سری جدید پیکسل ۹ با عملکردهای هوش مصنوعی اما با اندروید ۱۴ – Tecrato وارد بازار می شود

سری جدید پیکسل ۹ با عملکردهای هوش مصنوعی اما با اندروید ۱۴ – Tecrato وارد بازار می شود

مقاله ای درباره سری جدید پیکسل 9 با ویژگی های هوش مصنوعی، اما همراه با اندروید 14، ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گوگل در مراسمی از گوشی های جدید سری پیکسل 9 رونمایی کرد. این سری جدید علاوه بر طراحی جدید و رنگ های جدید، به مجموعه ای از قابلیت های هوش مصنوعی نیز مجهز شده است. تاریخ عرضه رسمی این گوشی ها 22 آگوست اعلام شد، اما برخلاف مدل های قبلی، سری پیکسل 9 با جدیدترین نسخه اندروید عرضه نمی شود.

گوشی های پیکسل همیشه بهترین پلتفرم برای نمایش ویژگی های جدید سیستم عامل اندروید بوده اند. اما این بار، کاربران سری پیکسل 9 نمی توانند فوراً از ویژگی های جدید اندروید استفاده کنند زیرا این گوشی ها با اندروید 14 و نه اندروید 15 عرضه می شوند.


بیشتر بخوانید:

  • گوگل جمینی لایو را معرفی کرد. یک تجربه مکالمه تلفن همراه جدید
  • Google Pixel 9 Pro XL در تست دوام از دو طرف خم می شود. نگاه کن

سری جدید پیکسل 9 و هوش مصنوعی و ویژگی های اندروید 14

با این حال، گوگل برخی از ویژگی های جدید را از اندروید 15 به اندروید 14 منتقل کرده است. به عنوان مثال، رابط کاربری اسکرین شات پیکسل 9 از طراحی جدید اندروید 15 استفاده کرده است.

پنجره پیش نمایش اسکرین شات بالای یک سینی قرص شکل جدید با دکمه های گرد قرار دارد. علاوه بر این، یک برنامه اختصاص داده شده برای مدیریت اسکرین شات ها اضافه شده است که به کاربران کمک می کند اطلاعات را از آنها استخراج کنند و همچنین به عنوان یک یادآور عمل می کند.

سری جدید گوگل پیکسل 9 و هوش مصنوعی و ویژگی های اندروید 14

ویژگی های جدید هوش مصنوعی؛ Gemini Live، Pixel Studio و Add me

برخی از اضافات هوش مصنوعی سری Pixel 9 شامل Gemini Live و Pixel Studio برای ایجاد تصاویر است. با استفاده از این ویژگی ها، کاربران می توانند تنها با وارد کردن متن مورد نظر، در عرض چند ثانیه تصاویری را در دستگاه خود ایجاد کنند.

همچنین یک ویژگی جدید به نام Add Me قابلیتی بر روی دوربین وجود دارد که برای سهولت در عکاسی گروهی طراحی شده است و دو تصویر مختلف را با افراد مختلف در آنها ترکیب می کند.

از نظر سخت افزاری، سری جدید پیکسل 9 با تراشه Tensor G4 عرضه می شود. به گفته این شرکت، این تراشه جدید قدرتمندتر و بهینه‌تر است و به گوشی‌هایی با قابلیت‌های هوش مصنوعی بهتر کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

  • گوگل پیکسل واچ 3 در دو اندازه با ویژگی های جذاب به طور رسمی معرفی شد
  • گوشی های سری پیکسل 8 و 7a گوگل با عرضه سری پیکسل 9 ارزان تر شدند
  • Google Pixel 9 Pro و 9 Pro XL با دوربین پریسکوپ و هوش مصنوعی Gemini رسمی شدند

منبع: گجت ها

مقاله ای درباره سری جدید پیکسل 9 با ویژگی های هوش مصنوعی، اما همراه با اندروید 14، ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.