سری Magic 6 به اتصال ماهواره ای انحصاری Honor – Tekrato مجهز می شود

سری Magic 6 به اتصال ماهواره ای انحصاری Honor – Tekrato مجهز می شود

مقاله سری Magic 6 به اتصال ماهواره ای انحصاری Honor مجهز می شود اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ارتباطات ماهواره ای انحصاری را ارج می نهد با سیگنال قوی و کیفیت بالا همراه با سری جادویی 6 ارائه خواهد شد. این گوشی ها احتمالا قبل از جشنواره بهاری رونمایی خواهند شد.

در کنفرانس توسعه صنعت ارتباطات ماهواره ای در سال 2023 در چین، مدیر عامل آنر لی کان اعلام کرد که این شرکت اخیراً پیشرفت چشمگیری در فناوری ارتباطات ماهواره ای داشته است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • در گوشی های جدید Honor، برنامه ها با حرکات چشم باز می شوند
  • پایان همکاری کوالکام با ایریدیوم؛ پروژه اتصال ماهواره ای در گوشی های اندرویدی متوقف شده است
  • سامسونگ به طور رسمی از ویژگی ارتباط ماهواره ای در گلکسی اس 24 خبر داد

ارتباطات ماهواره ای انحصاری را ارج می نهد

به گفته مدیر کل آنر، این شرکت به دست آورده است توسعه ارتباطات ماهواره ای بر سه چالش فنی اصلی این صنعت، یعنی اندازه آنتن، مدت زمان و تجربه ارتباط کلی غلبه کنید.

با توجه به این سخنان، انتظار می رود Honor ارتباط ماهواره ای یکپارچه را با آنتن کوچکتر تجربه کند. پایدارترین سیگنال و بهترین کیفیت و کارایی تا به زودی آن را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

ارتباطات ماهواره ای انحصاری را ارج می نهد

در پی اظهارات مدیرعامل افتخار، افشاگر معروف شبکه چت دیجیتال نیز اعلام کرده است که ارتباطات ماهواره ای را محترم بشمارید با گوشی ها سری جادویی 6 ارائه خواهد شد. گفته می شود این سری از موبایل های آنر از فناوری های پیشرفته دیگری مانند مکالمه کم مصرف و سیستم انحصاری اتلاف حرارت نیز بهره می برند.

در ادامه این کنفرانس، مدیر عامل آنر، ژائو مینگ، در مورد برنامه های یکپارچه سازی شرکت صحبت کرد. به هوش مصنوعی احترام بگذارید با MagicOS UI صحبت کرد. اگر به خاطر داشته باشید، آنر اطلاعیه های زیادی در مورد استفاده از هوش مصنوعی LLM (مدل زبان بزرگ) در گوشی های نسل سوم اسنپدراگون 8 خود منتشر کرد. این هوش مصنوعی تمامی داده های ذخیره شده در دستگاه اعم از تصاویر، مخاطبین، فیلم ها و … را پردازش کرده و نتایج را به سرعت در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • مذاکره اسرائیل با استارلینک برای دریافت اینترنت ماهواره ای
  • اینترنت موبایل ماهواره ای در پایان سال 2024 وارد می شود!
  • مشخصات هواوی Nova 12 فاش شد ارتباط 5G و ماهواره ای دو طرفه!
  • اینترنت ماهواره ای Starlink برای همه گوشی ها در سال 2025 وارد بازار می شود

نظر شما در مورد اتصال ماهواره ای انحصاری Honor و سری Magic 6 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله سری Magic 6 به اتصال ماهواره ای انحصاری Honor مجهز می شود اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.