شارژ بی سیم خودروهای برقی هنگام عبور از خیابان؛ طرحی که در آمریکا آزمایش می شود – بازیگرها

شارژ بی سیم خودروهای برقی هنگام عبور از خیابان؛  طرحی که در آمریکا آزمایش می شود – بازیگرها

موضوع شارژ بی سیم خودروهای برقی هنگام عبور از خیابان; این طرح که در ایالات متحده در حال آزمایش است، اولین بار در وب سایت Tecrato: Living With Technology گزارش شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شارژ ماشین برقی بی سیم طرح جدید مربوط به ایالات متحده آمریکا است که اجرای اولیه آن در ایالت میشیگان آغاز می شود. بر اساس این طرح خودروهای برقی هنگام عبور از خیابان باید شارژ شوند.

خودروهای برقی یکی از فناوری های جدیدی است که برای کمک به محیط زیست و کاهش آلودگی شهرها طراحی شده است. اکنون پروژه ای در ایالت میشیگان آغاز شده است که در آن خودروها هنگام عبور از خیابان شارژ می شوند. این طرح اولین تجربه شارژ بی سیم برای خودروهای الکتریکی در ایالات متحده محسوب می شود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • عضو کمیسیون مجلس: واردات خودروهای فرسوده و توزیع آن برای همه مردم آزاد است
  • طرح فروش اطلس، آبان 1402; شرایط فروش اطلس در طرح پیش فروش سایپا [+ جزئیات و قیمت]
  • طرح فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه; شرایط فروش زوتی، چانگان و سوزوکی [+ جزئیات]

شارژ ماشین برقی بی سیم

یک شرکت اسرائیلی به نام “Electreon” که همیشه راه حل های مختلفی برای شارژ بی سیم خودروهای برقی ارائه می دهد، اکنون فناوری جدیدی طراحی کرده است. در این پروژه که در ایالت میشیگان آغاز شده است، خودروهای الکتریکی با کمک سیم پیچ هایی که در زیر آسفالت قرار می گیرند از طریق یک مدار مغناطیسی که جریان الکتریکی را از باتری منتقل می کند، شارژ می شوند. تاکنون تنها خیابان چهاردهم دیترویت به این فناوری مجهز شده است، اما مقامات میشیگان امیدوارند ظرف چند سال آینده شارژ بی سیم خودروهای برقی را در دسترس عموم قرار دهند.

 

شارژ ماشین برقی بی سیم
شارژ ماشین برقی بی سیم

مقامات میشیگان که در انتظار این طرح هستند، شارژ بی سیم وسایل نقلیه الکتریکی در حال حرکت را به عنوان پایه ای برای “حمل و نقل بدون کربن” در آینده می دانند. البته خودروها هنگام تردد در خیابان های مجهز به شارژ بی سیم باید دارای گیرنده مخصوص باشند. کویل های قرار گرفته در زیر آسفالت خیابان تنها زمانی فعال می شوند که خودرویی مجهز به گیرنده جریان بی سیم از کنار آن عبور کند.

با توجه به محبوبیت روزافزون خودروهای برقی در این کشور، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حال اجرای طرحی برای ساخت نیم میلیون ایستگاه شارژ برای خودروهای برقی است. به گفته مقامات این کشور، خیابان های مجهز به این فناوری همچنان برای عابران پیاده، موتورسواران و حیوانات امن خواهد بود.

Electron قراردادهایی برای تجهیز خیابان ها به شارژ بی سیم خودروهای الکتریکی در کشورهای دیگر از جمله اسرائیل، سوئد، آلمان و ایتالیا امضا کرده است.

بیشتر بخوانید:

  • وزیر صامت: وضعیت بازار خودرو رو به بهبود است [+ویدئو]
  • صادرات محصولات ایران خودرو به روسیه; ماشین تارا محبوب در بین روس ها.
  • حضور خودروهای برقی در لیست جدید خودروهای وارداتی; این سیستم یکپارچه 5 مدل از خودروهای الکتریکی را در خود جای داده بود

نظر شما در مورد شارژ بی سیم خودروهای برقی چیست؟ به نظر شما تولید بیشتر خودروهای برقی چه تاثیری بر محیط زیست خواهد داشت؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

موضوع شارژ بی سیم خودروهای برقی هنگام عبور از خیابان; این طرح که در ایالات متحده در حال آزمایش است، اولین بار در وب سایت Tecrato: Living With Technology گزارش شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.