سریال ترکی سرزمین عشق های زیبا; داستان و بازیگران را معرفی می کنیم.

سریال ترکی سرزمین عشق های زیبا; داستان و بازیگران را معرفی می کنیم.

سریال سرزمین عشق زیبا (Güzel Asklar Diyari) یک سریال ترکی جدید در ژانر درام-عاشقانه است که داستان مسیر زندگی عاشقانه اما دشوار آرهان و دنیز را روایت می کند.

یکی از جدیدترین سریال های ترکی که پخش آن به تازگی آغاز شده است سریال سرزمین عشق های زیبا (Güzel Asklar Diyari) می باشد. این سریال که با نام سرزمین عشق های زیبا نیز شناخته می شود محصول شرکت بویوت فیلم است و شبکه کانال پخش آن را بر عهده دارد. ژانر سریال «دیار عشق حیا زیبا» درام و عاشقانه است و بازیگرانی چون بوراک بیرکی آکگول و ازگو کایا در آن بازی می کنند. این سریال ترکی داستان عشق خود را در یک اتفاق ناگوار روایت می کند که با ازدواج این زوج در داستان آغاز می شود. تاکنون 3 قسمت از این سریال منتشر شده و با استقبال خوبی از سوی بینندگان مواجه شده است.

معرفی سری Güzel Asklar Diyari موضوع این مقاله بازیگرها است. با هم جزییات این سریال که جزو بهترین سریال های ترکیه ای 2024 است را می دانیم. نگاهی به داستان و بازیگران آن می اندازیم و همچنین می دانیم که سریال چه زمانی پخش می شود. به ما بپیوندید.

فهرست مطالب

زمان پخش سریال ترکی سرزمین عشق های زیبا.

قسمت اول سریال در روز دوشنبه 2 مهر 1393 ساعت 20 از شبکه دی پخش شد. متاسفانه تعداد قسمت های سریال سرزمین عشق ها هنوز اعلام نشده اما تا کنون سه قسمت را دیده ایم. مدت زمان هر قسمت مانند بسیاری از سریال های ترکی دیگر حدود 120 تا 140 دقیقه است. پس اگر هنوز تماشای این سریال را شروع نکرده اید، نگران نباشید. می توانید از امروز شروع کنید و به زودی به جمعی که منتظر قسمت جدید سریال هستند بپیوندید.

خلاصه سریال ترکی سرزمین عشق زیبا

داستان سریال سرزمین عشق زیبا داستانی عاشقانه از زندگی آرهان و دنیز است. آرهان، کوچکترین پسر و وارث یک خانواده ثروتمند کاپادوکایی، در ازمیر عاشق دکتری به نام دنیز می شود. آرهان دنیز را برای ملاقات با خانواده اش در کاپادوکیا می برد، جایی که رازها فاش می شود. دنیز که از شنیدن خبر نامزدی آرهان شوکه شده بود تصمیم می گیرد به ازمیر بازگردد. اما آرهان او را در فرودگاه متوقف می کند و به دنیز قول می دهد که این نامزدی توافقی است بین خانواده ها و او نمی خواهد با کسی جز دنیز زندگی کند.

این دو عاشق با موفقیت بر اولین مانع در مسیر پرفراز و نشیب عشق غلبه می کنند و عروسی برگزار می شود. اما زندگی نقشه های شومی دارد و شب عروسی به یک کابوس تبدیل می شود. آن شب جمال برادر بزرگتر ارهان به ضرب گلوله کشته شد. اکنون خانواده در جستجوی قاتل هستند، در حالی که آمدن دنیز به عنوان همسر جدید برای مادری که به تازگی پسرش را از دست داده ویرانگر است. آیا دنیز می تواند از آزمایشات و چالش های زندگی در عمارت پر افتخار جان سالم به در ببرد؟

بازیگران سریال سرزمین عشق های زیبا.

در این سریال ترکی شاهد بازیگران با استعداد و محبوب هستیم. در این قسمت مروری داریم بر بیوگرافی چهار بازیگر اصلی و سپس به طور خلاصه با نام و نقش برخی دیگر از بازیگران سریال Güzel Asklar Diyari آشنا می شویم.

بوراک برکای آکگول در نقش آرهان آلاکا

ژانر سریال

بوراک برکای آکگول (Burak Berkay Akgül) هنرپیشه اهل ترکیه است که در ۲۴ فوریه ۱۹۹۷ برابر با ۱۵ اسفند ۱۳۷۵ در شهر استانبول به دنیا آمد. او در دانشگاه استانبول تحصیل کرد و فعالیت بازیگری خود را در سال ۲۰۲۰ با سریال ماریا و مصطفی آغاز کرد. سال بعد در سریال Kırmızı Kamyon و سریال قهرمان بابام ظاهر شد. یکی از بهترین کارهای بازیگری او سریال Destan (2021-2022) است و حضورش در سریال سفیر (2022-2023) نیز باعث شناخته شدن او شد. نقش منحصر به فرد او در سریال Ru باعث شد شهرت او بیشتر شود. بوراک بازیگر جوانی است که این روزها در سریال دیار عشق های نقش آرهان را بازی کرده است.

