سریال ترکی معرفی بهترین اندلرن سریال ترکی

سریال ترکی معرفی بهترین اندلرن سریال ترکی

اگر به دنبال بهترین سریال های ترکی قدیمی و جدید هستید در این مطلب نام سریال های ترکی جدید و قدیمی را معرفی کرده ایم. با اندلرن بررسی بهترین سریال های ترکی همراه باشید.

طرفداران سریال های ترکی همیشه از شما تقاضا دارند که یک سریال زیبای ترکی معرفی کنید. با آگاهی از علاقه شما سعی کردیم این لیست از بهترین سریال های ترکی قدیمی و جدید را که در سایت IMDb رتبه بالایی دارند و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده اند را برای شما بیاوریم.

بهترین سریال ترکی

ترتیب ارائه بهترین سریال های ترکی با توجه به امتیاز آنها در imdb می باشد. در ادامه با لیست تمامی سریال های ترکی قدیمی و جدید همراه باشید.

سریال ترکی خر; بهترین سریال ترکی

  • سال ساخت: 2009-2011
  • ژانر سریال: درام، جنایی و تعلیق
  • امتیاز AMD: 8.7
  • بازیگران: کنان ایمیرزالی اوغلو، تورگوت آلاوو، سلطان کاراچایی و هازال کایا

سریال ترکی ایزل یک مجموعه تلویزیونی اکشن درام ترکی است که از سال 2009 تا 2011 پخش شد.داستان سریال ترکی ایزل درباره مرد جوانی به نام عزیز است که به طور ناگهانی به خاطر جنایتی که مرتکب نشده راهی زندان می شود. او پس از فرار از زندان و تغییر هویت، با نام ایزل برمی گردد تا از کسانی که دلیل رفتن او به زندان بوده اند انتقام بگیرد.

سریال ترکی Ezel در اصل در پاییز سال 2009 از شبکه شو تی وی پخش شد و در سال 2010 به ATV منتقل شد و از آن زمان تاکنون در ترکیه و ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است و سریال Eten هنوز هم از نظر بسیاری از علاقه مندان به سریال های تلویزیونی ترکی به عنوان سریال ترکی شناخته می شود. یکی از بهترین سریال های ترکی قدیمی

بیشتر بخوانید: سریال های قبیله ای ترکی

سریال داوری; بهترین سریال ترکی

محبوب ترین سریال ترکی / لیست تمام سریال های ترکی قدیمی

  • سال ساخت: 2021 تاکنون
  • ژانر سریال: درام
  • امتیاز AMD: 8.4
  • بازیگران: کان ارگانجی اوغلو، پینار دنیز، اوگور اصلان، اوغور پولات

سریال ترکی 2023 داوری یک مجموعه تلویزیونی ترکیه ای به کارگردانی علی بیلگین است که اولین قسمت آن در ژانر درام جنایی، اکشن، هیجانی روانی، جنایی پلیسی در 19 سپتامبر 2021 پخش شد. نقش های اصلی آن توسط Kaan Urgancıoğlu و Pinar مشترک است. دنیز. این سریال یکی از بهترین سریال های ترکی جدید است که طرفداران خیلی سریع آن را دریافت کردند.

یک وکیل و یک دادستانی که در یک پرونده قتل با هم تلاقی می کنند، باید برای یافتن قاتل با یکدیگر همکاری کنند و این یک نقطه عطف برگشت ناپذیر در زندگی آنها ایجاد می کند. نام سریال جمله در نام های سریال ترکی جدید با امتیاز 8.4 می درخشد. با بازیگران سریال قضاوت در اندلرن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

سریال ترکی داخل; سریال معروف ترکی

ارائه سریال های ترکی زیبا / بهترین سریال ترکی

  • سال ساخت: 2016-2017
  • ژانر سریال: اکشن، جنایی و درام.
  • امتیاز EMDB: 8.1
  • بازیگران: چاتای اولسوی، اراس بولوت، نیهال کولداش، ستین تکیندور

سریال ترکی İçerde یک سریال اکشن و هیجان انگیز ترکیه ای است. این سریال زیبای ترکی اولین بار در 19 سپتامبر 2016 از شبکه شو تی وی پخش شد. این سریال در طول اجرای اولیه خود بازخوردهای متفاوتی دریافت کرد، اما بازی بازیگران اصلی Chagatay Olusoi و Aras Bulot Inmeli مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

این سریال داستان دو برادر است که از هم جدا می شوند. برادران سارپ و مرت در حالی که از برادری خود غافل هستند با هم روبرو می شوند. این سریال یکی از بهترین سریال های ترکیه است که در AMDB امتیاز 8.1 را به خود اختصاص داده است و همچنین با استقبال بسیار خوبی از سوی بینندگان مواجه شد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال ملکه ترکیه

سریال عشق سیاه و سفید; سریال محبوب ترکی

معروف ترین سریال های ترکی / اسامی بهترین سریال های ترکی قدیمی

  • سال ساخت: 2017-2018
  • ژانر سریال: عاشقانه، درام و اکشن.
  • امتیاز EMDB: 8.0
  • بازیگران: ابراهیم چالیکول، بیرسه آکلای، محمد اوزونر، آرزو گامزه کیلینچ، ایج دیزدار و دنیز سلیلوغلو.

