شام عاشقانه بازیگر زن با نامزدش; خیانت در کار نیست!

شام عاشقانه بازیگر زن با نامزدش;  خیانت در کار نیست!

سیدنی سوینی و نامزدش شایعه خیانت و جدایی این بازیگر هالیوودی با یک قرار شام عاشقانه در نیویورک را تکذیب کردند.

AM – سیدنی سوینی و نامزدش جاناتان داوینو در روز جمعه در حال لذت بردن از یک قرار عاشقانه با هم دیده شدند و شایعات جدایی خود را تکذیب کردند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، اگرچه این بازیگر در چند روز گذشته بدون حلقه نامزدی اش دیده شده است، سیدنی سوینی و جاناتان داوینو ثابت کرده اند که بیش از همیشه عاشق قرار عاشقانه خود هستند.

سیدنی سوینی که در حال حاضر در حال تبلیغ فیلم کمدی رمانتیک جدید خود است، چندین بار بدون حلقه نامزدی الماسش به ارزش 150 هزار دلار دیده شده است.

شایعات جدایی این زوج زمانی آغاز شد که طرفداران متوجه شدند سیدنی سوینی و همبازی اش گلن پاول در حال نزدیک شدن هستند.

گلن پاول 34 ساله به تازگی از شریک عاشقانه خود جدا شده است.

پس از اینکه سیدنی سوینی حلقه نامزدی ارزشمند خود را از دست داد، طرفداران شایعاتی مبنی بر خیانت این بازیگر به گلن پاول منتشر کردند.

سیدنی سوینی و نامزدش در یک قرار

جدایی تاجر از بازیگر زن پس از 5 سال!

این زوج نامزد، که در شهر نیویورک دیده شده اند، شادتر از همیشه به نظر می رسند، در مورد آخرین شایعات اظهار نظری نکرده اند. جاناتان داوینو یک رستوران‌دار و تاجر ساکن شیکاگو است.

این تاجر در ماه مارس سال گذشته با سیدنی سوینی ازدواج کرد. این زوج قبل از نامزدی به مدت 5 سال رابطه عاطفی داشتند.

فیلم جدید این بازیگر به نام «هر کس جز تو» در استرالیا فیلمبرداری شده است. به گزارش صبح، کارگردان این فیلم رمانتیک-کمدی ویل گلاک است. او کارگردانی فیلم‌های کمدی رمانتیک معروفی چون «آسان A» و «دوستان با مزایای» را در کارنامه دارد.

جزئیات داستان مخفی نگه داشته می شود، اما برایان براون، میشل هرد، هدلی رابینسون و دارن بارنت نیز در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

سیدنی بیشتر برای بازی در سریال The White Lily و بازی در نقش Cassie Howard در سریال موفق Euphoria شناخته می شود.

 

نوشته شام ​​عاشقانه بازیگر زن با نامزدش; خیانت در کار نیست! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.