سریال ترکی ملکه (Kraliçe) | معرفی بازیگران سریال اندلرن ملکه ترکیه

سریال ترکی ملکه (Kraliçe) |  معرفی بازیگران سریال اندلرن ملکه ترکیه

سریال ترکی ملکه جدیدترین سریال ترکی 2023 به زودی پخش می شود. در این مطلب به معرفی سریال کرالیچه و بازیگران سریال ملکه ترکیه می پردازیم.

بازیگران سریال کارالیچه چه کسانی هستند؟ بازیگران سریال ترکی ملکه چه کسانی هستند؟ زمان پخش سریال کرالیچه چه تاریخی است؟ برای پاسخ به این سوالات با اندلرن همراه باشید.

معرفی سریال ترکی ملکه (ملکه)

این سریال از کانال دی ترکیه پخش خواهد شد.بازیگران اصلی این سریال Burcu Özberk و Gökhan Alkan هستند. این سریال در ژانر دراماتیک اقتباس شده و به زودی از کانال دی پخش خواهد شد. انتظار می رود سریال Kraliçe اقتباسی از یک سریال خارجی به نام Queen Sugar باشد.

کارگردانی این سریال بر عهده Cevdet Mercan خواهد بود که پیش از این سریال های ترکی فراموش نشدنی زیادی از جمله Zalim Istanbul با بازی Fikret Kuşkan ساخته است.

خلاصه سریال ترکی ملکه

این سریال درباره یکی از معروف ترین بسکتبالیست های کشور و همسرش است که در این سریال درگیر یک رسوایی بزرگ می شود. علی، دنیز و زینب سه خواهر و برادر هستند. دنیز با آتش بازیکن سابق NBA ازدواج کرده است. فیلم خیانت آتش همسر دنیز به دست دنیز می افتد و زندگی دنیز با دیدن آن نابود می شود. دنیز اکنون با پسرش تنهاست و مصمم است که آتش را از زندگی آنها خاموش کند. اما آیا دنیز این خیانت را برای خوشبختی دخترش خواهد بخشید؟

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

بازیگران زن سریال ترکی Melke

در این قسمت به معرفی بازیگران سریال ملکه ترکیه می پردازیم که تاکنون نقش آنها در سریال کرالیچه قطعی شده است.

بورگو اوزبرک (بورکو اوزبرک) در نقش دنیز آکاچا

بازیگران سریال کرالیچه / بازیگران مرد سریال ملکه ترکیه / دنیز در سریال ملکه ترکیه

Burcu Özberk یکی از بازیگران زن سریال ملکه ترکیه است که در سریال Kalice نقش دنیز را بازی می کند. او همسر آتش است. بورجو اوزبرک که با نقش پلین در فیلم تازه اکران شده «Hyalinde Gorcheksin» به سراغ ما آمد، هم با زیبایی و هم با استعداد بازیگری خود مخاطب را مجذوب خود می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال مرا بشنو

گوکان الکان (گوخان الکان) در نقش آتش آکچه

بازیگران زن سریال Kraliçe / سریال Kraliçe

Gökhan Alkan یکی از بازیگران سریال ملکه ترکیه است. باید ببینیم گوخان الکان بازیگر با استعداد و خوش تیپ ترکیه در سریال ملکه چگونه با بورچو اوزبرک شریک می شود، اگر بتواند مخاطب را جذب سریال کند.

آتش آکچا، بازیکن سابق NBA، کاپیتان یک تیم بسکتبال است. Ateş Akça بازیکن مشهور سابق NBA در نقش کاپیتان سریال تلویزیونی Kralice است. وی با آتش دنیز ازدواج کرده است. آنها یک دختر به نام رویا نیز دارند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال غنچه های زخمی

سلین شکارجی (سلین سکرچی) در نقش زینب

بازیگران سریال ملکه ترکیه / بازیگران زن سریال کارالیچه

سلین شکارچی در سریال ملکه ترکیه ای نقش زینب را بازی می کند. او یکی از بازیگران زن سریال ترکی «ملکه» در سال 1989 در ازمیر به دنیا آمد. دلتنگ من نباش دنیای دروغ عروس فراری رنگارنگ. پس از آن در سریال های Siyah Beyaz Aşk, Kızım, Çatı Katı Aşk بازی کرد. او در Sevgili Komşum، Benden Ne Olur و Sevda Mecburi İstikamet بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اش چران ماند

اوزگون کارامان (اوزگون کارامان) در نقش علی

بازیگران زن سریال ملکه ترکیه / سریال ترکی ملکه

Özgün Karaman همچنین بازیگر سریال ترکی Melke است که برای Elde Var Hayat (2010)، Desperate Housewives (2011) و Town Doctor (2022) شناخته شده است. اوزگون کارامان یکی از بازیگران سریال ملکه ترکیه در نقش علی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تازه ازدواج کرده

جهات رام کننده (رام کننده جهاد) در نقش گالیپ

سریال ترکی ملکه / بازیگران زن سریال Kraliçe

گالیپ پدر علی، زینب و دنیز است. جحات تامر یکی از بازیگران سریال ملکه ترکیه است که در سال 1943 در استانبول به دنیا آمد. او نمایش های زیادی را اجرا کرده است. 20 داکیکا، یالان دنیا، کراز میوسیمی. Sonrasında Aşk mantık İntikam, İyilik یکی از پروژه هایی است که او در سال های اخیر در آن حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواهر و برادر.

