سیری به زودی قادر به اجرای مکرر دستورات با استفاده از صدای شما خواهد بود

سیری به زودی قادر به اجرای مکرر دستورات با استفاده از صدای شما خواهد بود

مقاله سیری به زودی دستورات صوتی را اجرا می کند اولین بار در وب سایت Tekrato: Living with Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

به گفته منابع موثق، سیری، دستیار صوتی اپل به زودی قابلیت های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد داشت که به کاربران اجازه می دهد فقط از صدا با برنامه ها استفاده کنید تعامل این ویژگی ها در iOS 18 معرفی خواهند شد و احتمالاً در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) در 10 ژوئن معرفی خواهند شد.به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل با استفاده از مدل‌های زبان بزرگ، نرم‌افزار اصلی سیری را بازنگری کامل کرده است. این بازنگری به سیری قدرت های جدیدی برای کنترل برنامه ها با دستورات صوتی دقیق تر و دقیق تر می دهد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل
  • بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

ویژگی جدید و جالب دستیار صوتی اپل، سیری، صدای شما را تشخیص می دهد

سیری تا پیش از این قابلیت‌های محدودی برای اجرای دستورات صوتی مانند باز کردن برنامه‌ها، پخش موسیقی یا جستجو در وب داشت. اما با آپدیت جدید سیری قادر خواهد بود دستورات پیچیده تری را انجام دهد. به عنوان مثال، می توانید یک سند خاص را باز کنید، یک فایل را از یک پوشه به پوشه دیگر منتقل کنید، یک ایمیل ارسال یا حذف کنید، یا یک فید خبری خاص را در Apple News Plus باز کنید.

در ابتدا، سیری تنها قادر به پردازش یک فرمان در یک زمان خواهد بود، اما اپل قصد دارد این قابلیت را به یک زنجیره چند مرحله ای از دستورات در آینده گسترش دهد. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند از سیری بخواهند که یک عکس خاص را باز کند، آن را برش دهد و سپس آن را برای یک دوست ایمیل کند، همه با یک فرمان صوتی.

با این حال، ممکن است مدتی طول بکشد تا این ویژگی ها در دسترس قرار گیرند. اگرچه انتظار می‌رود اپل آن‌ها را در کنار iOS 18 در WWDC 2024 معرفی کند، اما احتمالاً این ویژگی‌ها در هنگام عرضه iOS 18 در ماه سپتامبر در دسترس نخواهند بود و در به‌روزرسانی‌های بعدی در دسترس خواهند بود. سال آینده اضافه خواهند شد. بنابراین، این قابلیت احتمالا چند ماه پس از عرضه آیفون 16 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این ویژگی جدید سیری ممکن است نتیجه همکاری اپل و OpenAI باشد که هفته گذشته تایید شد. اطلاعات بیشتر در مورد این همکاری و ویژگی های جدید سیری در تاریخ 10 ژوئن منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی.

بهترین سایت های هوش مصنوعی

مقاله سیری به زودی دستورات صوتی را اجرا می کند اولین بار در وب سایت Tekrato: Living with Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.