سریال گل جمال معرفی بازیگران سریال ترکی Gülcemal wiki

سریال گل جمال معرفی بازیگران سریال ترکی Gülcemal wiki

در این مطلب به بررسی سریال ترکی گل جمال و معرفی داستان و بازیگران سریال گل جمال می پردازیم. آخرین اخبار و اطلاعات سریال ترکی گل جمال را در اندلرن بخوانید.

سریال Gülcemal یک سریال عاشقانه ترکی مهیج محصول سال 2023 به کارگردانی یوسف پیرحسن چالیشکان است. در این سریال جدید ترکی 2023 بازیگران معروفی مانند مورات اونالمیش، ملیس سزن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه ای از سریال گل جمال

زندگی گل جمال و گل اندام، دو برادری که مادرشان در کودکی آنها را رها کرد تا با مرد دیگری فرار کنند، با رفتن مادرشان از هم می پاشد. این دو که در سختی بزرگ شده اند پس از سال ها به بورسا برمی گردند. تنها هدف گل جمال انتقام گرفتن از مادرش است. گلجمال مردی قوی و بی رحم است که بی مادری خود را در زخم کودکی پنهان می کند و هرگز آن زخم را مرهم نمی کند. به این ترتیب او عاشق دختر خوانده اش می شود و داستان عاشقانه ای می سازد.

زمان پخش سریال ترکی گل جمال

سریال Gülcemal یکی از جدیدترین سریال های ترکی سال 2023 است. سریال گلجمال از 17 آوریل 1402 شروع شده و هر پنجشنبه ساعت 21:00 از شبکه فاکس ترکیه پخش می شود.

بازیگران سریال گل جمال ترکی

بازیگران مشهور ترکیه ای مانند مورات اونالمیش، ملیس سزن و سما کجیک در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. در ادامه با معرفی بیوگرافی بازیگران سریال گل جمال همراه ما باشید.

مورات اونالمیش (مورات اونالمیس) بازیگر اهل گل جمال

سریال گل جمال / بازیگران سریال گل جمال

Murat Unalmis بازیگر اصلی سریال ترکی Goljanal است که در 23 آوریل 1981 در قیصری ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با فیلم های Bir Zamanlar Çukurova (2018)، بال های شب (2009) و عشق در هوا (2010) شناخته می شود. او قبلا با Birce Akalay ازدواج کرده بود. مورات بیشتر به خاطر بازی در نقش دمیر در سریال تلویزیونی Rozi Rogori در Chokurova شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: فیلم جدید ترکی 2023 بهترین فیلم های ترکی سال 2023

ملیس سزن (ملیس سزن) بازیگر نقش دووا در سریال گل جمال

خلاصه سریال گل جمال

ملیس سزن یکی از بازیگران زن سریال ترکی گل جمال در 2 ژانویه 1997 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای معجزه 2: عشق (2019)، قهرمان (2018) و ماشا قارچ شناخته شده است. ملیس سزن در سریال ترکی گلجمال در نقش مقابل گلجمال یعنی دیوا بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی Kingship معرفی بهترین سریال های ترکی

نیلای اردومز (آنها اردونمز هستند) بازیگر گل اندام در سریال گل جمال

بازیگران سریال گلجمال

نیلای اردومز یکی از بازیگران زن سریال گل جمال است که در سال 1986 در استانبول به دنیا آمد و در سال 2007 از کنسرواتوار هنرهای زیبای معمار سینان استانبول فارغ التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته هنرهای تئاتر دریافت کرد. او از سال 2006 در نمایش های صحنه ای و کارگردانی متعددی بازی کرده است.