سریال ترکی زیبای اشکه سیزا و سیف یک سریال درام عاشقانه ترکی است که در تاریخ 16 اکتبر 2017 در کانال D پخش شد و در 28 می 2018 به پایان رسید. این سریال ترکی جذاب با استقبال خوبی از سوی بینندگان در ترکیه و ایران مواجه شد و برای ما یکی از زیباترین سریال عاشقانه ترکی.

داستان این سریال زیبای ترکی در مورد فراز و نشیب عشق پلیسی به نام فرح و یک فروشنده مواد مخدر به نام باریش است. سریال پرطرفدار ترکی “عشق سیاه و سفید” به دلیل داستان زیبا و بازیگران فوق العاده اش با استقبال بسیاری از بینندگان روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی 7 فیلم جنگی کماندوی ترکیه

سریال قیامت: ارطغرل; بهترین سریال ترکی قدیمی.

بهترین سریال های ترکی با دوبله فارسی / لیست تمام سریال های عاشقانه ترکی

  • سال ساخت: 2014-2019
  • ژانر سریال: تاریخی، اکشن و ماجراجویی.
  • امتیاز AMD: 7.9
  • بازیگران: انگین آلتان دوزیاتان، اسرا بیلگیچ، هولیا دارخان، سردار گوخان

سریال ترکی Diriliş: Ertuğrul یک سریال تاریخی و ماجراجویی ترکی است. انگین آلتان دوزیاتان در این سریال جذاب ترکی نقش ارطغرول بیگ را بازی می کند. داستان این سریال ترکی در قرن سیزدهم می گذرد و بر اساس زندگی ارطغرول، پدر عثمان اول، بنیانگذار امپراتوری عثمانی است.

داستان جذاب بازی فوق العاده بازیگران این سریال باعث شده سریال قیام ارطغرل در لیست تمامی سریال های ترکی قدیمی و جدید قرار بگیرد. همچنین امتیاز 7.9 این سریال ترکی در AKDB را نیز نباید نادیده گرفت. قیام طغرل یکی از بهترین سریال های ترکی است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال حماسی ترکی (دستان)

سریال سوراخ; بهترین سریال ترکی

زیباترین سریال های عاشقانه ترکی / نظرسنجی از بهترین سریال های ترکی

  • سال ساخت: 2016-2021
  • ژانر سریال: اکشن، جنایی و تعلیق
  • امتیاز EMDB: 7.5
  • بازیگران: ارس بولوت اینملی، ارجان کسال، ارکان کولچاک کوستاندیل، اونر ارکان، رضا کجااوغلو، نجیب مامیلی، داملا سونمز

یکی دیگر از سریال های معروف ترکی سریال گودال است. Çukur یک سریال ترکی هیجان انگیز به کارگردانی Sinan Öztürk است. این سریال پرطرفدار ترکی در 23 اکتبر 2017 پخش شد و در 7 ژوئن 2021 با مجموع 131 قسمت در 4 فصل به پایان رسید. این سریال اقتباسی از سریال جذاب Peaky Blinders است. سریال گودال یکی از پرطرفدارترین سریال های ترکی و یکی از بهترین سریال های ترکی جدید است که تحسین بسیاری از بینندگان و منتقدان را برانگیخته است.

محله ای خطرناک به نام چوکور یا پیت که توسط یک خانواده مافیایی محبوب به نام کوچوالی اداره می شود. هنگامی که خانواده در خطر از دست دادن کنترل خندق هستند، پسر کوچک آنها اکنون باید به خانه ای که هرگز از آن فرار نکرده است بازگردد. داستان زیبا در کنار طنز لطیف این سریال باعث شد آن را در دل طرفداران سریال های ترکی باز کند.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان سریال سه سکه با معرفی بازیگران سه قرن (Üç Kuruş)

سریال عشق کور; زیباترین سریال عاشقانه ترکی.

سریال های معروف ترکی / معرفی سریال های ترکی

  • سال ساخت: 2015-2017
  • ژانر سریال: عاشقانه و درام.
  • امتیاز AMD: 7.4
  • بازیگران: بوراک اوزجیویت، نسلیهان آتاجورک، کاظم کلچو و زینب فرهادی

سریال ترکی Kara Sevda یا عشق بی پایان یک سریال عاشقانه ترکی است که توسط Ay Yapım تولید و بین سال های 2015 تا 2017 از شبکه استار تی وی پخش شد. این سریال به کارگردانی هلال سارال و بازیگرانی مانند بوراک اوزچیویت، نسلیهان آتاگول و کان اورگانجی اوغلو از ترکیه ساخته شده است.

داستان سریال درباره دو مرد جوان به نام‌های نیهان و کمال است که در شرایط خاصی به سر می‌برند. نیهان دختری زیبا و مهربان است که در خانواده ای متوسط ​​زندگی می کند، در حالی که کمال از خانواده ای ثروتمند و قدرتمند است. آنها در دوران دانشجویی عاشق یکدیگر می شوند اما خانواده هایشان برای دوری از این عشق آنها را از هم جدا می کنند.

