سریال تمام رخ با موضوع سایت شرطبندی در راه شبکه سه

سریال تمام رخ با موضوع سایت شرطبندی در راه شبکه سه

سریال تمام رخ نام سریال است ایرانی که قرار است به زودی از شبکه ی سوم سیما برای مخاطان ۴. این سریال یک سریال در ژانر اکشن، و هیجانی است، توسط معظمی کارگردانی شده و به زودی پخش می شود. اینجا خبرهای سریال رخ و اطلاعاتی را که از حاشیه اصلی سریال تمام رخ منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال تمام رخ چه کسی است؟

سریال تمام رخ توسط محمود معظمی کارگردانی شده است.

سریال تمام رخ چند قسمت دارد و موضوع اصلی آن چیست؟

سریال تمام در 30 قسمت 45 دقیقه ای، با تحریم و تروریسم اقتصادی به محمود بزرگی ساخته شده است.

اسامی بازیگران سریال تمام رخ چیست؟

علیرام نورایی رحیم نوروزی، آرش آصفی، امانی، ویدا جوان، صدق گویا، مهدی سلوکی، خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، معصومه بافنده، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن صبرکن و بازیگران سریال تمام رخ.

مشخصات سریال تمام رخ

نام سریال تمام رخ
کارگردان محمود بزرگی
نویسنده

آزیتا خیری

تهیه کننده

ابوالفضل صفری

ژانر اکشن، پلیسی و هیجانی
توزیع کننده شبکه سوم صدا و سیما

لیست بازیگران سریال تمام رخ

  • رحیم نوروزی
  • آرش آصفی
  • معصومه بافنده
  • احسان امانی
  • ویدا جوان
  • نگین صدق گویا
  • مهدی سلوکی
  • بهزاد خداویسی
  • کاظم هژیرآزاد
  • رحمان باقریان
  • علیرام نورایی
  • شیدا یوسفی
  • مهوش صبرکن
  • وحید نفر
  • سوتلانا سوپیلنیاک

عوامل سریال تمام رخ

  • کارگردان: محمود بزرگی
  • تهیه کننده: ابوالفضل صفری
  • نویسنده: آزیتا خیری
  • خوب…

معرفی کارگردان سریال تمام رخ

محمود بزرگی رشته ادبیات نمایشی و کارگردانی به طور حرفه ای از تلویزیون آغاز شده است.

وی سال 1387 کارگردانی سریال سرشاخ را برعهده داشت و پس از آن مجموعه تکیه بر باد رتا سا . اما شهرت محمود بزرگی برای قسمت های متعدد مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» است.

سریال بوی باران (1396) ، سریال پیکسل (1395) ، فیلم نازلی (1395) ، فیلم از غبار غبار (1392) ، فیلم رویای کبود (1390) ، فیلم کارد و پنیر پنیر پنیر پنیر پنیر پنیر پنیر پنیر پنیر پنیر و و و. و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و کبود کبود (1390) عالی هستند.

معرفی سریال تمام رخ

در این دوره از سریال‌هایی با موضوعات سیاسی و در ایران رونق گرفته‌اند و خانواده بزرگی را به عنوان مجموعه‌های تلوزیونی زیاد می‌شنویم. سریال های نظیر روح، ترور خاموش، خانه، سرجوخه که به کارگردانی احمدی عالی ساخته شده است. حال نیز مانند برادر او محمود بزرگی قصد دارد مانند برادرش به تروریسم اقتصادی ب.

ژانر سریال تمام رخ اکشن، پلیسی هیجانی است که به کارگردانی محمود و تهییه‌سازی ابوالفضل صفری ساخته شده است. طرح داستان و نگارش فیلمنامه این سریال نیز به دست آزیتا خیری انجام شد. این اثر به زودی از شبکه سوم سیما پخش می شود.

