سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی LYTIA LYT-818 معرفی شد; عملکرد درخشان در نور کم و HDR-Tecrato

سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی LYTIA LYT-818 معرفی شد; عملکرد درخشان در نور کم و HDR-Tecrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی LYTIA LYT-818 معرفی شده از برند سونی. این سنسور هنوز وارد مرحله تولید انبوه نشده است اما به زودی با پرچمداران Vivo وارد بازار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری . گجت چینیSSS (Sony Semiconductor Solutions Corporation) سنسور تصویر 50 مگاپیکسلی LYT-818 آشکار شده است. همانطور که می دانید برند LYTIA مخصوص دوربین گوشی های هوشمند طراحی شده است.

LYTIA LYT-818 مشخصات سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی

در سنسور سونی LYTIA LYT-818 به لطف فناوری پیشرفته کاهش نویز و محدوده دینامیکی بالا، کیفیت تصویر به‌ویژه در شرایط نور کم بسیار بهبود می‌یابد.

در واقع، سنسور سونی LYT-818 مجهز به فناوری است که تصاویر را در شرایط کم نور بسیار شفاف می کند. این سنسور از یک مدار تبدیل پیشرفته (UHCG) برای تبدیل نور به سیگنال الکتریکی کارآمدتر و کاهش نویزهای ناخواسته و آزاردهنده در تصاویر استفاده می کند. این طراحی پیشرفته منجر به سطح نویز -0.95e می شود که کمترین میزان در بین سنسورهای موبایل سونی است و به ثبت رنگ ها و جزئیات دقیق و طبیعی در شرایط کم نور کمک می کند.

سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی LYTIA LYT-818
سنسور 50 مگاپیکسلی سونی LYTIA LYT-818

از طرفی سنسور تصویر. Sony LYT-818 با فناوری جدید HDR (محدوده دینامیکی بالا) قادر به ضبط جزئیات در شرایط نور بالا و کم است. برای انجام این کار، یک عکس می گیرید و آن را در سه تنظیمات مختلف پردازش می کنید تا نور و سایه متعادل شود. این روش با محدوده دینامیکی چشمگیر 86 دسی بل، مشکلاتی مانند نقاط روشن یا مناطق تاریک را در صحنه های کنتراست بالا کاهش می دهد. علاوه بر این، حسگر به گونه‌ای طراحی شده است که انرژی کمتری مصرف می‌کند و به HDR اجازه می‌دهد حتی در حالت پیش‌نمایش تلفن شما به‌طور مداوم فعال باشد.

ویژگی های کلیدی سنسور LYT-818 شامل اندازه سلول 1.22 میکرومتری، فیلتر رنگی کدگذاری شده با Quad Bayer و حداکثر نرخ فریم 120 فریم در ثانیه برای وضوح 4K2K است. شایان ذکر است که این سنسور از رابط خروجی آنالوگ، دیجیتال و MIPI پشتیبانی می کند و انعطاف پذیری بالایی برای اجرا در کاربردهای مختلف دارد. گفته می شود تولید انبوه این محصول از اواسط سپتامبر 2024 آغاز خواهد شد.

سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی LYTIA LYT-818

اولین گوشی های مجهز به این سنسور قرار است سری Vivo X200 Pro باشند. یک افشاگر به نام DCS نیز در گزارش های اخیر خود ادعا کرده است که Vivo X200 Pro و Vivo هستند این سنسور 1/1.28 اینچی جایگزین سنسور 1 اینچی Sony IMX989 در Vivo X100 Pro خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • سری Vivo X200 دارای مشخصات دوربین Mini + عضو جمع و جور خواهد بود
  • مشخصات دوربین Xiaomi 15 Ultra فاش شد. سنسور بیش از 1 اینچ برای دوربین اصلی!
  • سامسونگ احتمالا از سنسور قدیمی برای گلکسی S25 و S26 استفاده خواهد کرد
  • Vivo X200 Ultra به دوربین پریسکوپ 200 مگاپیکسلی مجهز شده است

نظر کاربران بازیگرها در مورد سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی LYTIA LYT-818 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما همراه باشید.

سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی LYTIA LYT-818 معرفی شد; عملکرد درخشان در نور کم و HDR اولین بار در Tecrato – Tech Life نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/