سریال تب تاریخچه فیلم و ارائه بازیگران + زمان پخش – اندلرن

سریال تب تاریخچه فیلم و ارائه بازیگران + زمان پخش – اندلرن

زندگی افراد هر لحظه و هر روز در حال مدرن‌تر شدن است و این موضوع می‌تواند بر اخلاق و رفتار و همچنین روابط بین اعضای خانواده و محیطشان و در نهایت اعضای خانواده و جامعه تأثیر بگذارد. در طول اپیدمی کرونا، این مشکل جدی تر شد.

در نتیجه تلویزیون به عنوان یک رسانه عمومی و فراگیر، نکات مهم انسانی و اخلاقی را در قالب برنامه، فیلم و سریال نمایشی به مخاطب گوشزد می کند.

سریال تب و تب یکی از این مجموعه‌هایی است که با محوریت مسائل خانوادگی به نویسندگی و کارگردانی داریوش مختاری و تهیه کنندگی مهدی شفیعی می‌پردازد. داریوش مختاری همچنین نویسنده سریال «اغما» و کارگردانی فیلم تلویزیونی «دل شور» است.

تاریخچه سریال Fever.

به گفته تهیه کننده جناب آقای مهدی شفیعی، داستان سریال تب و تب به روابط خانوادگی و مشکلات پیش روی اعضای خانواده در بستر ملودرام اجتماعی می پردازد.

در خلاصه داستان آمده است: «مه لقا به عنوان مادر از سفر برمی گردد، اما به دلایل نامعلومی پسر بزرگش «مین» از او استقبال نمی کند…»

از آنجایی که تمرکز این داستان به غیر از مخاطب عام بیشتر روی زنان است، شاید زنان خانه دار مخاطب اصلی این سریال باشند.

درست است که مضامین و مضامین مربوط به خانواده بارها در سریال های مختلف تکرار می شود، اما همیشه با نوع و نسخه جدیدی از تم های خانوادگی در ابعاد مختلف مواجه هستیم و به همین دلیل است که این سریال ها هرگز تکراری نمی شوند و همیشه جذاب هستند. حضار.

این داستان فضایی ایرانی و شرقی دارد که 30 شخصیت ایفاگر نقش در روند داستان شرکت می کنند و پیام را در طول سریال تب به بیننده منتقل می کنند.

بنابراین در این سریال نام شخصیت و نقش اصلی زیاد نیست. شاید این مضمون این جمله را ثابت کند که «هر کس قهرمان زندگی خودش است».

نام این سریال نیز به دلیل روابط ترسناک و پرتنش همه شخصیت های این داستان به عنوان اعضای یک خانواده با اطرافیانشان انتخاب شده است.

 

سریال تب کی پخش میشه؟

سریال تب و تب در شبکه دو سیما تولید شده و قرار است در 25 تا 27 قسمت پخش شود. پخش این سریال از شنبه 18 اردیبهشت 1402 از شبکه دو آغاز می شود. این سریال را می توانید از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:15 از شبکه دو مشاهده کنید. همچنین این سریال در 31 شهریور 1401 با ضبط و فیلمبرداری صحنه های خارجی آغاز شد.

 

تکرار سریال Fever.

این سریال شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:15 از شبکه دو پخش می شود. تکرار Tab y Tab روز بعد در سه ساعت مختلف 00:40، 9:45 و 16:15 پخش می شود.

 

بازیگران سریال تب و تب

در ادامه شما را با بازیگران سریال تب و تب و نقش آنها در فیلم آشنا می کنیم.

نسرین مرادی در نقش ژاله

نسرین مرادی در نقش ژاله

نسرین مرادی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1355 است که آخرین تجربه بازیگری او در سریال نون خا بود.

نقش نسرین مرادی در این سریال ژاله است. ژاله دختر بزرگ خانواده و دارای دو پسر است و در مسیر داستان مشکلات مختلفی را پشت سر می گذارد.

 

محمود پاک نیت بازیگر حاج اقبال

محمود پاک نیت بازیگر حاج اقبال

محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1331 است.

نقش آقای پاک نیت یکی از نقش های اصلی این سریال است. حاج اقبال پدر این خانواده است که یک عروس و یک نوه دارد. این شخصیت در طول داستان سعی می کند آرامش خانواده را حفظ کند و در عین حال سعی در کنترل همه امور و حل مشکلات خانواده دارد.

 

مهری آل آقا در نقش احترام

مهری آل آقا در نقش احترام - کارمادئو

خانم آل آقا بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1344 است که در این فیلم نقش مه لقا خواهر مه لقا را بازی می کند.

 

فرشته سرابندی در نقش مه لقا

فرشته سرابندی متولد 1349 بازیگر تلویزیون و سینما است. خانم سرابندی در سریال تب و تاپ نقش مه لقا مادر خانواده را بازی می کند.

 

عطا عمرانی به عنوان فرزند خانواده

عطا عمرانی متولد 1365 بازیگر تئاتر تلویزیون است. او در این سریال نقش پسر خانواده را بازی می کند.

 

از دیگر بازیگران سریال Tab and Tab

حدیث نیکرو، خیام وقار، ریحانه رازی، افسانه ناصری و… دیگر بازیگران سریال تب و تب هستند. عوامل دیگر در سری تب عبارتند از:

  • مدیر تولید: میلاد لکی
  • صدابرداری: علیرضا نوین نژاد
  • فیلمبردار: علی محمد قاسمی
  • طراح گریم: علیرضا سهری
  • لباس: پیام حسین سوری
  • دستیار اول کارگردان: حمید وطن پرست
  • برنامه نویس: چاوش حنارمز

 

سریال تب چند قسمته؟

مجموعه تلویزیونی «تاب و تب» به کارگردانی داریوش مختاری و تهیه کنندگی مهدی شفیعی در 27 قسمت در گروه فیلم و سریال دو سیما تولید شده است.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.