شایعه ای که شهاب حسینی را به شدت عصبانی کرد/ عکس

شایعه ای که شهاب حسینی را به شدت عصبانی کرد/ عکس

بسیاری از خبرگزاری ها گفته اند که شهاب حسینی قرار است در فیلمی جدید نقش صدام را بازی کند که او را به شدت عصبانی کرده است.

به گزارش صبح تایم به نقل از بهترین، اخیرا عکس هایی از حضور شهاب حسینی در تمرین تیم پیکان در فضای مجازی منتشر شد و چهره جدید او سوژه شوخی بسیاری از کاربران فضای مجازی شد. گویا شهاب حسینی در گریم صدام است.

شهاب حسینی در این خصوص گفت:

«در پی دفاع شخصی در برابر این موج جدید حمله سایبری به این بنده کوچک، باید بگویم که کوچکترین اطلاعی از فیلم مذکور ندارم و این شایعه را قویا تکذیب می کنم.

چون با توجه به رسالتی که در کار و زندگیم به آن پایبند هستم، حتی در مقابل کوهی از طلا، حاضرم نقش شخصیت های منفور تاریخ را بازی کنم، به خصوص شخص منفوری چون صدام که نامش با آن گره خورده است. خون جوانان غیور این سرزمین نخواهم بود

از این رو بیمارانی که مدام سعی در ایجاد شبهه و حمله به شخصیت اجتماعی من با روش های جدید و عجیب و غریب دارند، از درک کافی محتوای فکری و جهان بینی من دور هستند، بنابراین همیشه تیرهایشان به سنگ می خورد و در نهایت سیاهی می گیرند. صورت. .

توصیه این بنده کوچک به آنها این است که اگر انرژی و انرژی را صرف تخریب دیگران و تسکین موقت دردهای لاعلاج خود می کردید، آن را صرف کار و زندگی خود می کردید، شاید امروز شما نیز از آن لذت ببرید. نعمت رضایت در زندگی شما داشتی که دیگر شفای خود را در زهر کینه و طمع و حسادت نمی‌جویی.

اما من بر خلاف شما به عنوان یک بنده کوچک برای شما متاسفم و از خداوند برای شما شفای عاجل و کامل مسئلت دارم. بلکه از شر آتش درون خود خلاص شوید. به خواست خدا

ارادتمند سید شهاب الدین حسینی.

متن شایعه ای که شهاب حسینی را به شدت عصبانی کرد/ اولین عکس صبحگاهی. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.