سریال ترکی نامه خداحافظی معرفی و بررسی بازیگران سریال اندلرن خداحافظی

سریال ترکی نامه خداحافظی معرفی و بررسی بازیگران سریال اندلرن خداحافظی

در این مطلب به معرفی سریال ودا مکتوبو از سری جدید ترکی می پردازیم. با بررسی داستان و معرفی بازیگران مجموعه نامه خداحافظی با اندلرن همراه باشید.

ساخت سریال ترکی جدید نامه خضافیزی در سال 2023 در حال انجام است.این سریال توسط بازیگران قوی حمایت می شود و محصول کمپانی Most Production می باشد. Deniz Çelebi Dikilitaş روی صندلی کارگردانی سریال Veda Mektubu که فیلمبرداری آن از ژانویه در استانبول آغاز می شود، حضور دارد. سریال ترکی خداحافظی از کانال دی پخش می شود و در دسترس عموم قرار گرفته است.

تاریخچه سریال نامه خداحافظی ترکیه

سریال ترکی نامه خدا حافظی درباره یک تاجر قدرتمند به نام آلانور و یک تاجر انتاکیایی به نام ضیا است که در گذشته عاشق یکدیگر بودند. اما از آنجایی که خانواده های آنها مخالف رابطه آنها بودند، مجبور شدند راه خود را از هم جدا کنند و زندگی جدیدی را شروع کنند.

آلانور، تاجر مدرن و قدرتمند، و ضیا، تاجر اهل آنتاکیایی نزدیک به سنت های خود، در گذشته عشق زیادی داشتند. به خاطر خانواده هایشان که با این عشق مواجه شدند، ناخواسته از هم جدا شدند و زندگی دیگری را آغاز کردند. مهمت پسر بزرگ ضیا است که قصد دارد در آینده شغل خود را رها کند.

آسلی آلنور کوچک 19 ساله در این سریال است که سال گذشته خود را در یک دبیرستان فرانسوی گذرانده و به دقت برای هر حرکت آینده خود برنامه ریزی می کند. عشقی بین مهمت و اصلی شکل می‌گیرد و سال‌ها بعد مسیرهای آلانور و ضیا با عشق اصلی مهمت پیوند می‌خورد.

زمان پخش سریال ترکی نامه خداحافظی

سریال ترکی خداحافظی هر دوشنبه ساعت 20:00 به وقت ایران از شبکه دی ترکیه پخش می شود.این سریال از 8 مارس (27 فوریه 2023) آغاز شده و به تولید و پخش خود ادامه می دهد. تعداد فصل ها و تعداد قسمت های سریال نامه خداحافظی هنوز مشخص نیست. مدت زمان هر قسمت از این سریال 140 دقیقه است.

بازیگران سریال ترکی نامه خداحافظی

بازیگران سریال نامه خداحافظی از بین بازیگران قدرتمند و مشهور ترکیه ای انتخاب شده اند که در میان آنها نام هایی آشنا برای ما ایرانی ها دیده می شود. در ادامه با معرفی لیست بازیگران سریال ترکی نام خداحافظی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی Kingship معرفی بهترین سریال های ترکی

نورگل یشیلجی (نورگل یسیلچای) بازیگر نقش النور در سریال نامه خداازی

سریال ترکی نامه خداحافظی یک سریال چند قسمتی است

Nurgul Yesilçay متولد 26 مارس 1976 یکی از بازیگران اصلی سریال نامه خداحافظی است. نورگل یشیلچای در سال 1976 در افیون، کارهیسار، ترکیه به دنیا آمد. او به عنوان نقش اول در سه درام تلویزیونی ترکیه که رکوردشکن بود به شهرت رسید. فیلم لبه بهشت ​​با بازی نورگل برنده بهترین فیلمنامه از شصتمین جشنواره فیلم کن در سال 2007 شد.

او اولین بازی خود را در سال 2001 در فیلم سلاله (آبشار) انجام داد. این بازیگر زیبا با فیلم Vicdan برنده جایزه بهترین بازیگر زن چهل و پنجمین جشنواره فیلم پرتقال طلایی آنتالیا شد. نورگل یشیلچای در سریال نام خدا حافظی نقش النور زن قوی را بازی می کند. داستان عشق او و ضیا محور اصلی این سریال است. بازی او در سریال قبیله ای ترکی Kusum Sultan نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: سریال های قبیله ای ترکیه بهترین سریال ترکی با تمرکز بر قبیله و خانواده

سلیم بایراکتار (سلیم بایرکتار) بازیگر نقش ضیاء

سریال ترکی نامه خداحافظی / فیلم ترکی خداحافظی نامه

سلیم بایراکتار، متولد 17 ژوئن 1975، یک بازیگر عراقی-ترکیه است که بیشتر برای بازی در نقش سومبول آقا در سریال تلویزیونی حریم سلطان شناخته می شود. او با بازی در سریال Rise of Empires: Ottoman نتفلیکس به شهرت رسید. سلیم بایراکتار یکی از بازیگران سریال نامه خداحافظی در نقش ضیا است. او همچنین یکی از بازیگران سریال حماسی ترکی در نقش آلپاگو خان ​​بود.