اوزگو کایا در نقش دنیز درویش اوغلو

زمان پخش سریال ترکی

اوزگو کایا بازیگر جوان ترکیه ای است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 2017 آغاز کرد.وی در 5 فوریه 1996 (16 بهمن 1374) در شهر استانبول به دنیا آمد و تحصیلات خود را در کنسرواتوار دولتی دانشگاه استانبول به پایان رساند. اوزگو بازیگری را با نقش سیبل یلماز در سریال Adı Efsane (2017) آغاز کرد و سال بعد یکی از نقش های اصلی سریال Mehmetçik Kut al-Amare (19-2018) به او واگذار شد. همچنین این بازیگر جذاب را در نقش سودا ایگیلمز در سریال هیچکس نمی داند (2019) و نقش ترکان کلندر کورمان در سریال سه خواهر (2024-2022) دیده ایم. اوزگو همچنین نقش ماس را در سریال وب عشق سابق من (2021) بازی کرد.

همچنین بخوانید:

هلیل ارگون در نقش حکیم آلاکا

    بازیگران زن سرزمین عشق های زیبا نقد سریال ترکی سرزمین عشق های زیبا

Halil İbrahim Ergün (Halil İbrahim Ergün) بازیگر کهنه کار ترکیه ای متولد ۸ سپتامبر ۱۹۴۶ (۱۷ شهریور ۱۳۲۵) در شهر ایزنیک است. او در رشته علوم سیاسی از دانشگاه آنکارا فارغ التحصیل شد و کار خود را به عنوان بازیگر در یک تئاتر در بورسا آغاز کرد. او ابتدا در فیلم ایذین (۱۳۵۴) جلوی دوربین رفت و سال‌های بعد در آثار شناخته‌شده‌ای مانند فیلم مادن، فیلم کوما و فیلم کلبین زمانی ظاهر شد. هلیل ارگان را در سال 1385 در سریال برگریزان در نقش علیرضا بیگ دیدیم. این بازیگر دو بار موفق به کسب عنوان بهترین بازیگر مرد در جشنواره بین المللی فیلم آدانا و یک بار نیز عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم آنتالیا (پرتقال طلایی) را از آن خود کرد. این جشنواره در سال 1386 از هلیل ارگان برای یک عمر فعالیت هنری تقدیر کرد.

همچنین بخوانید:

ملتام کمبول در نقش گونول آلاکا

    نقد سریال ترکی

ملتم کامبول در 5 نوامبر 1969 (14 نوامبر 1348) در خانواده ای چرکس تبار در ازمیر به دنیا آمد. او فارغ التحصیل دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان است و امروزه به عنوان بازیگر و مدرس بازیگری فعالیت می کند. او در سریال محبوب Yılan Hikayesi (1999-2001) بازی کرد و در سریال تاریخی معروف حریم سلطان نقش فاطمه سلطان را بازی کرد. ملتم در 16 فیلم بازی کرده است و در کارنامه او عناوینی مانند خرس طلایی برلین برای فیلم سر به سر، نامزدی جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم گلدن اورنج در آنتالیا و جشنواره فیلم پالم اسپرینگز دیده می شود.

در لیست زیر نام و نقش برخی دیگر از بازیگران زن سرزمین زیبای عشق را می خوانیم:

  • آژه کوکنلی (خاستگاه دریای اژه) به عنوان حنزاده آلکا
  • ملیس بیرکان (ملیس بیرکان) در نقش اونزیله درویش اوغلو.
  • اوزگور امره ییلدیریم (Özgür Emre Yildirim) در نقش جهانگیر آلکا.
  • رزاقان دورموش (درموش ریزاقان)
  • ملیسا ایستینملیس ایسیتن)
  • میرای آکای (دیوار آخایا)
  • یونس نارین (یونس نارین)
  • برکان سال (برکت بر سال)
  • لیدیا اتلیک (لیدیا اجرا می کند)
  • جیجیت یاپیچی (Yigit Yapıcı)

نقد و بررسی سریال ترکی سرزمین زیبای عشق

مدت زیادی از پخش سریال Güzel Asklar Diyari نمی گذرد و برای بررسی آن کمی زود است. تماشاگران تاکنون استقبال خوبی از سریال کرده اند و بی صبرانه منتظر دیدن بقیه ماجراهای دنیز و آرهان هستند. گواه این موضوع، نمرات سریال ترکی «دیار عشق ها» (سرزمین زیبا) است. تاکنون حدود 50 نفر به این سریال در سایت IMDb امتیاز داده اند و تا کنون امتیاز 5.9 از 10 را کسب کرده است.در حال حاضر هیچ نقدی برای این سریال وجود ندارد. به محض انتشار نقدها و با گذشت زمان و دیدن قسمت های بعدی سریال، این قسمت را به روز می کنیم و مروری کوتاه بر نقدها خواهیم داشت.

تعداد قسمت های سریال سرزمین عشق زیبا.

حرف پایانی

در این مقاله بازیگرها به بررسی سریال ترکی سرزمین عشق های زیبا می پردازیم. از برنامه پخش سریال مطلع شدیم، مروری کوتاه بر داستان آن داشتیم و سپس با بازیگران گوزل اسکلار دیاری آشنا شدیم. نظر شما در مورد سریال «دیار عشق» چیست؟ آیا آن را دیده اید؟ به این سریال چه امتیازی می دهید؟ لطفا نظرات، نقدها، پیشنهادات و اطلاعات خود را درباره سریال سرزمین عشق های زیبا از طریق قسمت «نظر شما» در انتهای صفحه با ما و سایر خوانندگان سایت در میان بگذارید.

توسط کاربران انتخاب شده است