سریال کره ای پربیننده ترین سریال هفته!

سریال کره ای پربیننده ترین سریال هفته!

سریال کره ای «غرور» با پشت سر گذاشتن سریال هالیوودی «تو و لوتر: خورشید افتاده» به پربیننده ترین سریال هفته شبکه خانگی نتفلیکس تبدیل شده است.

به بازیگرها – با انتشار فصل دوم سریال کره ای محبوب The Glory که توسط شبکه پخش خانگی نتفلیکس منتشر می شود، به پربیننده ترین سریال هفته تبدیل شد.

به گزارش گروه ترجمه صبح تایم، بر اساس آخرین لیست هفتگی منتشر شده توسط نتفلیکس، سریال «غرور» پربیننده ترین سریال این شبکه است.

این لیست به صورت هفتگی از 10 سریال و فیلم برتر هفته منتشر می شود. سریال کره ای «غرور» از ۱۵ تا ۲۱ اسفند پربیننده ترین سریال این شبکه بوده است.

این سریال بیش از 124 میلیون ساعت تماشا شده است و در 10 فیلم برتر در 79 کشور مختلف قرار دارد. نیمه اول این مجموعه در دسامبر 2022 منتشر شد.

در همین حال، نیمه دوم آن به تازگی در 10 مارس 2023 منتشر شده است.

تعداد بینندگان این سریال را به پربیننده ترین سریال تلویزیونی در جدول 10 فیلم و سریال برتر انگلیسی و غیرانگلیسی تبدیل کرده است.

این سریال به راحتی از سریال های دیگری مانند تو با 75 میلیون بیننده، سریال مستند MH370: هواپیمای که ناپدید شد با 60 میلیون بیننده و فصل دوم سریال اسپانیایی Wrong Side of the Tracks با 39 میلیون بیننده پیشی گرفت.

در میان موفقیت این سریال، آن گیل هو، کارگردان «غرور» اخیراً بر سر اتهامات قلدری در مدرسه درگیر جنجال هایی شده است. به گزارش صبح، این کارگردان موفق در یک مدرسه بین المللی در فیلیپین تحصیل کرده است.

طبق گزارش‌ها، او از زمان آغاز این اتهامات به گناه خود اعتراف کرده است و از طریق شرکت حقوقی خود، Jaepyeong، عذرخواهی رسمی کرده است.

نوشته سریال کره ای پربیننده ترین سریال هفته! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.