هنوز سریال شروع نشده است و بنابراین نمی توانم به نقد سریال تمام رخ پرداخت. ظاهرا این نیز قرار است راه آثار باب تلوزیون رابطه با موضوعات امینیتی اقتصادی را پیش ببرند و قصه درباره کسانی که به کشور خیانت می کنند در اختیار مردم مردم قرار بگیرند. با وجود بازیگران و تجارب آثار مشابه، احتمالاً سریال ایرانی تمام رخ می تواند قابل قبول باشد.

خلاصه داستان

در این قسمت به بیان خلاصه ی سریال تمام رخ می‌پردازیم.

تمام‌رخ بحث خانواده و آدم‌هایی را نشان می‌دهند که شخصیت‌های متزلزلی دارند. می‌توانند تحصیل کنند و فریب بخورند. طمعِ پول در فقدانِ امنیت و عشق خانواده باعث می‌شود آدمی به خیانت حتی وطن‌فروشی و طلاق عاطفی تن دهد.

قرار است در تمام‌رخ به این معضل اشاره شود. معضلاتی که گاهی اوقات افراد فریب خورده تا آلوده شدن در سایتهای شرط مندی. شخصیت‌های سریال خصوصی‌ها، شخصیت‌های شخصیتی داستانی، و طبیعی پیش می‌رود تا اینکه پول‌های راه را به دست می‌آورند، به مسیری که بیشتر درست می‌شوند. تا مرزِ و خیانت پیش می‌روند اما خانواده‌ای گرم است که جلوی آخرِ خط را می‌گیرد.

از سرجوخه تا تمام رخ

موضوع سایت شرط بندی برای اولین بار سال گذشته در سریال سرجوخه سرجوخه به کارگردانی معظمی دست مایه ساخت یک سریال قرار گرفته بود و حالا تمام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جالب این است که «سرجوخه» با حضور ابوالفضل صفری به عنوان تهیه‌کننده ساخته شده است که «سرجوخه» را هم می‌سازد.

شباهت دو مجموعه اما بیش از اینها به نظر می‌رسد. این مجموعه دارای جاسوسی پلیسی است که از قضاوت مایه اصلی “سرجوخه” را هم تشکیل می‌داد. به علاوه آصفی هنرپیشه نقش اصلی این سریال، در سرجوخه سرجوخه هم به عنوان یکی از بازیگران اصلی داشت و سوتلانا سوپیلنیاک که یکی از هنرپیشه‌های مهم «سرجوخه» بود، در سریال تمام رخ نیز حضور داشت.

سریال تمام رخ چند قسمت است؟

شاید سوال شما این باشد که سریال تمام رخ چند قسمت است؟ در پاسخ باید بگویم تمام در طی 30 قسمت 45 دقیقه‌ای پخش خواهد شد.

زمان پخش سریال تمام رخ

به تازگی تریلر سریال تمام رخ بودیم که شبکه سه سیما پخش شد که این شبکه از سریال بی‌همگان اثری جدید در راه راه داشت. زمان پخش سریال نیز پس از سبک شدن برنامه‌های جام جهانی و احتمالاً 3 دی ماه 1401 هر شب ساعت 20:30 خواهد بود. پخش تمام رخ در روز بعد در ساعت 12:30 بامداد 9:30 صبح و 14:30 عصر پخش خواهد شد.

تیزر سریال تمام رخ


بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی متولد سال 1346 در شهر رشت است. او اولین بار با کلاس‌های بهروز بقایی و بهزاد عشقی وارد دنیای بازیگری شد. اولین بار این بازیگر را در سریال پس از باران در نقش فرخ گلاب دره‌ای دیدیم. بازی در منفی فرخ چنان رحیم نوروزی را بین مخاطبان معروف کرد که هم برخی از افراد را این نقش به خاطر می‌آورند. از آثار این بازیگر می‌توان به سریال‌های روز، مدار صفر درجه، نفر، آسمان من و کشیک قلب کرد.

