شایعه حضور دو پاتل در ریبوت Marvel’s Fantastic Four (2025) – اندلرن

شایعه حضور دو پاتل در ریبوت Marvel’s Fantastic Four (2025) – اندلرن

مقاله شایعه حضور دو پاتل در ریبوت Marvel’s Fantastic Four 2025 – اندلرن – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

طبق شایعات به نظر می رسد که دو گلبرگ در ریبوت چهار شگفت انگیز مارول او که قرار است در سال 2025 اکران شود، این نقش را بازی خواهد کرد. مارول دیدگاه مثبتی نسبت به او دارد.

دو گلبرگ در ریبوت چهار شگفت انگیز مارول

یک شایعه جدید حاکی از آن است که بازیگر Dev Patel با مارول برای بازی در ریبوت Fantastic Four همکاری دارد. چهار شگفت‌انگیز با نام اصلی «بازگشت چهار شگفت‌انگیز» یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که از یکی از کمیک‌های کمیک مارول به همین نام الهام گرفته شده است.

بهترین سریال های مارول در سال های 2023، 2024 و تمام دوران

راه اندازی مجدد یا راه اندازی مجدد به معنای نادیده گرفتن همه رویدادهای قبلی و بازسازی شخصیت و بازسازی داستان است. این اصطلاح در سینما زمانی به کار می رود که یک فیلم قدیمی بازسازی می شود، یعنی یک فیلم جدید از فیلم قدیمی ساخته می شود، یکی از نمونه های آن ممکن است انیمیشن باشد. اسکو بی دوو Y چهار شگفت انگیز 2015 فوق الذکر.

نسخه جدید چهار شگفت انگیز در ژانر ماجرایی، اکشن و علمی تخیلی به کارگردانی «مت شکمن» و نویسندگی «جف کاپلان»، «استن لی» و «یان اسپرینگر» در سال 2025 منتشر می شود.

تاریخ اکران فیلم های جدید مارول از 2022 تا 2025; لیست فیلم های مورد انتظار مارول

شایعه جدیدی حاکی از آن است که مارول به دنبال بازیگری به نام Dev Patel برای ایفای نقش اصلی در ریبوت Fantastic Four در دنیای سینمایی مارول است.

توسعه دهنده Patel

دو گلبرگ در ریبوت چهار شگفت انگیز مارول
دو گلبرگ در ریبوت چهار شگفت انگیز مارول

دو پاتل متولد 23 آوریل 1990 بازیگر بریتانیایی است. مادر او، آنیتا، پرستار خانه و پدرش، راجو، مشاور فناوری اطلاعات و هندی گجراتی است، اما هر دو در نایروبی، پایتخت کنیا (کنیا جامعه هندی بزرگی دارد) به دنیا آمدند.

در نوجوانی به طور جداگانه به انگلستان مهاجرت کردند و اولین بار در لندن با هم آشنا شدند. دو پاتل در هندوئیسم بزرگ شد. گاهی گجراتی صحبت می کند.

از جمله آثاری که او در آن حضور داشت می توان به فیلم های آخرین باد، میلیونر زاغه نشین، بهترین هتل گل همیشه بهار عجیب و غریب، چپی، شیر، مردی که بی نهایت را شناخت، هتل بمبئی، مهمان عروسی، تاریخچه شخصی دیوید کاپرفیلد، من بدنم را گم کردم، شوالیه، سریال سبز و پوست ها، آقای یازده، اتاق خبر، عشق مزاری اشاره کرد.

جدیدترین شایعات در مورد بازیگران Fantastic Four

چه کسی نقش رید ریچاردز را بازی خواهد کرد؟

سایر نام های شایعه شده به جز پاتل، درایور و لونا شامل تام الیس لوسیفر و اخیراً رایان گاسلینگ است. اگر درایور مستر شگفت انگیز را بازی نکند، برخی از طرفداران از او خواسته اند که نقش دکتر دووم را بازی کند.

بر اساس گزارش ها، آستین باتلر، ستاره الویس، برای بازی در نقش جانی استورم/هومن تورچ تحت فشار قرار گرفته است، هرچند این شایعات تایید نشده اند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول در سال های 2023، 2024 و تمام دوران
  • بهترین فیلم ها و سریال های کمدی مارول در سال 2023 و تمام دوران
  • محبوب ترین فیلم ها و سریال های مارول در سال 2021 و 2022 را دانلود و وارد کنید

مقاله شایعه حضور دو پاتل در ریبوت Marvel’s Fantastic Four 2025 – اندلرن – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.