سریال جودا اکبر جودا و اکبر اندلرن بازیگران سریال و نقد داستان

سریال جودا اکبر جودا و اکبر اندلرن بازیگران سریال و نقد داستان

جودا اکبر یک سریال تاریخی محصول کشور هند است. در این مطلب به معرفی داستان، عوامل و بازیگران سریال جودا و اکبر می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

جودا اکبر یک سریال درام تاریخی هندی است که از 18 ژوئن 2013 تا 7 آگوست 2015 از شبکه Zee India TV پخش شد و همچنین به صورت دیجیتال در ZEE5 در دسترس است. این سریال توسط اکتا کاپور زیر نظر بالاجی تهیه شده است. سریال هندی جودا اکبر درباره ازدواج سیاسی در قرن شانزدهم بین یک امپراتور مغول اکبر و یک شاهزاده راجپوت جودا بای است.

داستان سریال جودا و اکبر.

سریال هندی جودا اکبر به این موضوع می پردازد که چگونه ازدواج سیاسی جودا و اکبر باعث جرقه عشق بین آنها تا حد تغییر سرنوشت هند می شود. این سریال دوران جنگ های آن زمان را در کنار روابط مغول ها و راجپوت ها به تصویر می کشد. سریال هندی جودا و اکبر نیز بر روی عملکرد ملکه ها، پادشاهان، زنان دربار، وزرا و تاثیر آنها بر داستان عشق اکبر و جودا بای تمرکز دارد.

سریال جودا اکبر همچنین نشان می دهد که چگونه جلال الدین امپراتور مغول لقب اکبر را از مردم می گیرد. جلال الدین محمد (اکبر) که پس از مرگ پدرش در سن 13 سالگی امپراتوری مغول را به ارث برد، تقریباً به عنوان یک قاتل تربیت شده توسط بایرام خان، فرمانده عالی پدرش بزرگ شد. اکبر ریاضت‌کش، سخت‌گیر، ریاضت‌کش و بی‌قلب، و به هر یک از آن جنبه‌های شخصیتش افتخار می‌کرد، اکبر فقط یاد گرفته بود که امپراطوری خود را به قیمت جان دیگران و به قیمت کشتن احساسات گسترش دهد.

زمان پخش سریال هندی جودا اکبر از شبکه جم تی وی

پخش سریال جودا اکبر از 5 فروردین 1402 شروع شد. سریال جودا اکبر از شنبه تا پنجشنبه ساعت 18:00 از شبکه جم بالیوود پخش می شود. تکرار این سریال در ساعت های 02:00 و 10:00 روز بعد از همین زنجیره پخش می شود.

بیشتر بخوانید: سریال بی اشکه تو سوگند | معرفی بازیگران سریال به اشکه تو سوگند

بازیگران سریال جودا اکبر

در این قسمت به معرفی بازیگران اصلی سریال جودا اکبر می پردازیم و بیوگرافی کوتاهی از دیگر فیلم ها و سریال های او را برای شما شرح می دهیم.

راجات توکاس (راجات توکاس) بازیگر سریال جودا اکبر در نقش امپراطور اکبر

سریال جودا اکبر / فیلم شاهنشاه جلال الدین محمد اکبر

راجات توکاس ستاره و بازیگر جودا و اکبر متولد 19 جولای 1991 در مونیرکا، دهلی، هند است. او بازیگری است که برای جودا اکبر (2013)، Dehrti Ka Veer Yodha از Prithviraj Chauhan (2006) و Chandra Nandini (2016) شناخته شده است. او از 30 ژانویه 2015 با شرشی نایار ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های هندی پادشاهی

پریدهی شارما (پردیدی شارما) این بازیگر در سریال جودا و اکبر نقش جودا را بازی کرد.

