شایعات در مورد ساخت دنباله ای برای سیمپسون ها دوباره اندلرن داغ شد

شایعات در مورد ساخت دنباله ای برای سیمپسون ها دوباره اندلرن داغ شد

شایعات در مورد The Simpsons Movie 2 پس از آخرین حرکت فاکس قرن بیستم در حال افزایش است. راکس، الا مک کی، ممکن است بخشی از معامله ای باشد که بروکز را برای دنباله سیمپسون ها بازگرداند. بروکس به همراه مت گرونینگ The Simpsons را خلق کرد و این دو بخشی از تیم نویسندگی بودند که اقتباس موفق سال 2007 را نوشتند. پس از الا مک کی، بروکز قرار است تیم نویسندگی سیمپسون ها را که شامل خود گرونینگ، آل جین و مایک بود، دوباره متحد کند. ، اسکالی، ریچارد ساکای و دیگران.

شایان ذکر است که بروکس یک نویسنده، تهیه کننده و کارگردان برنده جایزه اسکار است، همانطور که در Terms of Endearment و طبیعتاً برنده چندین جایزه The Simpsons دیده می شود. علاوه بر این، بازیگران الا مک‌کی ستاره‌دار هستند، با مک‌کی (باربی) به عنوان شخصیت اصلی و با حمایت جیمی لی کرتیس، وودی هارلسون، کمیل نانجیانی، اسپایک فرن، آلبرت بروکس و ستاره در حال ظهور آیو ادبیری.

همانطور که The InSneider اشاره می کند، هر گونه ارتباط بین الا مک کی و سیمپسون ها یک شایعه رو به رشد است. با این حال، با توجه به تامین مالی فیلم توسط فاکس قرن بیستم و شایعات مربوط به The Simpsons Movie 2 که برای سال‌ها منتشر می‌شد، می‌توان دلیل خوبی برای مشکوک شدن به آپدیت دنباله این فیلم به زودی وجود داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های سال 2024

بحث درباره ادامه احتمالی فیلم به تیترهای اخیر درباره این کارتون محبوب برمی گردد. قسمت 3 فصل 35 سیمپسون ها این ظن را ایجاد کرد که سیمپسون ها با گذشت زمان در حال تغییر هستند، زیرا گفته می شد هومر دیگر بارت را خفه نمی کند. در حالی که این عمل به مرور زمان محو شده است، هر گونه گزارشی مبنی بر پایان یافتن این عمل با اثر هنری امضا شده مت گرونینگ مبنی بر خفه کردن بارت توسط هومر، با عنوان “چرا یک کلیک کوچک-!!!” منتشر شد! این قبل از بازگشت آخرین قسمت با شوخی در مورد آخرین قسمت آنها بود.

The Simpsons Movie که توسط کمپانی فاکس قرن بیستم توزیع شد، یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های انیمیشن تمام دوران است، پس از شیر شاه که در سال 2007 اکران شد. این فیلم در مقابل بودجه 75 میلیون دلاری، حدود 530 میلیون دلار فروخت. این فیلم نامزد جوایز متعددی از جمله گلدن گلوب بهترین انیمیشن بلند شد. در خلاصه داستان The Simpsons آمده است: «پس از اینکه هومر آب شهر را آلوده کرد، EPA اسپرینگفیلد را در یک گنبد غول پیکر می بندد و سیمپسون ها فراری اعلام می شوند.

آبنما

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.