او در سال 2012 با بازی در فیلم ترکی “برج دیده بانی” اولین نقش خود را روی پرده بازی کرد که برای آن جایزه بهترین بازیگر زن را در بسیاری از جشنواره های ملی و بین المللی دریافت کرد. او در این سریال در نقش خواهر گل جمال به نام گل اندام بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سریال های قبیله ای ترکیه بهترین سریال ترکی با تمرکز بر قبیله و خانواده

ادیپ تپلی (ادیپ تپلی) بازیگر نقش مرت در سریال ترکی گل جمال

سریال ترکی Gulcemal / بازیگران سریال Gulcemal

ادیپ تپلی یکی از بازیگران سریال Gülcemal است که در 18 آوریل 1989 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای ایوا ایوا (2010) و دختر سفیر (2019) شناخته شده است. او همچنین یکی از بازیگران سریال حماسی ترکی است که با این سریال به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید: بازیگران کورلوش عثمان معرفی بازیگران سریال قیام عثمان

آیدا اکسلآیدا آکسل) از بازیگران سریال گل جمال در نقش ظفر

سریال ترکی گل جمال / بازیگران زن سریال گل جمال

آیدا اکسل یکی دیگر از بازیگران گل جمال ترکی است و در 31 اکتبر 1962 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای عشق تصادفی (2011)، دیپلم کاجیکلیک (1998) و جمهوری (1998) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی فداکار معرفی بازیگران سریال فداکار

جاهیت گوک (cahit gok) از بازیگران سریال گل جمال در نقش وفا

بازیگران زن سریال گل جمال / سریال ترکی گل جمال

Cahit Gök در 7 اکتبر 1981 در بینگول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فصل شکار (2010)، پرونتو (2014) و عزال (2009) شناخته شده است. جاهیت یکی از بازیگران سریال ترکی گل جمال در نقش وفا می باشد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی ملکه (Kraliçe). معرفی بازیگران سریال ملکه ترکیه

ملتم آخول (ملتم آکچول) بازیگر ایپک در سریال گل جمال

بازیگر سریال گل جمال / خلاصه تاریخچه سریال گل جمال

او در سال 2001 در استانبول به دنیا آمد. ملتم آخول با فیلم های Gülcemal (2023)، Duy Beni (2022) و Kirik Hayatlar (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی 7 فیلم جنگی کماندوی ترکیه

آتیلا شاندیل (آتیلا سندیل) در نقش خلیل ابراهیم

بازیگران گل جمال / تیزر سریال گل جمال

آتیلا سندیل بازیگر سریال گل جمال در سال 1963 در اسکی شهیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای لیلا و مکنون (2011)، دره گرگ ها (2003) و آنکا (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال Formation Actors Establishment Turkey.

گوکچام چوبان (کشیش gokcem) بازیگر نقش سمره در سریال گل جمال

سریال ترکی گل جمال / تعداد قسمت های سریال گل جمال

گوکچم چوبان یکی از بازیگران زن سریال گلجانال ترمیه متولد استانبول است. Gökçem Çoban با Gulcemal (2023)، Kadere Karsi (2022) و Ecinni 3: Issiz Çiglik (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: به بازیگران من گوش کن به معرفی بازیگران سریال گوش کن.

صباحتین یاکوت (صباحاتین یاکوت) در نقش امرالله

    سریال گل جمال چند قسمت است؟  غول جمال سریال 2

صباحاتین یاکوت یکی از بازیگران سریال گل جمال است که با بازی باسکین (2015)، دیپ (2018) و یالنیز کورت (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال غنچه های زخمی بازیگران زن سریال غنچه ای قدری.

از سمات کویوجو (سامت کان کویوچو) در نقش مرت

سریال ترکی گل جمال کی پخش میشه سریال ترکی گل جمال چند قسمته؟

سامت کان کویوچو در سال 1995 در غازیانتپ به دنیا آمد. سامت کان کویوچو یکی از بازیگران سریال ترکی گل جانال است که با الف (2020)، چمبر (2017) و آه نرده (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال بابا بیوگرافی بازیگران سریال بابا

آخرین کلمه؛ سریال ترکی گل جمال

در این مطلب به معرفی و بررسی داستان و بازیگران و زمان و تاریخ پخش سریال گل جانل می پردازیم. نظر شما درباره بازیگران سریال گل جمال چیست؟ کدام بازیگر سریال گل جمال را دوست دارید؟ نظر شما در مورد داستان سریال Gülcemal چیست؟ در قسمت نظرات با ما تماس بگیرید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.