شاهکار یوژا؛ دومین بازگشت تاریخی ایران

4319 Page 8 Image 0011

پس از 26 سال، فوتبال تاریخ ساز شد

 

ایده آل امروز – رها میری: ایرانی ها همیشه باورشان سخت است که روزی در زمین فوتبال تیم ملی برزیل را شکست دهند. شاید خوشحالی ما مقابل تیم های ملی برزیل به فوتسال و گاه بسکتبال و والیبال برگردد، اما حتی خوشبین ترین هوادار تیم ملی ایران و بدبین ترین هوادار فوتبال برزیل هم فکر نمی کرد روزی برزیل بزرگ این مسابقه را از دست بدهد. 2-0 در 25 دقیقه

زیباترین کامبک زندگی ما مربوط به آینده فوتبال ایران و عملکرد کارستان مقابل پلنگ سیاه آمریکای جنوبی بود. زیبایی و خاطره انگیز بودن این بازی به این دلیل بود که ایران تا دقیقه 54 بازی 2 بر صفر از حریف نامدار خود عقب بود اما تنها 25 دقیقه طول کشید تا ایران دومین بازگشت تاریخی خود را در زمین انجام دهد. فوتبال پس از 25 سال جشن می گیرد در سال 1376 که حسین عبدی مدافع 30 ساله تیم ملی بود اما با توصیه مایلی کهن به تیم ملی دعوت نشد و هیچ یک از بازیکنان (فعلا) به تیم ملی دعوت نشد. تیم نوجوانان ایران هنوز به دنیا نیامده بود که مقابل استرالیای قدرتمند 2-0 شکست خورد و تقریبا همه فکر می کردند رویای جام جهانی فرانسه 98 تمام شده است اما بازی را به تساوی کشاندیم و اولین بازگشت تاریخی در فوتبال ایران بود. به دست آورد. دومین شاهکار ایرانی ها روز گذشته روی مستطیل سبز رقم خورد و شاگردان حسین عبدی در اولین دیدار خود در جام جهانی زیر 17 سال، دست به کار بزرگی مقابل قهرمان جهان زدند و با قاطعیت پیروز شدند. اولین دیدار تیم فوتبال جوانان کشورمان در جام جهانی زیر 17 سال دیروز (شنبه) از ساعت 15:30 آغاز شد و ایرانی ها در ورزشگاه بین المللی جاکارتا به مصاف برزیل رفتند و در پایان این دیدار جوانان کشورمان. مقابل قهرمان دوره قبل با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسیدند. رایان ویتور در دقیقه 28 و ابوالفضل زمانی در دقیقه 45 + 2 (گل به خودی) دو گل برزیلی ها را به ثمر رساندند و یعقوب بارگه در دقیقه 54، کسری طاهری در دقیقه 70 و اسماعیل قلی زاده در دقیقه 73 سه گل را به ثمر رساندند. گل برای تیم جوانان ما. .

بازی بعدی ایران در این مسابقات روز سه شنبه ساعت 15:30 به وقت ایران برگزار می شود و می تواند انتقام سختی برای باخت 6 بر 2 مقابل نگلستان در جام جهانی قطر باشد. شکی نیست که با هر نتیجه دیگری برای ایران در این تورنمنت، این بازیکنان می توانند آینده فوتبال ایران و روزهای درخشان آن را رقم بزنند.

شاهکار پست یوژا; دومین بازگشت تاریخی ایران امروز برای اولین بار در روزنامه آرمان پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.