سریال حس سوم با عکس بازیگران و خلاصه داستان – اندلرن

سریال حس سوم با عکس بازیگران و خلاصه داستان – اندلرن

سریال حس سوم در ژانر پلیسی توسط گروه فیلم و سریال تهیه و تولید شده است. داستان این سریال درباره شخصی به نام ایرج است که مشغول وصول چک های برگشتی است. وقوع این حادثه باعث تغییر در زندگی ایرج و سیما می شود. این حقایق همچنین باعث می شود که با مجرمان و قاچاقچیان مواد مخدر روبرو شوند و پلیس و ماموران مبارزه با مواد مخدر را درگیر کنند و… برای آشنایی بیشتر با این سریال با اندلرن همراه باشید.

زمان پخش سریال حس سوم از شبکه تماشا

سریال حس سوم به کارگردانی مهدی فخیم زاده در سال 1383 از شبکه دو سیما پخش شد و هم اکنون از شبکه تماشا در حال پخش است. این فیلم ساعت 20 از شبکه تماشا و تکرار آن در ساعت های 14، 8 و 14 پخش می شود.

بازیگران سریال حس سوم

مهدی فخیم زاده در نقش ایرج

مهدی فخیم زاده (زاده ۲۹ تیر ۱۳۲۱) بازیگر، کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده ایرانی است. فخیم زاده در سال 1321 در محله درخونگاه تهران به دنیا آمد. فعالیت هنری خود را با تئاتر از سال 1349 آغاز کرد و فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم تپلی ساخته رضا میرلوحی آغاز کرد. وی همچنین دارای لیسانس زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تهران و فارغ التحصیل از دانشکده هنرهای دراماتیک تهران است. او در سریال مختارنامه نقش عمر بن سعد را بازی کرد. سریال های حس سوم، خواب و بیداری و مختارنامه از ماندگارترین آثار او هستند.

نسرین مقانلو در نقش سیما، همسر ایرج

نسرین مقانلو در نقش سیما همسر ایرج در سریال حس سوم

نسرین مقانلو (زاده ۱ تیر ۱۳۷۷) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد.او پس از ایفای نقش در سریال هندی مصافاری به شهرت رسید. او کار خود را با بازی کوتاه در فیلم دو نیم سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد اما در واقع با فیلم امید به سینمای ایران معرفی شد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او پس از بازی در فیلم نابخشوده چندین سال را در خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و به بازیگری در سینما و تلویزیون ادامه داد. بازی در فیلم «مهمان مامان» او را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد.

لیلا بشداری بازیگر نقش فریبا دختر ایرج در سریال حس سوم

لیلا بشداری بازیگر نقش فریبا دختر ایرج در سریال حس سوم

لیلا بخردی (زاده 30 اردیبهشت 1357) بازیگر اهل ایران است. او به عنوان سخنران نیز فعال است و چندین کتاب خوانده است. لیلا فارغ التحصیل از انجمن سینمای جوان است. 1376 لیسانس بازیگری، پردیس هنرهای زیبا، دانشگاه تهران; وی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی در سریال های «ولایت عشق»، «هس سوم»، «خوب و بیدار»، «کلانتر 3» و «شکتیما 85» ایفای نقش کرده است.

حبیب دهقان نسب در نقش سهراب

حبیب دهقان نسب (زاده ۲۶ تیر ۱۳۲۸ در شیراز) بازیگر ایرانی است. او تحصیلات خود را در این رشته به دلیل علاقه اش به بازیگری انتخاب کرد. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فعالیت هنری خود را از سال 1346 آغاز کرد.

او از سال 1346 تا 1352 در برنامه های رادیویی شیراز و همچنین اجرای تئاتر تجربه کرد. اولین حضور او در سینما در فیلم «انی» (1366) بود. اما با حضور در تلویزیون با سریال در پناه تو، فیلم سفر به چزابه و نسل سوخته مورد توجه منتقدان سینما قرار گرفت.

سیروس ابراهیم زاده در نقش بیژن

سیروس ابراهیم زاده (زاده ۱۳۱۶ در اردبیل) نویسنده، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر از انگلستان است. وی در سال 1316 در اردبیل به دنیا آمد. پس از تحصیلات مقدماتی در ایران در رشته زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه تهران، برای تحصیل در رشته نمایش به انگلستان رفت. و همزمان از دانشگاه بیرمنگام در رشته موسیقی فارغ التحصیل شد. سیروس ابراهیم زاده شهریورماه ۱۳۹۵ در مراسم نوزدهمین جشنواره فیلم های ایرانی در تالار ایوان شمس تجلیل شد.

کامران تفتی در نقش سروان حسینی

کامران تفتی در نقش سروان حسینی

کامران تفتی (زاده ۲۹ فروردین ۱۳۵۸) بازیگر، خواننده و مجری سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. کامران فارغ التحصیل بازیگری تئاتر و پدرش اردشیر تفتی از بازیگران سریال مهدی فخیم زاده بود. به دلیل کار پدرش که کارمند نیروی هوایی بود دوران کودکی و نوجوانی را در قصر فیروزه گذراند. کامران یک برادر کوچکتر به نام کیوان دارد که متولد 1342 است و در زمینه موسیقی فعالیت می کند. کامران تفتی علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی، دستی هم بر آتش دارد و علاوه بر تسلط بر سازهای مختلف، آلبوم موسیقی به نام عکس زمستونی تهران و چند تک آهنگ منتشر کرده است. به تازگی نمایشنامه ای عاشقانه به نام 44/4/4 به تهیه کنندگی ساغر بیدمشکی منتشر کرده است.

اردشیر تفتی در نقش رحمت، برادر سیما

اردشیر تفتی در نقش رحمت، برادر سیما در سریال حس سوم

اردشیر تفتی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران است. او پدر کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون است. در سال 1385 دوران پرکاری را در عرصه سینما و تلویزیون پشت سر گذاشت و در یک نمایش بزرگ بازی کرد. بزرگترین کار اردشیر تفتی در سال جاری بازی او در سریال “بی صدا فریاد کن” به کارگردانی مهدی فخیم زاده است.

زندگی حرفه ای و عملکرد اردشیر تفتی مرهون اعتماد مهدی فخیم زاده است. چرا که اگر مهدی فخیم زاده به عنوان کارگردان برای بازی در سریالش به اردشیر تفتی اعتماد نمی کرد، شاید اردشیر تفتی باید مسیر سخت تری را برای دنیای بازیگری اش انتخاب می کرد. اردشیر تفتی از بازی در سریال «بی صدا فریاد کن» و همکاری با مهدی فخیم زاده به عنوان کارگردان ابراز خرسندی کرد.

عوامل سریال حس سوم.

تهيه كننده: حبیب اسماعیل

نویسنده و کارگردان: مهدی فخیم زاده

مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری

طراح گریم: عبدالله اسکندری

ویرایشگر: حمید قربانی

آهنگساز: کامبی روشن روان

طراح لباس: آتوسا کلامفرسایی

صدابردار: جواد مقدس

طراح جلوه های ویژه: عباس شوقی

طراح جلوه های ویژه کامپیوتر: بابک احمدی

مدیر تولید: عبدالرضا شبزاده

بازیگران: حبیب دهقان نسب، مهدی فخیم زاده، نسرین مقانلو، لیلا باخدری، سیروس ابراهیم زاده، انوشیروان فاطمی، شمسی فضل الهی، محسن قاضی مرادی، پرویز زاگیری، بهروز قادری و…

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.