سلین ایشیک (نور سلین) در نقش IPAK

زمان پخش سریال ترکی ملکه / بازیگران زن سریال ترکی ملکه

سلین ایشیک در سریال کارالیچه نقش ایپک را بازی می کند. ایپک یکی از بازیگران زن سریال ترکی ملکه مدعی است که همبازی های آتش، بوراک، افکان و مورات نیز مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند. او با این ادعا زندگی آتش آکچا کاپیتان تیم بسکتبال را نابود خواهد کرد.

Ipec به عنوان یک اسکورت به زندگی خود ادامه می دهد. او با این اتهام که به زور به من تجاوز کرده زندگی سعادتمند آتش را نابود خواهد کرد. او نه تنها به آتش، بلکه به همبازیانش بوراک، افکان و مورات نیز تهمت خواهد زد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال ترکی بابا

کانر نالبانتوغلو (کنر نالبانتوغلو) در نقش مورات

بازیگران زن سریال ملکه ترکیه / تاریخ انتشار سریال ملکه ترکیه

مورات بهترین دوست آتش در تیم بسکتبال است. کنر نالبانتوغلو یکی از بازیگران سریال کرالیچه، متولد سال 1989 در استانبول، فارغ التحصیل از دانشگاه اژه، دانشکده تربیت بدنی و ورزش است. او در سریال های تلویزیونی ای کاش هرگز بزرگ نمی شدیم و عروس های فراری بازی کرد. بعدها در سریال های Aşk Masalı, Kusursuz Cinayet, Baba Parası نیز شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: آلپارسلان: بازیگران سریال Büyük Selçuklu

ایگه سامیا آرکان (ایگه سمیه زود) در نقش افکان

بازیگران زن سریال ملکه ترکیه / بازیگران سریال ملکه ترکیه

Ege Semih Erken نیز یکی از بازیگران سریال ترکی ملکه است که در سریال Kralice نقش افکان را بازی می کند. افکان عاشق سهسن است. Ege Semih Erken در سال 1994 در استانبول به دنیا آمد. او در مسابقه بهترین مدل ترکیه 2017 مقام دوم را کسب کرد.او تاکنون در سریال های تلویزیونی سیب ممنوعه و مادران جدید بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران عزیز

اسناز اوچر (cenaz ucer) در نقش هانده

بازیگران سریال ملکه ترکیه / بازیگران سریال ملکه ترکیه

Ecenaz Üçer یکی از بازیگران زن سریال ملکه ترکیه در نقش هانده است. هانده همسر مورات است. او فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری پخش از دانشگاه بیلگی است. با وجود اینکه Ecenaz Üçer در چندین سریال تلویزیونی ظاهر شده است، اولین نقش اصلی او سریال Kralice خواهد بود.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران منطق عشقی انتقام

سرهت پریل (پریل سرهات) در نقش وکیل متخصص

بازیگران زن سریال ترکی ملکه / سریال Kraliçe

Serhat Parıl یکی از بازیگران سریال ملکه ترکیه ایفاگر نقش وکیل ماهیر است. او در سال 1983 در ازمیر به دنیا آمد. او ابتدا در سریال های Medcezir، Cesur ve Güzel، Seven Ne Yapmaz، Bay Yanlış، EDHO، Baraj بازی کرد. پس از آن در مجموعه های تلویزیونی Kuruluş Osman، Sadakatsiz و Üç Kız Kardeş بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال قیام عثمان

ملیسا اوزیمان (ملیس اوزیمن) در نقش سهسن

بازیگران زن سریال ملکه ترکیه / بازیگران سریال کارالیچه

ملیس اوزچیمان یکی از بازیگران زن سریال کارالیچه است. سهسن معشوقه افکان است. ملیس اوزچیمان در سال 1988 متولد شد. او یک پدیده شبکه های اجتماعی است. او در سریال های تلویزیونی Hiç، Etkileyici، Kader Oyunları و Ah Nerede بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان سری سه سکه

Özgur Cem Tugluk در نقش انجین

بازیگران سریال ترکی ملکه / جدول پخش سریال ترکی ملکه

Özgür Cem Tuğluk در سریال Kralice نقش همسر سابق زینب (انگین) را بازی می کند. Özgür Cem Tuğluk در سال 1992 متولد شد. او فارغ التحصیل دانشگاه چوکوروا، گروه حفاظت از گیاهان است. بازیگری را با توجه به علاقه اش به بازیگری با آموزش هایی که دیده بود شروع کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال حماسی ترکی

اوموت کاپلیجا (اسپا امید) در نقش اصلان

بازیگران سریال کرالیچه / بازیگران سریال کرالیچه

اوموت کاپلیجا یکی از بازیگران سریال ترکی ملکه در نقش اصلان پسر علی و نارین بازی می کند. اوموت کاپلیجا بازیگر کودک در سال 2016 در استانبول به دنیا آمد. این بازیکن تنها 7 سال دارد که در آژانس کودکان استانبول ثبت نام کرده است. او ابتدا در سریال Iyilik بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی کامل بازیگران سریال محاکمه

زمان پخش سریال ترکی ملکه

سریال ترکی ملکه کرالیچه احتمالا در ژوئن 2023 و احتمالا از کانال D پخش خواهد شد.سریال Kraliçe که قرار است به عنوان یک سریال تابستانی شروع شود، گفته می شود در فصل جدید نیز ادامه خواهد داشت.

آخرین کلمه؛ سریال کارالیچه

در این مطلب به معرفی و بررسی سریال Kraliçe و همچنین بازیگران سریال ترکی Kalme می پردازیم. در ادامه آخرین اخبار از زمان پخش سریال ملکه ترکیه را مشاهده می کنید. لازم به ذکر است آخرین اخبار این سریال از همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. نظرات خود را در مورد سریال جدید ترکی 2023 Maleke با ما در میان بگذارید.

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.