سریال ماه برفی | معرفی داستان و بازیگران سریال چینی ماه برفی | اندلرن

سریال ماه برفی | معرفی داستان و بازیگران سریال چینی ماه برفی | اندلرن

سریال ماه برفی از جدیدترین سریال های چینی در سال 2023 است. در این نوشتار به بررسی داستان و بازیگران سریال چینی ماه برفی خواهیم پرداخت. با اندلرن همراه باشید.

سریال چینی ماه برفی (The Snow Moon) یک سریال درام عاشقانه تاریخی و فانتزی محصول سال 2023 کشور چین است. زمان پخش سریال ماه برفی چینی از 28 سپتامبر آغاز شده و تا 19 اکتبر 2023 ادامه خواهد داشت. این سریال در همه روز های هفته بجز یکشبنه از شبکه Youku پخش می شود.

داستان سریال چینی ماه برفی

اهریمن روباه بو چیو تنهایی و عشقی دردناک را به مدت هزار سال در طول 9 عمر تحمل کرده است تا عشقش سو شیائو هان را که گرفتار نفرین تاریکی شده است را نجات دهد. اسن نفرین باعث می شود که سوشیائو هان در هر چرخه از زندگی خود به طرز غم انگیزی بمیرد. او در این راه باید از جان خودش بگذرد.

بیشتر بخوانید: بررسی سریال تو رویای من هستی چینی (You Are Desire)

بازیگران سریال ماه برفی چینی

در ادامه با معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال ماه برفی با ما همراه باشید.

لی جیا چی (Li Jia Qi) در نقش سو شیائو هان

بازیگران سریال ماه برفی هنرپیشه‌های سریال ماه برفی

لی جیا چی در 28 اوت 1997 در هانگژو، ژجیانگ، چین به دنیا آمد. او اولین بازیگری خود را در سال 2018 انجام داد. لی یک هنرپیشه است که برای باغ شهابی (2018)، 99 Fen Nu Peng You (2020) و صبر کن، جوانی من (2019) و سریال The Snow Moon 2023 شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی سریال هفت زندگی دوستت دارم

زائویه (Zuo Ye) در نقش بو چیو

بازیگران سریال ماه برفی هنرپیشه‌های سریال ماه برفی

زائویه از بازیگران سریال ماه برفی ، متولد سیچوان، چین، بازیگر و یک خواننده است. در ماه مه 2018، او به عنوان یکی از اعضای گروه Awaken-F که توسط OACA Entertainment نمایندگی می شد، شروع به کار کرد.

در سال 2020 ، او در نمایش زنده ماندن “ما جوان هستیم” شرکت کرد و رتبه 5 را کسب کرد و اولین بار در گروه S.K.Y. او در سریال چینی ماه برفی درنقش اهریمن روباه بو چیو ایفای نقش کرده است. ژائویه از بازیگرن سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه در سال 2023 نیز می باشد.

بیشتر بخوانید: سریال امپراطور اشک ها | معرفی داستان و بازیگران سریال پادشاه اشک ها کره ای

ژیانگ ژین (Xiang Xin) در نقش یو لی

 تعداد قسمت های سریال سریال ماه برفی چینی داستان سریال چینی ماه برفی

ژیانگ ژین در 14 ژوپن 2011 در چین بدنیا آمد. از دیگر کار های او می توان به سریال Love Unexpected 2022، سریال Please, Remarry 2023 را نام برد. ژیانک از بازیگران سریال چینی ماه برفی در نقش یولی است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال زندگی درخشان من

وانگ تینگ ژو (Wang Ting Xu) در نقش ژوان یوان چینگ

زمان پخش سریال ماه برفی چینی معرفی سریال چینی ماه برفی

وانگ تینگ ژو از بازیگران سریال ماه برفی متولد 22 می 2000 در چین است. از سریال های وانگ می توان به Delicacies Destiny (2022) و O, Wo De Chong Fei Da Ren (2023) و سریال The Snow Moon 2023 اشاره کرد. او در سریال چینی ماه برفی در نقش ژوان یوان چینگ ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال بدترین شیطان | معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای بدترین شیطان

کلام آخر؛ سریال The Snow Moon 2023

سریال چینی ماه برفی از جدیدترین سریال های درحال پخش 2023 در چین است. در این مقاله داستان و بازیگران سریال ماه برفی چینی را بررسی و معرفی کردیم. از علاقه مندان به سریال چینی می خواهیم نظرات خودشان را در رابطه با این سریال با ما درمیان بگذارند. آیا سریال The Snow Moon 2023 می تواند سریال موفقی باشد؟

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.