سفر مجلل این خواننده به فرانسه!

سفر مجلل این خواننده به فرانسه!

خواننده 27 ساله دوا لیپا عکس هایی از پشت صحنه بازدید لوکس خود از 24 ساعت لمان در فرانسه را به اشتراک گذاشت.

به بازیگرها – این بار دوا لیپا با سفر به فرانسه برای شرکت در مسابقه “لمان” عشق خود را به ماشین نشان داد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، دوا لیپا به تازگی عکس هایی از سفر مجلل خود به فرانسه به اشتراک گذاشته است. این عکس ها پشت صحنه حضور این خواننده در مسابقه سالانه لومان فرانسه است.

دوا لیپا پست اینستاگرام خود را زیرنویس کرد: “خیلی خوشحالم که این آخر هفته را با تیم پورشه در جشن تولد 75 سالگی خود در Le Mans 100 Years گذراندم.”

او در این پست، نگاهی نزدیک به پورشه، ویدیویی از هلیکوپتر سواری و تجربه خود در مسابقه را به اشتراک گذاشت. مسابقات 24 ساعته لمان در آخر این هفته در فرانسه برگزار شد. این مسابقه صدمین سالگرد خود را جشن گرفت.

فراری دهمین پیروزی خود در مسابقات برتر امسال و اولین قهرمانی خود را از سال 1965 به خانه برد.

پیروزی خواننده در دادگاه!!

حضور لیپا در این مسابقه چند روز پس از خروج او پیروز از میدان انجام شد. این خواننده زن ابتدای ماه جاری به اتهام کپی برداری محکوم شد. یک شرکت موسیقی از Dua Lipa شکایت کرده است.

آنها ادعا کردند که آهنگ موفق Deva Lipa “Levitating” از آهنگ این شرکت که در سال 2017 منتشر شد کپی شده است.

با این حال، قاضی دادگاه فدرال لس آنجلس شواهد را کافی ندانست. او پرونده را به نفع دوا لیپا بسته اعلام کرد.

دوا لیپا ماه گذشته یک تک آهنگ شاد به نام “Dance the Night” منتشر کرد. این آهنگ در فیلم باربی که قرار است 31 تیر اکران شود پخش می شود.

نوشته سفر مجلل این خواننده به فرانسه! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.