سریال زیبایی سرسخت بازیگران سریال چینی و نقد داستان زیبایی لجبازی اندلرن

سریال زیبایی سرسخت بازیگران سریال چینی و نقد داستان زیبایی لجبازی اندلرن

سریال زیبایی سرسخت یکی از جدیدترین سریال های چینی سال 2023 است که در این مقاله اندلرن به معرفی داستان و بازیگران سریال زیبایی سرسخت چینی می پردازیم.

سریال چینی Beauty of Resilience (2023) به کارگردانی هو یی خوان یک سریال عاشقانه فانتزی محصول سال 2023 چین است. این سریال اقتباسی از رمان محبوب شیانشیا “زندگی ابدی اشتباه” نوشته لین جیاچنگ است.

سرسخت زیبایی داستان عشق بین وی ژی، زن جوانی است که معلوم شد تناسخ اولین ققنوس است و یان یو، خدای خورشید.سریال زیبایی انعطاف پذیری به صورت آنلاین از سایت بین المللی iQIYI پخش خواهد شد.

تاریخچه سریال چینی زیبایی لجبازی

داستان سریال Flexible Beauty از این قرار است که در قلمرو او، اگرچه پرورش جاودانه ها رایج است، اما جاودانگی هنوز برای اکثر مردم دست نیافتنی است. وی ژی، یک زن جوان، از زمان جوانی به عنوان سنبل بدشانسی شناخته شده است. اگرچه هنگام انجام کارها ساکت است، اما خجالتی نیست. او شجاعانه در مراسم بلوغ شرکت کرد تا وجود استخوان های ریشه جاودانگی را کشف کند.

در این مراسم، سی و شش نفر از اعضای گروه وی ژی که در آن حضور داشتند، چهره ققنوس را در آینه نشان دادند. به همین دلیل کل گروه برای ادامه تحصیل به آکادمی میگنا اعزام شدند. در میان آنها، بانوی سوم برجسته خانواده آنها به یکی از رقبای مورد علاقه فردی با خون ققنوس تبدیل شد. در آکادمی، خانم‌ها و آقایان جوانی که با قاشق نقره‌ای متولد شده بودند توسط معلم سخت‌گیر، یان یوئه، شکنجه شدند.

در واقع، یان یو پادشاه بهشت ​​است و به دنیای فانی فرود آمده است تا فردی را بیابد که نسب ققنوس را داشته باشد، زیرا طبق افسانه ها، ققنوس موجودی وحشتناک است که سه جهان را نابود می کند. Phoenix بزرگترین آزمایش برای Yan Yue است. در همین حال، اگرچه یان یو به دلیل قانون بهشت ​​قادر به دخالت در امور انسانی نیست، اما به تدریج به وی ژی باهوش و سرسخت علاقه پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چرخه عشق چینی

بازیگران سریال لجبازی زیبایی.

بازیگران این سریال از معروف ترین بازیگران چینی هستند. در این قسمت به معرفی مختصر بیوگرافی بازیگران سریال زیبایی سرسخت چینی می پردازیم. با ما همراه باشید

جو جینیه (جو جینگ یی) بازیگر سریال زیبا سختی در نقش وی ژی

بازیگران سریال زیبایی سرسخت چینی / بازیگران سریال زیبایی انعطاف پذیر چینی

Ju Jingyi خواننده و بازیگر چینی است. او به عنوان عضوی از گروه چینی SNH48 به شهرت رسید و تا زمان فارغ التحصیلی در دسامبر 2017 عضو تیم NII بود.

او به‌عنوان بازیگر به‌خاطر نقش‌هایش در سریال‌های عاشقانه تاریخی معروف The Legend of Yunshi (2018)، بازسازی سریال افسانه‌ای The Legend of the White Snake (2019) و In a Class of Her Own (2020) شناخته می‌شود. . . او در برنامه های تلویزیونی «می خواهم اینطور زندگی کنم» (۲۰۲۰) و «پریپلوس جوان ۲» (۲۰۲۰) شرکت کرده است.

