سریال به سوی زمان تو | بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای به سوی زمان تو | اندلرن

سریال به سوی زمان تو | بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای به سوی زمان تو | اندلرن

سریال به سوی زمان تو یک سریال کره ای محصول سال 2023 در ژانر عاشقانه و فانتزی است. در ادامه با بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال کره ای به سوی زمان تو همراه اندلرن باشید.

سریال به سوی زمان تو یا زمانی به نام تو (A Time Called You) یک سریال تلویزیونی در ژانر فانتزی و عاشقانه و درام محصول کره جنوبی با بازی Ahn Hyo-seop، Jeon Yeo-been و Kang Hoon است. این سریال بر اساس یک مجموعه تلویزیونی تایوانی ساخته شده است. زمان انتشار سریال به سوی زمان تو کره ای در 8 سپتامبر 2023 بود که در نتفلیکس منتشر شد. این سریال امتیاز خوب 7.8 در IMDb توانسته جایگاه خوبی در بین بینندگان کسب کند.

داستان سریال کره ای به سوی زمان تو

سریال کره ای به سوی زمان تو داستانی درباره جون هی است که یک سال پس از مرگ دوست پسرش، یون جون، هنوز نتوانسته او را فراموش کند و در غم از دست دادن داغدار است. او به نحوی به گذشته در سال 1998 سفر می کند و در بدن شخص 18 ساله ای به نام مین جو از خواب بیدار می شود. او که با این قضیه کنار آمده با یک ملاقات دوباره عاشق می شود و سی هیون را ملاقات می کند که شباهت عجیبی به دوست پسر فوت شده او دارد و این شروع یک زندگی دوباره برای او است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

بازیگران سریال به سوی زمان تو

در ادامه با معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال به سوی زمان تو کره ای همراه ما باشید.

جون یو بین (Jeon Yeo Been) در نقش جون هی

سریال به سوی زمان تو کره ای / بازیگران سریال به سوی زمان تو

جئون یئو بین، متولد گانگنونگ، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که توسط مدیریت MMM اداره می شود. او در سال 2015 در فیلم “خائنان” بازی کرد. او برای بازی در فیلم «پس از مرگ من» در سال 2018 مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت. او برای بازی در «پس از مرگ من» برنده جایزه گرند بل به عنوان بهترین بازیگر زن جدید شد.

جون یو بین همچنین در فیلم «شبی در بهشت» (2021)، تنها فیلم کره ای که به هفتاد و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز دعوت شده بود، شرکت کرد. جئون برای بازی در “وینچنزو” نامزد جوایز برند سال برای “بازیگر زن سال”، “بازیگر برتر زن کره ای” در جوایز بین المللی درام سئول شد و در ششمین جایزه “بهترین هنرمند” را دریافت کرد. جون از بازیگران سریال کره ای زمانی به نام تو در نقش هان جون هی است.

جئون یئوبین برای فیلم های After My Death (2017)، Night in Paradise (2020)، Vincenzo (2021) و سریال سریال A Time Called You شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

آن هیو سوپ (Ahn Hyo Seop) در نقش کو یئون جون

سریال A Time Called You / بازیگران سریال کره ای به سوی زمان تو

Ahn Hyo Seop یک بازیگر کره ای و کانادایی است که در کره جنوبی مستقر است. او در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد. هنگامی که او هفت ساله بود، خانواده اش به تورنتو، کانادا مهاجرت کردند. او بعداً در 17 سالگی به کره جنوبی بازگشت، در حالی که خانواده‌اش در کانادا ماندند. او فارغ التحصیل دانشگاه کوکمین در بخش تجارت بین‌الملل است. و همچنین پیانو و ویولن می نوازد.

پس از بازگشت به کره جنوبی، Ahn توسط JYP Entertainment شناسایی شد و یک کارآموز شد. به او فرصتی داده شد تا به عنوان یکی از اعضای گروه پسرانه کی پاپ GOT7 شروع به کار کند. با این حال، او در نهایت این پیشنهاد را برای پیگیری تلاش های دیگر رد کرد. او بعداً در گروه پروژه “101 (One O One)” قرار گرفت، که تک آهنگ های دیجیتال “Love You” را در اکتبر 2015 منتشر کرد و سپس “Stunning” را در نوامبر 2015 منتشر کرد.

Ahn اولین بازیگری خود را در درام MBC، Splash Splash Love انجام داد. او در سال 2017 جایزه تازه کار خود را برای بازی در درام «پدر من عجیب است» دریافت کرد. او جایزه عالی، بازیگر ژانر مینی سریال/درام فانتزی را دریافت کرد و جایزه بهترین زوج را با کیم یو جونگ در جوایز درام SBS 2021 برای درام «عاشقان آسمان سرخ» دریافت کرد.

