سلنا گومز معتقد است که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است!

سلنا گومز معتقد است که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است!

پس از انتشار آخرین قسمت از سریال پرطرفدار «بت» با بازی آبل مک کان «آخر هفته»، لیلی رز دپ و جنی کیم، بسیاری از طرفداران سلنا گومز با انتشار مطالبی در سایت بر این باورند که داستان این سریال بر اساس یک رابطه کوتاه است. اینستاگرام، تیک تاک و توییتر. سلنا گومز در سال 2017 با The Weeknd قرار گرفت.

به بازیگرها – طرفداران گومز بر این باورند که Weeknd با مقایسه وقایع رخ داده در طول رابطه 10 ماهه سلنا گومز و شباهت سبک، مشکلات، بیماری ها و شخصیت ژاکلین به سلنا، این سریال را از زندگی واقعی سلنا گومز کپی کرده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، ساعاتی پیش یک منبع نزدیک به سلنا گومز نیز در مصاحبه با دیلی میل فاش کرد که سلنا از شباهت شخصیت ژاکلین به خودش بسیار ناراحت است:

«شباهت زندگی سلنا و ژاکلین بسیار مرموز و عجیب است، وقتی این واقعیت را در نظر بگیریم که ویکند و سلنا در واقع مدتی با هم رابطه داشتند، شباهت بین ژاکلین و سلنا را مرموزتر می کند!

سلنا از این موضوع بسیار ناراحت و عصبانی است زیرا معتقد است آنها از درد و رنج واقعی که او متحمل شده است سوء استفاده کرده و آن را به یک سریال تجاری تبدیل کرده اند.

حتی افرادی که سریال را ندیده اند، بعد از دیدن عکس هایی از شخصیت ژاکلین متوجه شباهت او به سلنا می شوند!»

چندی پیش رسانه پیج سیکس در مقاله ای اشاره کرد که به گزارش صبحگاهی، سلنا گومز با دیدن شباهت شخصیت ژاکلین به خودش و بسیاری از افراد نزدیک به Weeknd، مانند بلا حدید، بسیار عصبانی شد. دوست دختر سابق، جیجی حدید، زین مالک و او زندایا را در اینستاگرام آنفالو کردند.

PageSix همچنین به نقل از منابع نزدیک به سلنا گومز ادعا کرد که گومز هرگز این سریال را نخواهد دید.

نوشته سلنا گومز، او معتقد است که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.