سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) + بازیگران و تصاویر – اندلرن

کارمادیو

سریال Stranger Things یک مجموعه تلویزیونی ژانر درام، علمی-تخیلی ترسناک آمریکایی است که توسط برادران ساخته شده است، که به عنوان مجری برنامه و همراه با شاون لوی و دن کوهن کوهن، تهیه کننده اجراکننده است. فصل اول این سریال در جولای ۲۰۱۶ منتشر شد. فصل دوم، سوم و چهارم آن به ترتیب در اکتبر 2017، ژوئیه 2019، می و ژوئیه 2022 منتشر شد. این سریال، مخاطب ترین سریال انگلیسی زبان نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ می باشد. با اندلرن همراه باشید.

داستان سریال چیزهای عجیب

سریال وقایع در اوایل دههٔ هشتاد میلادی در شهر خیالی هاوکینز واقع در ایالت م⌆ تجریانا . سریال خط داستانی مرتبط به هم را دنبال می‌کند. یک آزمایشگاه در هاوکینز که ظاهراً زیر نظر انرژی ایالات متحده آمریکا، به صورت مخفی در حال حاضر در مورد دنیای موازی است. سرانجام نیز می‌شوند پلی میان دنیای واقعی و دنیای موازی موازی که سریال دنیای دنیای وارونه وارونه نامیده می‌شود می‌شود وارونه وارونه وارونه وارونه وارونه وارونه وارونه وارونه وارونه. اما آزمایش‌ها که باید پیش نمی‌رود و الون با یک هیولا، از موازی به دنیای واقعی پا می‌گذارد. در این، گم‌شدن پسری به نام ویل باعث می‌شود تا خانواده و او شروع به جستجو کند و این مسیر را با الون حمله می‌کند.

موضوع سریال اتفاقات عجیب

یک نوجوان ساکن شهر داوکینز ناپدید می‌شود مادر و دوستان او به یک افسر پلیس باید به جستجوی آن‌ها بپردازد که آنها را به سوی نیرویی تاریک هدایت می‌کند می‌کند و …

بازیگران و شخصیت های سریال Stranger Things

  • وینونا رایدر در نقش جویس بایرز

وینونا رایدر بازیگر نقش جویس بایرز در سریال چیزهای عجیب

  • دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر
دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر سریال چیزهای عجیب

دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر سریال چیزهای عجیب

  • فین ولفهارد در نقش مایک ویلر
چیزهای عجیب و غریب

چیزهای عجیب و غریب

  • میلی بابی براون در نقش الون/جین آیوز
چیزهای عجیب و غریب

چیزهای عجیب و غریب

  • گیتن ماتارازو در نقش دستین هندرسون
گیتن ماتارازو بازیگر نقش دستین هندرسون در سریال اتفاقات عجیب

گیتن ماتارازو بازیگر نقش دستین هندرسون در سریال اتفاقات عجیب

کیلب مک لاگلین در نقش لوکاس سینکلر
نوآ اشنپ در نقش ویل بایرز
سیدی سینک در نقش مکس
ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر
چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز.
جو کیری در نقش استیو هارینگتون
دیکر مونتگمری در نقش بیلی هارگرو
کارا بوینو در نقش کارن ویلر
متیو موداین در نقش مارتین برنر
مایا هاک در نقش رابین
پریا فرگسن در نقش آریکا سینکلر
پل رایزر در نقش سم اوونز
شان آستین در نقش باب نیوبی

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.