاشته شده است. گاهی لبخند بر لبان بیننده ایرانی می آورد و گاهی اشک همه بینندگان را در می آورد. جایی که سرخو فریاد می زند “زنده باد ملکه انگلیس”؛ تماشاگر ایرانی چشمان خود را می بندد تا این سکانس طولانی زودتر تمام شود و در پایان این صحنه سرخو مزد تمام بدی های پسرش را می گیرد و کشته می شود. بیننده با تناقضاتی در مورد اینکه جنایت کشی چه بوده و اینکه او آدم خوبی نبوده و بابت آن به او دستمزد داده شده، می ماند.

داستان سریال آتش و بد، زندگی مردمی عشایری را روایت می کند که سعی می کنند زندگی آبرومندانه ای داشته باشند و گاه از روی نادانی و گاه به دلیل سادگی به فلاکت می افتند، سپس با درایت و تلاش از آن بدبختی بیرون می آیند. این سریال به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه کنندگی حسن نجاریان ساخته شده است.

زمان پخش سریال آتش و بد

پخش این سریال پرطرفدار ایرانی از فروردین 1402 آغاز شد و همچنان ادامه دارد. زمان پخش سریال آتش و بد همه روزه ساعت 19 یا 19 از شبکه 3 سیما می باشد. یکی از بازیگران اصلی این سریال خانم لاله اسکندری از زمان پخش این سریال گله مند بوده و آن را ساعتی نامناسب می داند. اما بسیاری از افرادی که در زمان پخش آن حاضر نمی شوند، یا تکرار آن را تماشا می کنند یا این سریال را از طریق اینترنت و صفحات مختلف دنبال می کنند.

ساعت ها تکرار سریال آتش و شیطان

زمان های تکرار سریال آتش و بد سه بار در روز می باشد. تکرار اول در ساعت 1:30 بامداد، تکرار دوم در ساعت 10 صبح و تکرار سوم در ساعت 14:30 پخش خواهد شد.

سریال آتش و بد چند قسمته؟

ساخت سریال آتش و بد با توجه به لوکیشن های زیاد، بازیگران زیاد و همچنین سیاهی لشکرها، دقیقاً بیش از 2 سال و 27 ماه طول کشید. این سریال برای 45 قسمت برنامه ریزی شده بود که در نهایت به دلیل محدودیت زمان پخش به 58 قسمت 45 دقیقه ای تغییر یافت.

بازیگران سریال آتش و بد

سریال آتش و بد از بازیگران با استعداد و نام آشنای زیادی بهره برده است. در ادامه این قسمت تعدادی از بازیگران اصلی این سریال پرطرفدار ایرانی را معرفی می کنیم.

  • حسین محجوب بازیگر نقش بهادر در سریال آتش و بد

حسین محجوب در سریال آتش و باد

حسین محجوب بازیگر توانا که با سریال صاحبدلان شهرت خود را تثبیت کرد در سریال آتش و باد نقش بهادر را بازی می کند. این بازیگر متولد 19 مرداد 1327 است و در فیلم رنگ خدا جوایز متعددی از جمله سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و جایزه جشنواره والنسین فرانسه را دریافت کرده است. شاید هیچ کدام از شما نقش های او را در سریال ها و فیلم های معروفی مثل من 15 ساله، سلطان و شعبان، سربداران و کوچوک جنگلی به خاطر نداشته باشید.

  • لاله اسکندری بازیگر نقش بی بی کتایون

لاله اسکندری در سریال آتش و بد

لاله اسکندری بازیگر توانای دیگری است که در سریال آتش و بد در نقش بی بی کتایون بازی می کند. این بازیگر سرشناس متولد 9 آذر 1354 است و برای اولین بار در سریال حاتمی کیا خاک سرخ در سال 1379 روی پرده تلویزیون ظاهر شد. البته قبل از آن فیلم مهر و ماه را روی اکران سینما داشت. این بازیگر برای اولین بار در سریال آتش و بد نقش مادری با فرزندان بدبخت را بازی می کند. قبل از این، او همیشه نقش دختران جوان خوش شانس یا در نهایت مادران جوان را بازی می کرد.

  • محمود پاک نیت بازیگر نقش فتح الله خان

محمود پاک نیت بازیگر نقش فتح الله خان

محمود پاک نیت که از سریال پس از باران نقش خود را در نقش خان تثبیت کرده است، در سریال آتش و باد نیز نقش فتح الله خان را بازی می کند. این خان بازیگر متولد 19 دی 1331 است و همزمان با این سریال در سریال گیلدخت نقش خان معزول را نیز ایفا می کند.

  • نادر فلاح بازیگر نقش سرخوی مو قرمز

نادر فلاح بازیگر نقش سرخوی مو قرمز در سریال آتش و بد

نادر فلاح در سریال آتش و بد نقش سرخوی مو قرمز را بازی می کند. این نقش باعث شهرت نادر فلاح شده است. این در حالی است که پیش از این در سریال ها و فیلم های زیادی مانند نشست خصوصی، صبحخی، ما همه با هم هستیم، بی پولی و خانه دختر به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر متولد شهریور 1352 است و برای بازی در سریال سرخو دیده می شود.

  • دیگر بازیگران سریال آتش و بد

بسیاری از بازیگران دیگر در سریال آتش و بد به ایفای نقش می پردازند. از جمله می توان به بویوک میرزایی، سهیلا رضوی، فرخ نعمتی، میرطاهر مظلومی، مهدی فقیه، صدرالدین حجازی، صالح آقامیرزایی، قاسم زارع، داریوش کاردان، مریم موسویان (بازیگر جهان پسند) و رامین نصیرنصیر اشاره کرد.

سریال آتش و بد و محبوبیت آن

سریال آتش و بد یکی از سریال های جدید تلویزیونی است که به دلایلی مانند بازیگران متفاوت و داستانی مشابه بسیار محبوب شده است. این سریال در بین سریال های جدید و نمایش خانگی راه خود را در نگاه بینندگان باز کرده است و در زمان های ذکر شده می توانید به راحتی آن را تماشا کنید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.