سریال کارا سودا یکی از خاطره انگیزترین سریال های ترکی برای ما ایرانی هاست. استقبال بی نظیر و امتیاز بالای این سریال باعث شد سریال ترکی عشق بی بی در لیست بهترین سریال های ترکی قرار بگیرد. این سریال یکی از زیباترین سریال های عاشقانه ترکی است که در ایران با نام اوکیا شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال مرا بشنو

سریال ترکی سحر خیز; سریال معروف ترکی

بهترین سریال های ترکی محبوب / معروف ترین سریال های ترکی

  • سال ساخت: 2018-2019
  • ژانر سریال: عاشقانه و کمدی.
  • امتیاز AMD: 7.4
  • بازیگران: جان یامان، دمت اوزدمیر، برات ینیلماز، اوزنور سرچیلر

سریال ترکی Erkenci Kuş یک سریال ترکی است که از تاریخ 26 ژوئن 2018 تا 6 آگوست 2019 از شبکه استار تی وی پخش می شود.دمت اوزدمیر و کان یامان در این سری از بازی های عاشقانه ترکی بازی می کنند. این سریال با داستان های جذاب عشقی و کمدی بین این دو بازیگر تبدیل به یکی از بهترین سریال های ترکی شده است.

صنم، زن جوانی که آرزوی نویسنده شدن را دارد، توسط والدینش مجبور می شود بین ازدواج قریب الوقوع خود و یافتن شغل مناسب یکی را انتخاب کند. او با عجله برای یافتن شغل جدید در یک شرکت تبلیغاتی، به زودی عاشق رئیس خود، کن می شود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال بابا

سریال تو در من را می زنی; لیست تمام سریال های ترکی قدیمی

نام سریال ترکی / لیست تمامی سریال های ترکی

  • سال ساخت: 2020-2021
  • ژانر سریال: عاشقانه و کمدی.
  • امتیاز AMD: 7.2
  • بازیگران: هانده ارچل، کرم بورسین، ملیسا دونگال، نسلیهان یلدان

سریال ترکی جدید Sen Çal Kapımı یک سریال ترکی با بازی هانده ارچل و کرم بورسین می باشد. اولین بار در 8 ژوئیه 2020 در فاکس پخش شد و در 8 سپتامبر 2021 به پایان رسید. ادیپ دختری است که پس از مرگ پدرش با مادر و برادرش زندگی می کند. او یک آشپز حرفه ای است و در یک رستوران کار می کند. سرکان نیز جوانی ثروتمند و موفق است که صاحب شرکت خودش است. او به دنبال ادیپ می گردد تا مادر گم شده اش را بیابد.

در طول این سریال پرطرفدار ترکی، روابط عاطفی ادیپ و سرکان و مشکلات پیش روی آنها به تصویر کشیده می شود. علاوه بر این، از شخصیت‌های فرعی و داستان‌های جانبی نیز برای افزایش جذابیت سری To Derm Ra Baze استفاده شده است. همین عوامل باعث شده این سریال در لیست نام سریال های ترکی جدید قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی اپتیکال های معماری (Yalı Çapkını)

سریال سازمان: عثمان; بهترین سریال ترکی جدید

نام های معروف سریال ترکی / رتبه بندی سریال های ترکی

  • سال ساخت: 2019 تاکنون
  • ژانر سریال: تاریخی، ماجرایی و اکشن.
  • امتیاز EMDB: 7.5
  • بازیگران: بوراک اوزچیویت، نورالدین سونمز، راگیپ ساواش، ساروهان هونل

سریال ترکی Kurulus : عثمان یکی از پرطرفدارترین سریال های ترکی است که در سال 2019 به نمایش درآمد.این سریال درباره زندگی عثمان قاضی پدر و بنیانگذار دولت عثمانی است و تعدادی از بهترین بازیگران ترکیه در آن حضور دارند. در معرفی سریال ترکی نمی توان نام سریال قیام عثمان را ذکر نکرد زیرا سریال ایمن یا بازی حرفه ای فوق العاده بازیگران آن یکی از محبوب ترین و بهترین سریال های ترکی دهه اخیر است.

این سریال داستان زندگی عثمان قاضی را روایت می کند که در قرن سیزدهم می زیست. عثمان، پسر بایزید اول، سومین پسر او و پسر بعدی خانواده غازی بورلر است که پس از مرگ پدر، در تلاش برای ادامه سلسله خود است. داستان سریال ادامه سریال Diriliş: Ertuğrul است. بازیگران موسس عثمان را می توانید در اندلرن بخوانید.

بیشتر بخوانید: بازیگران زن تازه ازدواج کرده معرفی بازیگران سریال تازه عروس

آخرین کلمه؛ زیباترین سریال عاشقانه ترکی.

در معرفی اسامی سریال های جدید و قدیمی ترکی به بررسی تعدادی از بهترین سریال های ترکی با رتبه و محبوبیت بالا می پردازیم. به نظر شما چه سریال های ترکی دیگری را می توان در این لیست قرار داد. نظرات خود را در مورد بهترین سریال های ترکی با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.