سعید آراز خواننده ایرانی

سعید آراز خواننده ایرانی

سعید آراز خواننده جوان ایرانی که این روز ها با انتشار موزیک های خلاقانه توانسته است نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند.

معرفی

یوسف رمضانی با نام هنری سعید آراز (Saeed Araz) متولد اولین روز اسفند ماه سال 1360 هجری شمسی از شهر نور واقع در استان مازندارن می باشد. هم اکنون نیز وی ساکن افسریه تهران می باشد. وی در نواختن پیانو مهارت دارد و آواز را نیز از سال 1398 به صورت حرفه ای آغاز کرده است. در زمینه تحصیلات نیز سیکل می باشد و در بازار کار نیز مشغول رنگ سازی و نقاشی می باشد.

تبلیغات: دانلود فیلم

سعید آراز

سعید آراز در موسیقی

سعید تاکنون قطعات بسیار پر محتوایی را به بازار موسیقی مارکت ارائه کرده است که چند مورد از آهنگ هایی را که منتشر کرده است را از نظر ترانه مورد بررسی قرار می دهیم:

  • آهنگ یه ثانیه

همیشه بودم هر موقع خواستی

نتونستی روی حرفات وایستی

اشتباه از من بود ساده بودم

که روی قولام وایستاده بودم

  • آهنگ دلبر جان

دلمو کادو میدم براتو من دارم هواتو قربون چشاتو بمونی برام

میتونی دلمو ببری دنیامی یه نفری هر چی بخوای حله سریع روی جفت چشام

سعید آراز

  • آهنگ عمر تو گل نباشه

مثل تو نداریم اصن حتی دنیارم بگردم

انقد از چشات گفتن همه رو دیوونه کردم

آخ که دور تو بگردم

وقتی بام حرف میزنی تپش قلب میگیرم

روزی صد بارم میگم که واست میمیرم

آخ که واست میمیرم

  • آهنگ آخر دلبستگی

اینو یادت باشه پای تو قلبم رفت

توی روزای سخت آره خیال تو تخت

نبودی تو کنارم دیگه حسی ندارم

که پای تو ببارم آره لعنت به این بخت

  • آهنگ آیینه

از اولاش فهمیدم آدم نبودی

پیشم بودی ولی ما باهم نبودیم

حرفی زدی میزدی زیرش سریع

با این که دوست دارم ولی نمیشه نری

  • آهنگ رویام بودی

چشات مثل موهات سیاست

بهم بگو جز اون دوتا چشا دلم چی خواست

تو اصلا هرجا بگی میام

آخه کی مثل من به تو میاد

هر چی حس بد داری تو دلت بده بره بده بره

من میمیرم اگه یبار یجا بگیره دلت بگیره دلت

  • آهنگ بعد تو

بعد از تو خاطره هاتو دارم تو گوشی

هر جا رو میرم تو نیستی کوشی

بگو این دیوونه رو یادته !

دیوونه نگو کسی رو تو راه میدی

تو زندگیت وقتی که خوابیدی

بگو شبا کی تو خوابته !

همانطور که از متن ترانه آهنگ های سعید آراز اعیان است، انتخاب ترانه های وی بسیار قوی بوده و در کنار ترانه خوب قطعا موسیقی خوبی نیز قرار می گیرد. از دیگر آهنگ های موفق وی می توان به رویام بودی، بعد تو، آخر دلبستگی، عمر تو گل نباشه، و .. اشاره کرد.

تبلیغات: موزیک خفن بیس دار شاد

علایق

سعید آراز علاقه بسیار زیادی به کاشت نهال دارد و برایش مهم نیست چه درختی و یا چه شهری باشد و هدف فقط کاشت نهال و رشد آن است. از دوران کودکی اش عاشق هنر و رنگ بود، در این حد که از رودخانه ها سنگ های خوش رنگ را جمع آوری می کرد و از رنگ این سنگ ها طراحی رنگ می کرد و روی سطح یک سنگ دیگر نقاشی می کرد. هم چنین بر اساس گفته های خودش یک قوطی حلبی داشته و در طبیعت با این وسیله به نواختن ساز و آواز می پرداخته است. علاقه اش به خوانندگی نیز بی انتها می باشد و همواره برایش خاطرات روز هایی را زنده می کند که رویای خوانندگی را داشته که روزی پشت میکروفن بایستد و آهنگ بخواند. یکی از چیز هایی که همیشه از بچگی به مادرش میگفت این بود که یک روزی به تلویزیون خواهد رفت و از آنجا برایش دست تکان می دهد و می خواند. خواننده های مورد علاقه اش نیز میثم ابراهیمی و گرشا رضایی هستند.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.