عکس های بازیگران سریال جودا و اکبر / سریال هندی جودا اکبر

پریدی شارما در 15 مارس 1987 در باغ، مادیا پرادش، هند به دنیا آمد. او بازیگری است که برای جودا اکبر (2013)، پاتیالا بیبس (2018) و چیکو کی مومی در کی (2021) شناخته شده است. او با Tanmay Saxena ازدواج کرده است. پریدهی در فیلم جودا اکبر نقش اول جودا را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های پاکستانی معرفی لیست سریال های پاکستانی

کانول کوسلا (کونال خسلا) از بازیگران سریال جودا و اکبر در نقش کوکا

بازیگران سریال جودا و اکبر / سریال جودا و اکبر قسمتی که جلال عاشق جودا می شود

Kunal Khosla بازیگر و مدل هندی متولد 15 ژانویه 1995 در بمبئی است. او برای بازی در سریال های هندی جودا اکبر، بویز، دیا اور باتی هوم و غیره شناخته شده است. کونال اولین بازی خود را با سریال تلویزیونی زی جودا و اکبر انجام داد که در آن نقش قطب الدین کوکا را بازی کرد.

او در ادامه نقش اول لاکشیا، یک دانش آموز جذاب و کاریزماتیک را در Boyz در Big Magic از Beyond Dream Production بازی کرد. او بازیگری را از فیلم An Actor Prepares اثر Anupam Kher آموخت و بازیگری را در سال 2014 آغاز کرد. Kunal پس از نوشتن نقش آریان با نام مستعار چوتو در Shashi Sumeet’s Diya Aur Baati hum on star plus به محبوبیت رسید.

بیشتر بخوانید: فیلم پاکستانی معرفی بهترین فیلم های پاکستانی با رتبه بندی بالا

لاینا سینو (لاوینا تاندون) از بازیگران سریال جودا اکبر در نقش رقیه سلطان

بازیگران سریال جودا اکبر / همسر واقعی جودا کیست؟

لاوینا تاندون بازیگر جودا و اکبر در 14 مه 1991 در لودیانا، پنجاب، هند به دنیا آمد. او بازیگری است که برای هیرو باکتی های شاکتی های (2005)، یاهان من غار غار چایلی (2009) و ویش یا امریت – سیتارا (2018) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: فیلم ها و برنامه های تلویزیونی سلمان خان

راوی بهاتیا (راوی بهاتیا) از بازیگران سریال هندی جودا و اکبر در نقش سلیم

Jodha Bhai علت مرگ / عکس ملکه جودا واقعی

راوی باتیا، یکی از بازیگران سریال جودا اکبر، اساساً اهل دنیای تئاتر است و نویسنده نمایشنامه معروف «AAJ KI TAZAA KHABAR» است. باتیا در دهه 1990 با کارگردان معروف آقای آنیل شارما ارتباط داشت. این نویسنده و کارگردان با استعداد بیش از 600 آگهی تبلیغاتی، فیلم شرکتی، موزیک ویدیو را کارگردانی کرده است.

او همچنین بازیگر بسیار خوبی است. او همچنین یک فیلم سینمایی به نام سرخپوستان کوچک 2 را کارگردانی کرد. او مدیر عامل گروه شرکت های RAVE است که عکاسی، تبلیغات و کارهای پس از تولید را انجام می دهد. شهرت او با بازی در سریال جودا اکبر بیشتر شد.

بیشتر بخوانید: سریال لبنانی معرفی بهترین سریال های لبنانی

هینا پارمار (هینا پارمار) بازیگران سریال جودا اکبر در نقش انارکلی

    سریال جودا اکبر ازدواج سلیم و انارکلی / سریال جودا اکبر

حنا پارمار یکی دیگر از بازیگران سریال هندی جودا و اکبر است. او اولین بازیگری خود را در سال 2011 با بازی Haar Jeet انجام داد که در آن نقش میهیکا ماانسینگ را بازی کرد. پارمار بیشتر برای بازی در نقش انارکالی در سریال هندی جودا و اکبر و رانی فول بای راثور در بهارات کا ویر پوترا ساخته ماهارانا پراتاپ شناخته می شود. هینا پارمار همچنین در فیلم Anjaan: Special Crimes Unit (2018)، Main Bhi Ardhangini (2019) بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال هالیوودی معرفی لیست سریال های هالیوودی

