سمعک دیجیتال هوشمند در نمایشگاه محصولات دانش بنیان – بازیگرها ارائه شد

سمعک دیجیتال هوشمند در نمایشگاه محصولات دانش بنیان – بازیگرها ارائه شد

مقاله سمعک دیجیتال هوشمند در نمایشگاه محصولات دانش بنیان ارائه شد اولین بار در سایت بازیگرها زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

دانشمندان ایرانی در حاشیه برگزاری نمایشگاه محصولات مبتنی بر دانش سمعک دیجیتال هوشمند فاش شد این سمعک جدیدترین دستاورد شرکت فن آذرخش است.

در دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان در حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، دانشمندان سمعک دیجیتال هوشمند را ارائه کردند. بر اساس اطلاعات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این سمعک توسط شرکت «فن آذرخش» تولید شده که سابقه طولانی در تولید سمعک های آنالوگ و دیجیتال دارد. ضمنا خدمات پس از فروش ویژه ای نیز برای خریداران این سمعک در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین پوشیدنی های 2023؛ جدیدترین و جذاب ترین گجت های کاربردی را معرفی می کنیم.

سمعک دیجیتال هوشمند معرفی شد

اکبر مکی، مدیرعامل بنیاد علمی آذرخش وی با اشاره به ارائه سمعک هوشمند ساخت این شرکت با برند پارس تک، گفت: این سمعک از حمایت و کمک جمعی از اساتید شنوایی شناسی از دانشگاه های مختلف علوم پزشکی کشور و متخصصان رادیولوژی برخوردار است. و مسئولان محترم وزارت بهداشت و اداره کل تجهیزات پزشکی در دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان در حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی افتتاح شد.

او ادامه داد:

فناوری ساخت سمعک برای افراد کم شنوا فقط در چند کشور اروپایی و آمریکای شمالی موجود است. واردات سمعک و تجهیزات شنوایی برای کشور بسیار گران است و البته واردات این محصول مشروط به ارز پشتیبانی است. .

سمعک دیجیتال هوشمند معرفی شد

مکی با بیان اینکه تولید سمعک در ایران برای جلوگیری از برداشت ارز و وابستگی به خارج، بازخورد بسیار خوبی از کارکنان درمان، کاربران سمعک و مسئولان اداره کل تجهیزات و نیازهای پزشکی دریافت کرده است.

وی، صدای شفاف و بسیار شفاف، قالب گیری و ساخت سمعک بر اساس آناتومی مجرای گوش، ظرافت و نامرئی بودن، مجهز بودن به 8 کانال پردازشی و مدارهای کاهش صدا و امکان درمان وزوز گوش ویژگی های سمعک دیجیتال ایرانی با عنوان و حاشیه نویسی:

این سمعک برای افرادی که می خواهند سمعک را با حداقل دید در مجرای گوش خود پنهان کنند بسیار مناسب است.

به گفته مکی، علاوه بر دستیابی به توانایی منحصربفرد در تولید سمعک در کشور، امکان ارائه خدمات پس از فروش طولانی تر و کاهش قیمت سمعک، دستاورد بسیار مفیدی برای افراد کم شنوا در ایران است.

بیشتر بخوانید:

  • ساخت سیستم های هوشمند حمل و نقل عمومی توسط یک شرکت دانش بنیان ایرانی
  • سیستم شبیه ساز جراحی لاپاراسکوپی قرار گرفت. هدیه ای دیگر از پایه های دانش.
  • تخصیص اعتبار به صندوق های نوآوری برای حمایت از شرکت های دانش بنیان؛ عملی است؟

نظر شما در مورد ساخت و استفاده از این سمعک هوشمند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

مقاله سمعک دیجیتال هوشمند در نمایشگاه محصولات دانش بنیان ارائه شد اولین بار در سایت بازیگرها زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.