سه بازی جانبی جدید به دنیای League of Legends می آید • بازیگرها

سه بازی جانبی جدید به دنیای League of Legends می آید • بازیگرها

بازی League of Legends در دنیای سرگرمی طرفداران زیادی دارد. این بازی در سبک MOBA است و در این چند سال بسیار خوب عمل کرده است. به خصوص اینکه League of Legends یک عنوان رایگان است که باعث شده افراد زیادی به آن دسترسی داشته باشند.

همین طرفداران زیاد باعث شده تا شاهد عوارض جانبی زیادی از این بازی باشیم. مثلا سری Arkane که از قهرمانان League of Legends استفاده می کرد. حال همانطور که اعلام شده است، سازنده این بازی یعنی Riot Games قصد دارد سه عنوان جدید از این سری عرضه کند.

Riot Games برنامه های خود را برای آینده در یک ویدیوی تبلیغاتی فاش کرد. همانطور که نشان داده شد، این شرکت قصد دارد سه بازی موازی با عنوان League of Legends راه اندازی کند. دو تا از این بازی ها Song of Nunu و Convergence هستند. بازی سوم The Mageseseeker نام دارد که اخیرا معرفی شده است.

آهنگ نونو اواخر امسال منتشر خواهد شد. این بازی داستان یک نونو جوان را دنبال می کند که با یک یتی به نام ویلومپ دوست می شود. آن دو برای یافتن مادر نونو راهی سفری طولانی شدند. این بازی تمرکز زیادی روی عنصر همکاری و داستان دارد. همچنین عناوین پازلی در این عناوین وجود دارد که بازی را بسیار هیجان انگیزتر می کند. این بازی توسط شرکت Tequila Works ساخته شده و برای کنسول های نسل هشتم و نهم به همراه سوییچ و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

Riot Games سابقه خوبی در انتشار یک بازی جانبی League of Legends دارد. اولین عنوان ثانویه این مجموعه، پادشاه ویران شده بود. این بازی خیلی خوب کار کرد و هواداران از آن راضی بودند. باید دید این کمپانی با انتشار عناوین جدید چگونه عمل خواهد کرد. به خصوص، سری Arkin تأثیر زیادی بر جوامع غیربازی گذاشت و همچنین توجه آنها را به این دنیا معطوف کرد.

منبع: Gameinformer.com


کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

محصول را ببینید

کنسول بازی Microsoft XBOX SERIES S با ظرفیت 512 گیگابایت

کنسول بازی Microsoft XBOX SERIES S با ظرفیت 512 گیگابایت

۱۷,۳۹۹,۹۹۰ به مرد
ببینید و بخرید

لگو مدل هاگوارتز اکسپرس کد 75955

لگو هاگوارتز اکسپرس مدل 75955

۸، ۹ ۰ ۰، ۰ ۰ به مرد
ببینید و بخرید

بازی FIFA 23 برای PS5

بازی FIFA 23 برای PS5

۲, ۶ ۴۵, ۶ ۰ ۰

به مرد

Minecraft Playstation 4 Edition برای PS4

Minecraft Playstation 4 Edition برای PS4

۲,۱۹۰,۰۰۰

به مرد

خرید بازی های کنسولی

همه چیز را ببیند

The post سه بازی جانبی جدید به دنیای League of Legends می آید و اولین بار در بازیگرها ظاهر شد پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.