آشوینی کلسکار (آشوینی کالسکار) از بازیگران سریال جودا و اکبر در نقش مهام آنگا

بازیگران سریال جودا و اکبر / همسران واقعی بازیگران سریال جودا اکبر

Ashwini Kalsekar بازیگر هندی است که عمدتاً در صنعت فیلم و تلویزیون مراتی و هندی فعالیت می کند. او بیشتر به خاطر همکاری با کارگردانان فیلم هندی سریرام راگاوان، روهیت شتی و رام گوپال وارما شناخته می شود. او در برنامه تلویزیونی معروف CID نقش یک پلیس را بازی کرد. اولین نقش اول تلویزیونی او در سال 1999 با بازی در کمدی کمدی علمی تخیلی آقای گایاب در ZTV به وقوع پیوست.

بازی شیطانی او در نقش Shalaka Catwoman در سریال ابرقهرمانی کودکان Shaktimaan باعث محبوبیت او به عنوان اولین گربه زن هند شد. او همچنین نقش‌های منفی محبوبی مانند Jigyasa Walia در سریال Kasame Seh اثر Ekta Kapoor، Sika Thakuryan در افسر بیتیا، Maham Anga در سریال هندی Jodha Akbar و Saudamini جادوگر شریر در Kavach بازی کرد. او همچنین در سال 2011 به عنوان قاضی در نمایش واقعیت مراتی “Phu Bai Phu” ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: سریال مافیای رمانتیک تایلندی لیست بهترین سریال های رمانتیک تایلندی

چتان هانسراج (چتان هنسرا) بازیگر سریال هندی جودا اکبر

سریال جودا اکبر / سریال هندی جودا و اکبر

چتان هانسراج در 15 ژوئن 1972 در بمبئی، ماهاراشترا، هند به دنیا آمد. او بازیگری است که برای بادیگارد (2011)، کاهانی غار غار کی (2000) و ویروز: هار ریشتا اک کوروکشترا (2007) و جودا اکبر (2013) شناخته شده است. او از 12 دسامبر 2004 با لاوانیا پریرا ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: فیلم های افغانی معرفی بهترین فیلم های افغانی

پریانکا شوکلا (پریانکا شوکلا) از بازیگران سریال جودا و اکبر هندی

داستان سریال هندی جودا اکبر / بازیگر نقش جودا در سریال جودا و اکبر

پریانکا شوکلا، متولد 18 دسامبر 1992 در گوالیور، ایندور، بازیگر هندی است. پریانکا در حال حاضر در برنامه تلویزیونی Dangal Mann Sundar دیده می شود. پیش از این، او بخشی از جودا اکبر، سانکات موچان هانومان، پیار که پاپاد، بهاگ باکول بهاگ، گشت جنایی، هشدار جنایت و فایل‌های ترس بود.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند عرب

کاپیل سینگ لالوانی) از بازیگران سریال هندی جودا اکبر

سریال جودا اکبر

کاپیل سینگ لالوانی یکی از بازیگران سریال هندی جودا اکبر است که در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرده است. لالوانی کار خود را با بازی در سریال هایی مانند Vignahartha Ganesh، Kundali Bhagya، Chandrakanta و بسیاری دیگر آغاز کرد. کاپیل سینگ از کودکی به بازیگری علاقه داشت. او پس از اتمام تحصیلات خود به بمبئی نقل مکان کرد و شروع به تست زدن کرد.

او به تست زدن ادامه داد و شروع به کار در برنامه های تلویزیونی کرد. بعدها به عنوان یک بازیگر برجسته برنامه های تلویزیونی زیادی را اجرا کرد. کاپیل سینگ همچنین در بسیاری از آهنگ های آلبوم موسیقی حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال ها و فیلم های یهودی جهان

سخن، گفتار نهایی؛ سریال جودا اکبر

خوانندگان محترم اندلرن از دیدن سریال های جودا و اکبر برایمان بگویید. نظرات خود را در مورد بازیگران و داستان سریال جودا اکبر در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.