سریال به عشق تو سوگند | معرفی بازیگران سریال به عشق تو سوگند | اندلرن

سریال به عشق تو سوگند | معرفی بازیگران سریال به عشق تو سوگند |  اندلرن

Kasam Tere Pyaar Ki یک سریال درام عاشقانه هندی هندی است که در 7 مارس 2016 پخش شد. همچنین سریال هندی Be Eshke Tu Sogand به صورت دیجیتال در Voot در دسترس است. با بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال به اشکه تو سوگند با اندلرن همراه باشید.

به اشکه تو سوگند با بازی کراتیکا سانگر و شاراد مالهوترا به تهیه کنندگی اکتا کاپور زیر نظر تله فیلم بالاجی در 27 جولای 2018 پخش شد.

خلاصه داستان سریال به عشق تو سوگند هندی

سریال هندی Be Eshke Tu Sogand سفر دو عاشق به نام‌های ریشی و تانو را نشان می‌دهد که پس از تولد دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند. کسام داستان عشق دو ستاره ریشی و تانو است که قرار است از بدو تولد با هم باشند. عشق آنها امتحان خود را پس داده و حتی مرگ را نیز به چالش کشیده است. این داستان تناسخ حتی افراد غیرمؤمن را نیز به عشق باور خواهد کرد.

بازیگران سریال به عشق تو قسم

اجرای دوتایی اصلی سریال هندی سوگند به شاراد و کراتیکا عالیه و با شروع دیدنش دیگه راه برگشتی نیست. قطعا جذب این سریال زیبای هندی خواهید شد. در ادامه با معرفی بیوگرافی با ما همراه باشید

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های هندی پادشاهی

کراتیکا سنگر (کراتیکا سنگر) بازیگر نقش تانو در سریال به عشق تو سوگند

بازیگران سریال به عشق تو سوگند / نام واقعی مانپریت در سریال به عشق تو سوگند

کراتیکا سنگار که با نام کراتیکا سنگرویر نیز شناخته می شود، یکی از بازیگران زن نمایش تلویزیونی به اشکه تو سوگند است که عمدتاً در تلویزیون هند ظاهر می شود. او اولین بازی خود را در سال 2007 با Kasautii Zindagii Kay با بازی Prena Gill انجام داد و همچنین در Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi در نقش سانچی ظاهر شد.

کراتیکا در جانسی کی رانی به موفقیت دست یافت. بعدها در پونار ویوا، سرویس ولی باهو و کسام تره پیار کی بازی کرد. او همچنین در سال ۲۰۱۴ در فیلم پدرخوانده من بالیوود ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: فیلم ها و برنامه های تلویزیونی سلمان خان

شاراد مالهوترا (شاراد مالهوترا) بازیگر ریشی بادی در سریال به اشکه تو سوگند

بازیگران زن با عشق تو سوگند / همسر واقعی ریشی در سریال با عشق تو سوگند

شاراد مالهوترا، یکی از بازیگران اصلی سریال تلویزیونی Be Eshke Tu Sogand، در 9 ژانویه 1983 در بمبئی، ماهاراشترا، هند به دنیا آمد. او بازیگر و کارگردانی است که برای بانوی اصلی تری دولهان (2006)، کسام تری پیار کی (2016) و بهارات کا ویر پوترا – ماهارانا پراتاپ (2013) شناخته شده است. او با ریپچی باتیا ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های پاکستانی معرفی لیست سریال های پاکستانی

آیشواریا راج باکونی (آیشواریا راج باکونی) بازیگر نقش ریا در سریال دوستت دارم

سریال Kasam Tere Pyaar Ki

آیشواریا راج باکونی یکی دیگر از بازیگران Ishq Tu Sughand است که در 4 سپتامبر 1997 در بوپال، مادهیا پرادش، هند به دنیا آمد. او یک بازیگر هندی است که برای سمرات پریثویراج (2022)، افتخار و کارگردان (2022) شناخته شده است.

سایر بازیگران سریال به عشق شما قسم می خورند

  • Shivika Rishi در نقش Natacha در Be Eshke Tu Sogand
  • اسمریتی خانا در نقش مالایکا در فیلم Be Eshke Tu Sogand
  • راتان سینگ (رانا راتان سینگ) در نقش رئیس امنیت در سریال به اشکه تو سوگند.
  • الوک نث پاتاک در نقش یک پلیس در سریال به اشکه تو سوگند

بیشتر بخوانید: فیلم های افغانی معرفی بهترین فیلم های افغانی

جدول پخش سریال جم بالیوود به عشق تو سوگند

زمان پخش سریال جم بالیوود با عشق تو سوگند / نام اصلی اهنا در سریال با عشق تو سوگند

هم اکنون فصل دوم سریال به عشق تو سوگند از شبکه جم بالیوود در حال پخش است. زمان و تاریخ پخش فصل دوم این سریال روزهای فرد ساعت 20 از شبکه جم بالیوود و ساعت تکرار آن ساعت 16 و 12 شب خواهد بود. سریال با عشق تو سوگند دوبله فارسی روزهای زوج از شبکه جم بالیوود پخش می شود.

بیشتر بخوانید: سریال لبنانی معرفی بهترین سریال های لبنانی

آخرین کلمه؛ سریال هندی به عشقت قسم

در این مطلب به ارائه و بررسی زمان پخش سریال هندی به اشکه تو سوگند به همراه معرفی بازیگران زن سریال به اشکه تو سوگند می پردازیم. برداشت شانا از این سریال جذاب چیست؟ در قسمت نظرات با ما تماس بگیرید.

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.