شایعه جدایی بازیگر هالیوود از نامزد تاجرش!

شایعه جدایی بازیگر هالیوود از نامزد تاجرش!

پس از شایعاتی که در روزهای گذشته در مورد جدایی سیدنی سوینی بازیگر 25 ساله از نامزد تاجرش جاناتان داوینو 38 ساله به وجود آمد، روز گذشته دیلی میل تصاویری از خروج این زوج از مراسم آرمانی در نیویورک منتشر کرد. . آتش سوزی تا حد زیادی این شایعات را خاموش کرد.

به بازیگرها – ماجرا از رویداد چند روز پیش سینماکان شروع شد، جایی که «سیدنی سوینی» و همبازی اش «گلن پاول» بازیگر مشهور 34 ساله در مراسم فیلم جدیدشان «هر کس جز تو» با لمس و نگاه بیش از حد محبت آمیز در مقابل خبرنگاران، شایعات رابطه این دو در توییتر شعله ور شد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، فردای آن روز مجلات پیپل و پیج سیکس اعلام کردند که چند هفته پیش «گلن پاول» مخفیانه از نامزدش «جی جی پاریس» جدا شده و این خبر باعث شایعات بیشتر شد!

اما در روزهای بعد سیدنی بدون حلقه نامزدی بیرون از خانه اش دیده شد و شایعات دوباره افزایش یافت.

تا اینکه ساعاتی پیش دیلی میل تصاویری از شب قبل از سیدنی و نامزدش جاناتان منتشر کرد که با حلقه نامزدی در دست و شانه به شانه نامزدش از مراسم زیبایی آرمانی در نیویورک خارج شدند. بود، شایعات را تا حد زیادی خاموش کرد.

این نشریه مدعی شد که این دو هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند و همه چیز بین این زوج مثل همیشه خوب است و آنها در کنار هم خوشحال به نظر می رسند.

طبق شایعه جدایی بازیگر هالیوود از نامزد تاجرش! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.