از سال 2014، طرفداران چینی جو را “4000 سال یک بت” می نامند، اما به دلیل ترجمه نادرست، رسانه ها او را “4000 سال یک بار زیبا” نامیدند. ژو جینگی یکی از بازیگران سریال چینی «زیبایی سرسخت» در نقش وی ژی بازی کرد.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چینی برانگیز

برو جون چن (گوا جون چن) بازیگر سریال چینی زیبایی سرسخت در نقش یان یو

1686889968 191 سریال زیبایی سرسخت بازیگران سریال چینی و نقد داستان زیبایی

گوو جونچن یکی از بازیگران مجموعه تلویزیونی «زیبایی سرسخت» است که در چانگچون استان جیلین به دنیا آمد و در رشته بازیگری از آکادمی فیلم پکن فارغ التحصیل شد. او به طور رسمی در دسامبر 2015 وارد صنعت سرگرمی شد، زمانی که در سریال وب چینی “Go Princess Go” نقش یانگ یان عجیب و غریب را بازی کرد. در سال 2018، فیکشن با امی سان در کمدی عاشقانه 2018 «به طور تصادفی عاشق» همبازی شد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال چینی Return from the Edge of the Abyss

لو تینیو (لو تینگ یو) یکی از بازیگران سریال زیبایی سرسخت چینی.

بازیگران سریال Beauty of Resilience 2023

لو تینیو یکی از بازیگران سریال چینی “زیبایی سرسخت” متولد 4 ژوئن 1994 در شانگهای چین است. او از آکادمی تئاتر شانگهای فارغ التحصیل شد. او برای سریال Rebirth for You شناخته شده است. او در این سریال نقش یاار را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سریال بدون توقف مروری بر تاریخچه و بیوگرافی بازیگران سریال های بدون توقف

هوانگ هایبینگ (هوانگ های بینگ) از بازیگران زن سریال زیبایی سرسخت

سریال زیبایی انعطاف پذیری

هوانگ هایبینگ، یکی از بازیگران سریال زیبایی چینی، در شانگهای به دنیا آمد و در سال 1996 از بخش نمایش آکادمی مرکزی فارغ التحصیل شد. در حالی که هنوز در آکادمی کار می کرد، در سال 1994 نقش اصلی را در سریال هنری رزمی بازی کرد. کتاب و شمشیر. در سال 2002، دومین جایزه هنرهای تلویزیونی چین “دو بهترین بازیگر” را دریافت کرد.

او در سال 2010 برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره مد شد. در سال 2018، سریال نظامی “بنر خون داغ” که در آن نقش شخصیت مائو تسه تونگ را بازی می کرد، برنده سی و یکمین سریال تلویزیونی “جایزه پرواز” و “جایزه برجسته تلویزیونی درام برای موضوعات مهم تاریخی”. انقلابیون شد.

هوانگ اولین بازیگری است که آثار سه استاد هنرهای رزمی، یعنی چن جیالو 1993 شوجیان جین یونگ، شن لانگ وو لین وای شی گو لانگ در سال 2001 و پینگزونگ شیا یانگ لیانگ در سال 2003 ژانگ دان فنگ یوشنگ را پوشش می دهد.

هوانگ در سپتامبر 2006 با معلم آکادمی رقص پکن، یان یان ازدواج کرد و در آوریل 2012 طلاق گرفت. در نوامبر 2013، با بازیگر چینی ژن شی ازدواج کرد. آنها در سال 2014 یک پسر و در سال 2017 یک دختر دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال ژائو لوسی

من دارم یکما یو) از بازیگران سریال زیبایی انعطاف پذیر در نقش وی لینگ یو

بازیگران زن سریال چینی

ما یو یکی از بازیگران سریال چینی «زیبایی انعطاف‌پذیر» در پکن به دنیا آمد و در آکادمی فیلم پکن تحصیل کرد. در ژوئن 2016 با یک آژانس قرارداد امضا کرد و رسما وارد صنعت بازیگری شد. او اولین بازی خود را به عنوان “بی یائو” در سریال تلویزیونی اژدها “Lost Love in Times” انجام داد.

بیشتر بخوانید: فیلم هنرهای رزمی چینی معرفی بهترین فیلم های هنرهای رزمی هنگ کنگ و چینی

لیو دانگکین (لیو دونگ شین) از هنرپیشه های زیبایی سرسخت

داستان سریال زیبایی سرسخت چینی.

لیو دونگ‌کین، معروف به اریک زین، بازیگر چینی است. او در چانگشا، هونان به دنیا آمد. او اولین بازیگری خود را در سال 2016 انجام داد. از آن زمان، او در انواع فیلم ها و درام های تلویزیونی ظاهر شد. لیو دونگ در سریال Huarang نقش جادوگر قبیله وو را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: فیلم زامبی چینی معرفی بهترین فیلم های چینی زامبی

آخرین کلمه؛ سریال Beauty of Resilience 2023

در این مطلب به معرفی سری زیبایی لجبازی چینی می پردازیم. نظر شما در مورد بازیگران زن سریال های زیبایی چینی چیست؟ کدام یک از بازیگران سریال چینی «زیبای سرسخت» را دوست دارید؟ نظرات خود را در مورد سری زیبایی انعطاف پذیر با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.