رحیم نوروزی از بازیگران سریال تمام رخ

آرش آصفی

آرش آصفی در سال 1357 به دنیا آمده است و از سن 23 سالگی وارد دنیای بازیگری شد. این بازیگر به صورت جدی در فیلم به ایفای نقش پرداخت که این فیلم هرگز اکران عمومی و فقط در سال 1400 به اکران آنلاین درآمد. آرش آصفی سریال‌های دیگری مانند مدینه، خانه و سرجوخه حضور پیدا کرد می‌بینیم که در تمام سریال رخ نیز خواهد داشت.

آرش آصفی از بازیگران سریال تمام رخ

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی ۱۴ خرداد ماه سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. وی در هنرستان رشته گرافیک را برگزید ودر همین مقطع بود کـه جذب کار تلویزیوشی. او در سال ۱۳۷۹ دیپلم خودرا از هنرستان مالک اشتر تهران دریافت کرد. وی برادر کوچک تر محمد سلوکی می‌باشد. پدرش افسر نیروی هوایی ارتش و اصالتا تهرانی اسـت. او با برنامه ی نیم رخ وارد تلویزیون شد و با سریال نرگس بـه شهرت رسید.

مهدی سلوکی از بازیگران سریال تمام رخ

ویدا جوان

ویدا جوان متولد 31 مرداد 1365 است. او مدرک لیسانس حسابداری دارد و در زمینه های، ایده پردازی و فعالیت های بازیگری. اولین بار را با نقش دختری پرانرژی به نام در سریال زمانه شناختیم و نقشی منفی در سریال ماه پلنگ او را بیشتر به مخاطبان معرفی معرفی کنید. از آثار دیگر این بازیگر باید به سریال های پژمان، شمعدونی، آسمان من و سارق رورت اش.

ویدا جوان از بازیگران سریال تمام رخ

بهزاد خداویسی

بهزاد خداویسی هنر پیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد ۱۳۴۴ در تهران می باشد. وی کارحرفه را با بازی در فیلم‌های کوتاه کرد و بعد از سینما تلویزیون گذاشت و دوباره به سراغ فیلم‌های کوتاه رفت اما این بار در نقش کارگردان نقش‌آفرینی کرد. 8 کوتاه کارگردانی کرده است که از جشنواره های داخلی و جوایزی کسب کرده اند.

بهزاد خداویسی از بازیگران سریال تمام رخ

علیرام نورایی

علیرام نورایی «زاده ۱۸ فروردین ۱۳۵۶، اکباتان تهران» بازیگر سینما و تلویزیون ایرانت . وی از ۱۳۷۵ فعالیت خودرا در زمینه تئاتر کرد و هم چنین فعالیت های خودرا در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش فیلم سینمایی گرگ گرگ و میش میش »آغاز نمود. از دیگر وی می توان به حضور تئاترهای مختلف، فیلم های کوتاه، تئاتر دانشجویی و مجموعه تلویزیونی اشاره کرد.

علیرام نورایی از بازیگران سریال تمام رخ

نگین صدق گویا

نگین صدق گویا متولد سال ۱۳۴۹ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته اقتصاد نظری در دانشگاه الزهرا است و بازیگری را در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد. فعالیت حرفه ای در سینما را با فیلم «تیک، تاک» (محمدعلی طالبی) شروع کرد. وی از بازیگران سریال تمام رخ می باشد.

نگین صدق گویا از بازیگران سریال تمام رخ

بازیگر خارجی سریال تمام رخ کیه؟

سوتلانا سوپیلنیاک زن خارجی این مجموعه است که از این در سریال سرخوجه ایفای نقش داشت.

سوتلانا سوپیلنیاک دهه ۷۰ در مردم است که در رشته زبان فارسی پرداخته و به زبان فارسی تسلط دارد. اطلاعات بسیاری از وی در دسترس نیست. او تک فرزند است و با مادرش زندگی می کند.

سوتلانا سوپیلنیاک از بازیگران سریال تمام رخ

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.