در 2 می 2022 او شروع جدیدی را با آژانس خود The present co اعلام کرد. آژانس جدید به طور مشترک توسط Ahn Hyo Seop و مدیر قدیمی اش که از قبل از اولین بازی با این بازیگر کار می کرد، تأسیس شده است. آن هیو سوپ از بازیگران سریال به سوی زمان تو است که در نقش یون جون ایفای نقش کرده داست.

بیشتر بخوانید: سریال دختر نقاب دار |‌بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای دختر نقاب دار

کانگ هون (Kang Hoon) در نقش جونگ این گیو

سریال کره ای سریال زمانی به نام تو / داستان کره ای به سوی زمان تو

کانگ هون یکی از بازیگران سریال کره ای به سوی زمان تو و اهل کره جنوبی تحت کمپانی npio Entertainment است. او تئاتر و فیلم را در دانشگاه سوون تحصیل کرد و اولین بازیگری خود را در فیلم کوتاه «پیک نیک» در سال 2014 انجام داد. او بیشتر به خاطر بازی در درام های تاریخی، آستین قرمز (2021) و سریال مهمان خانه رمانتیک (2023) و همچنین سریال مهمانسرای رمانتیک شناخته می شود. او برنده جایزه بهترین بازیگر جدید مرد در جوایز MBC 2021 شد.

بیشتر بخوانید: سریال عزیزترینم | معرفی بازیگران سریال کره ای عزیزترینم

سئو یه هوا (Seo Ye Hwa) در نقش سئو نا ایون

سریال زمانی به نام تو / زمان پخش سریال به سوی زمان تو

سئو از بازیگران سریال به سوی زمان تو است که شروع خود را در تئاتر موزیکال آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال درام «واحد تحقیق پدربزرگ گل» در سال 2014 اولین حضور خود را روی پرده سینما انجام داد. او فیلم “Thumping Spike” (2016) را بازی کرد و در درام 2019 “Her Private Life” ظاهر شد.

Seo Ye-hwa با فیلم‌های When Flowers Bloom، I Think of the Moon (2021)، Vincenzo (2021) و Lawless Lawyer (2018) و سریال زمانی به نام تو شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال پشت لمس تو | معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای پشت لمس تو

جانگ هی جین (Jang Hye Jin) در نقش بائه می یونگ

هنرپیشه‌های سریال به سوی زمان تو / بازیگران سریال زمانی به نام تو

جانگ هی جین از بازیگران سریال به سوی زمان تو است. او یک بازیگر اهل کره جنوبی است. حرفه بازیگری او در دهه 1990 با یک نقش کوچک در فیلم سینمایی « If It Snows On Christmas» در سال 1998 آغاز شد. او در اواسط دهه 2000 زمانی که نقش پارک میونگ سوک را در فیلم دراماتیک Sunshine به کارگردانی فیلمساز و رمان نویس لی چانگ دونگ و با حضور در سریال My Sweet از SBS بازی کرد، توجه رسانه ها را در کشور خود به خود جلب کرد.

او برای بازی در نقش چانگ سوک در فیلم انگل برنده جایزه اسکار شد و در سطح بین المللی شناخته می شود. جانگ هی جین در سریال به سوی زمان تو در نقش بائه می یونگ، مادر مین جو بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال دروغگوی دوست داشتنی من

لی مین گو (Lee Min Goo) در نقش کوون دو هون

هنرپیشه‌های سریال به سوی زمان تو کره ای / موضوع سریال زمانی به نام تو کره ای

لی مین هو از دیگر هنرپیشه‌های سریال به سوی زمان تو کره ای است که در 27 جولای 1992 در کره جنوبی به دنیا آکده است. لی مین گو برای همه ما مرده هستیم (2022)، سریال کره ای زمانی به نام تو (2023) و شکوه (2022) شناخته می شود. او در سریال کره ای به سوی زمان تو در نقش کوون دو هون، برادر مین جو ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال جونگ میونگ کره ای (Splendid Politics)

هریسن ژو (Harrison Xu) در نقش جونگ این گیو

سریال A Time Called You / تعداد قسمت های سریال به سوی زمان تو

هریسون یک فرد آمریکایی کره ای و که فارغ التحصیل USC است. او همچنین یک صداپیشه ماهر در انیمیشن و دوبله است، که اخیراً دوبله اصلی در نمایش های بسیار موفق همه ما مرده هستیم و خانه شیرین است. هریسون علاوه بر بازیگری عاشق پیست یخ است. هریسون از بازیگران سریال کره ای به سوی زمان تو در نقش جونگ این گیو است.

بیشتر بخوانید: سریال تا ابد عشق | معرفی داستان و بازیگران سریال چینی عشق همیشگی

سخن پایانی؛ سریال A Time Called You

در این مقاله با داستان و بازیگران سریال زمانی به نام تو کره ای آشنا شدید. نظر شما درباره موضوع سریال به سوی زمان تو کره ای چیست؟ آیا این سریال را موفق می بینید؟ نظراتخودتان را درباره سریال به سوی زمان تو با ما درمیان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.