شایعه: تصاویر جدید آیفون ۱۶ پرو را در تیتانیوم برنز – بازیگرها نشان می دهد

شایعه: تصاویر جدید آیفون ۱۶ پرو را در تیتانیوم برنز – بازیگرها نشان می دهد

شایعه: تصاویر جدید نمایش آیفون 16 پرو در تیتانیوم برنز اولین بار در Tecrato ظاهر شد – Tech Life – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

اخیراً تصویر جدیدی منتشر شده است که قصد دارد رنگ‌های آیفون 16 پرو را نشان دهد.

در اوایل این ماه، فاش شد که سه نمونه اولیه از آیفون 16 پرو را نشان داد که یکی از رنگ‌ها گم شده بود. امروز، 16 آگوست 2024، یک تصویر جدید لو رفته این شکاف را برطرف کرد. ما اکنون چهار مدل از آیفون 16 پرو داریم که به نظر می‌رسد همه رنگ‌هایی را که گوشی احتمالاً در آن عرضه می‌شود را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید:

  • لیست قیمت گوشی های آیفون امروز 5 مرداد 1403.
  • بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر

آیفون 16 پرو برنز خواهد بود

اضافه شدن یک رنگ جدید به این محدوده اولین بار در اواخر جولای 2024 شایعه شد. هنگامی که کاربر Weibo Fixed Focus Digital آن را بسیار شبیه به برنز توصیف کرد. همین شاکی قبلاً بر وجود رنگ‌های سبز، سفید و بنفش اصرار داشت. با این حال، اکثر منابع دیگر انتظار یک گزینه صورتی را داشتند.

با این حال، در آخرین افشاگری های سانی دیکسون، تصویری دوباره بدون هیچ توضیحی به نمایش درآمده است.

شایعه رنگ برنزی آیفون 16 پرو مکس

نکته قابل توجه در مورد این تصویر این است که به نظر می رسد رنگ برنز برای اولین بار دیده می شود. با این حال در این عکس این رنگ بیشتر شبیه قهوه ای است تا برنزی.

مانند نشت قبلی، هیچ نشانه ای وجود ندارد که این چهار رنگ تنها گزینه های موجود هستند. با این حال، اپل در حال حاضر چهار رنگ را برای آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس ارائه می دهد. جدیدترین فاش شدن آیفون 16 پرو دیکسون تنها سه رنگ دیگر را که در این تصویر جدید دیده می شود فاش کرد: سفید، مشکی و خاکستری.

این سه رنگ در حال حاضر در مدل های فعلی آیفون 15 پرو موجود است، با این حال، به نظر می رسد نسخه مشکی که در این افشاگری های اخیر دیده می شود بسیار تیره تر از قبل است.

اپل آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس را در رویدادی در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد. سانی دیکسون اغلب در افشاگری های خود بر رنگ تمرکز می کند و به طور کلی سابقه خوبی در این زمینه دارد. در اوایل سال 2024، همچنین شواهدی را نشان داد که دکمه عکسبرداری به آیفون 16 پرو اضافه شده است.

بیشتر بخوانید:

  • آیفون SE 4 در اوایل سال 2025 با نمایشگر OLED و پشتیبانی از هوش مصنوعی اپل عرضه خواهد شد
  • اپل NFC آیفون را در iOS 18.1 حتی برای توسعه دهندگان خارج از اتحادیه اروپا باز می کند

منبع: AppleInsider

شایعه: تصاویر جدید نمایش آیفون 16 پرو در تیتانیوم برنز اولین بار در Tecrato ظاهر شد – Tech Life – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.