بایرکتار در سال 1975 در کرکوک عراق در خانواده ای ترکمن عراقی به دنیا آمد. در آخرین روزهای جنگ ایران و عراق، دو تن از صدام حسین برای جذب پسران برای ارتش از مدارس بایراکتار بازدید کردند. زمانی که بایراکتار برای خدمت در ارتش انتخاب شد، خانواده اش تصمیم گرفتند او را به صورت قاچاق به ترکیه ببرند.

بیشتر بخوانید: فیلم جدید ترکی 2023 بهترین فیلم های ترکی سال 2023

ریج سویتورک (خشم سویتورک) بازیگر اصلی سریال ترکی خداحافظ

سریال خداحافظ نام خداحافظی / بازیگران سریال خداحافظ نام خداحافظی

رابعه سویتورک یکی دیگر از بازیگران سریال ترکی نامه خدافظی است. وی متولد 5 دی 1378 است.او ابتدا با سریال Sahsiyet ظاهر شد و سپس در سال 2019 در فیلم Ozgur Dunya بازی کرد.رابعه سویتورک یکی از بازیگران سریال آلپ ارسلان بود که بازی او در این سریال به شهرت رسید.

همچنین رابعه یکی از بازیگران زن منو بشنو بود که در بازی در نقش اکیا خوش درخشید. رابعه در سریال نام خدا حافظی نقش اول دختر النور را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی 7 فیلم جنگی کماندوی ترکیه

amre kiviljimemre kivilcim) بازیگر نقش مهمت در سریال ترکی نامه خداحافظی

سریال ودا مکتوبو / نامه خداحافظی بازیگران زن

امره کیویلجیم بازیگر فیلم نامه خداحافظی در 2 سپتامبر 1991 در مالاتیا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Türkler Geliyor: Adaletin Kilici (2020)، Cinayet-i Ask (2017) و Elif (2014) شناخته می شود. انره در سریال Veda Mektubu نقش مهمت پسر ضیا را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

بنو یلدریملار (بنو یلدریملار) بازیگر سحر در سریال ترکی خداحافظی نامه

نامه خداحافظی سریال Vadaa Maktobo / سریال ترکی چند قسمتی دارد

Beno Yildirimlar یکی از بازیگران سریال Veda Maktobo در استانبول به دنیا آمد. اولین نمایشنامه ییلدیریملار «کوسلار» اثر آریستوفان بود. او در سال 1997 با بازی در نقش دختر سرسخت الیف در سریال پرطرفدار Super Dad شروع به شناخت و تحسین کرد. او در این سریال نقش سحر را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی ملکه (Kraliçe). معرفی بازیگران سریال ملکه ترکیه

انجام موتان (شورش) این بازیگر در سریال ترکی نام خداحافظی به ایفای نقش پرداخت

بازیگران سریال ودا مکتوبو / زمان پخش سریال ترکی خداحافظ نام

هزار موتان بازیگر سریال نامه خداحافظی در 13 دسامبر 1990 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او یکی از بازیگران گل های شکسته در نقش ساغر است و همچنین با کان کاریکلاری (2018) و پسا گونلوم (2014) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: سریال گل جمال معرفی بازیگران سریال ترکی Gülcemal

هانده ایلامان (هنده المان) بازیگر نقش هاتیجه در سریال نامه خدافضی

بازیگران زن سریال ترکی نامه خداحافظی / کانال پخش سریال ترکی خداحافظی نامه

هانده ایلامان بازیگر سریال خداحافظی فارغ التحصیل رشته نمایش دانشگاه کدیر هاس است. هانده ایلامان به غیر از بازیگری در تئاتر از سال 1394 در فیلم ها و سریال های مختلفی مانند چگونه مرد شدم، سوز، چوکور بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی فداکار معرفی بازیگران سریال فداکار

اومو پرتغال (ام پوتگول) بازیگر فردوس

سریال ترکی قسمت خداحافظی نامه / خلاصه داستان سریال ترکی خداحافظی نامه

Ümmü Putgül از بازیگران فیلم خداحافظی نامه در 28 ژانویه 1982 در موگلای ترکیه متولد شد. او بازیگر و تهیه کننده ای است که برای فیلم های The Yard (2018)، 61 Days (2016) و Çocuklar Sana Emanet (2018) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی معماران معمار (Yalı Çapkını)

هاکان کارسک (هاکان کارسک) از بازیگران سریال خداحافظی نامه در نقش نوذت

قسمت سریال خداحافظ نامه / دانلود سریال نامه گودا حافظی

هاکان کارساک در 1 آوریل 1975 در دیاربکر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای پروانه ها (2018)، جاده ای به کشور (2013) و پیچک (2015) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواهران و برادران من

آخرین کلمه؛ سریال ترکی خداحافظ

در این مطلب به ارائه و بررسی خلاصه سریال ترکی نامه خداحافظی و همچنین بازیگران آن می پردازیم. نظر شما درباره داستان و بازیگران سریال ترمی نامه خداحافظ چیست؟ در قسمت نظرات با ما تماس بگیرید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.