سورپرایز گروه “بلک پینک” برای هواداران!

سورپرایز گروه “بلک پینک” برای هواداران!

گروه معروف کره ای BLACKPINK در آخرین کنسرت خود در تور جهانی BORN PINK با خبر پروژه جدید خود طرفداران را شگفت زده کرد.

به بازیگرها – Blinkers به ​​زودی می تواند اعضای گروه مورد علاقه خود BLACKPINK را در یک برنامه جدید فوق العاده سرگرم کننده ببیند!

به گزارش گروه ترجمه صبح، اعضای گروه بلک پینک اخیرا کنسرتی در مالزی برگزار کردند. این کنسرت بخشی از تور جهانی گروه پس از انتشار آخرین آلبوم آنهاست.

در این کنسرت هم مثل همیشه اعضا با استعداد فوق العاده خود طرفداران را غافلگیر کردند و تجربه ای فراموش نشدنی را برای طرفداران خود رقم زدند.

بلک پینک در این کنسرت از فرصت استفاده کرد و اعلامیه غیرمنتظره ای را برای Blinks به اشتراک گذاشت. وی در این کنسرت تصویری نمایشی به هواداران این گروه قول انتشار برنامه جدیدی به نام BPTG را داده است.

Blinks به سرعت متوجه شد که این ویدیو مربوط به برنامه “The GAME” است. مدت هاست که پلک ها منتظر اخبار مربوط به این برنامه جدید هستند.

برنامه جدید بلک پینک بعد از تور جهانی!

به لطف کامیون های مواد غذایی، طرفداران ابتدا تأیید کردند که BLACKPINK در حال فیلمبرداری سریال جدیدی در سال 2022 است که در سال 2023 منتشر خواهد شد.

روی بنرهای این کامیون های مواد غذایی نوشته شده بود: «مراقب باشید. سال 2023. GAME منتشر خواهد شد. برنده به زودی اعلام خواهد شد!

Blinks معتقد است که این نمایش از پیش ضبط شده نمایشی مانند BLACKPINK HOUSE است. با این حال برخی از طرفداران شرکت YG که این گروه را مدیریت می کند امیدوارند این برنامه جدید یک سری وب باشد.

مثل سریال The Mysterious Class از گروه TEASURE که توسط همین شرکت مدیریت می شود.

با این حال، با توجه به بنرهایی که اعلام کرده بودند «بازی وارد دنیای بازی می‌شود»، احتمال اینکه این بازی برای طرفداران باشد نیز وجود دارد.

تنها چیزی که Blinks از آن مطمئن است این است که ویدیوی منتشر شده در کنسرت گروه نوید ویدیوها، عکس ها، آهنگ ها و مد جدید این اعضای Blackpink را می دهد!

در نهایت، «The GAME» یک جنبه جدید و پنهان از BLACKPINK را نشان می دهد که طرفداران می توانند مشتاقانه منتظر آن باشند. به گزارش صبح، علاقه مندان به این گروه می توانند برای اطلاع از جدیدترین و به روزترین اخبار این برنامه، صفحه اینستاگرام آن را به آدرس bptg_official@ دنبال کنند.

نوشته سورپرایز گروه “بلک پینک” برای طرفداران! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.