شروعی چشمگیر برای میراث هاگوارتز. نمودار فروش هفتگی بازی انگلستان • بازیگرها

میراث هاگوارتز

بر اساس آخرین آمار، به نظر می رسد هاگوارتز لگاسی در اولین هفته خود در جدول فروش هفتگی بازی های بریتانیا قرار گرفته است.

از طرفی این بازی از نظر فروش هفته اول در بین دیگر بازی های ساخته شده از سری هری پاتر بهتر عمل کرد. از این نظر فروش بازی نسبت به بهترین بازی قبلی یعنی هری پاتر و سنگ فیلسوف محصول سال 2001 64 درصد بیشتر است.البته جالب است بدانید که بازی مذکور توانسته فروش فوق العاده ای را در خود تجربه کند. هفته دوم و به دلیل تبلیغات متمرکز بر فیلم. با این حال، میراث هاگوارتز همچنان درصد بالاتری نسبت به بهترین هفته The Philosopher’s Stone در هفته اول خود فروخت. در موقعیت های زیر بازی هایی مانند هری پاتر و تالار اسرار، لگو هری پاتر: سال های 1-4 و هری پاتر و جام آتش قرار دارند.

این نتیجه زمانی بیشتر چشمگیر می شود که بدانید این آمار تنها مربوط به فروش نسخه فیزیکی بازی است. به احتمال زیاد این بازی در قالب دیجیتال نیز فروش بالایی را تجربه کرده است. این در حالی است که Philosopher’s Stone در سال 2001 هیچ فروش دیجیتالی نداشت. بنابراین وقتی همه داده ها جمع آوری شد، موفقیت میراث هاگوارتز بیش از هر زمان دیگری قابل مشاهده خواهد بود.

هری پاتر همچنین بیست و ششمین فرنچایز بزرگ بازی های ویدیویی در بریتانیا است، پس از Forza و جلوتر از سری The Legend of Zelda. شایان ذکر است که در مقایسه با یکی از بزرگترین بازی های فانتزی سال گذشته که Elden Ring بود، فروش هفته اول Hogwarts Legacy 80 درصد بیشتر بود. 82 درصد از فروش بازی ها در پلی استیشن 5 و 18 درصد در سری ایکس باکس انجام می شود. البته، نگاه کردن به اعداد فروش دیجیتالی بازی احتمالاً فاصله بین دو پلتفرم را کاهش می دهد، زیرا سهم Xbox از فروش دیجیتالی بیشتر است، تا حدی به این دلیل که Xbox Series S فقط به صورت دیجیتال در دسترس است. در نهایت، انتظار می‌رود که هاگوارتز Legacy مانند نسخه‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در ماه‌های آینده به فروش خوبی ادامه دهد.

در رتبه دوم جدول این هفته، God of War Ragnarok خود را با 10 درصد افزایش فروش می بیند. یکی از دلایل افزایش فروش این بازی اکشن ماجراجویی، محبوبیت بسیار زیاد باندل پلی استیشن 5 آن است.فیفا 23 نیز پس از کاهش 3 درصدی فروش در هفته گذشته، از رتبه اول به سوم سقوط کرد. در همین حال، Mario Kart 8 Deluxe با وجود کاهش 10 درصدی فروش همچنان در رتبه چهارم قرار دارد.

گیم پلی هاگوارتز Legacy

همچنین تغییرات قیمتی برای برخی از بازی‌های نینتندو سوییچ در این هفته وجود داشت که باعث شد آن‌ها در جدول فروش حتی بالاتر بروند. Animal Crossing: New Horizons پس از 40 درصد افزایش فروش، هفت پله صعود کرد و به رتبه 5 رسید. Super Mario Bros U Deluxe با هشت پله صعود به جایگاه دهم رسید، Mario Strikers: Battle League Football به دلیل افزایش 197 درصدی فروش با 15 درصد افزایش به رتبه 25 رسید، Super Mario 3D World + Bowser’s Fury از رتبه 27 به 68 درصد صعود کرد. 15. از سوی دیگر، بازی Mario Tennis Aces با افزایش فروش 182 درصدی به جایگاه هفدهم رسید و عمارت لوئیجی 3 با افزایش فروش 88 درصدی به جایگاه بیستم رسید.

سرانجام، نسخه بازسازی شده Dead Space که اخیرا منتشر شده است، پس از افت فروش 52 درصدی، از رتبه سوم به رتبه هفتم سقوط کرده است. در همین حال، Spongebob Squarepants: The Cosmic Shake پس از افت 60 درصدی فروش، از 10 به 34 رسید.

در زیر می توانید 10 بازی برتر هفته منتهی به 11 فوریه 2023 (22 بهمن 1401) را مشاهده کنید.

اسم بازی موقعیت واقعی موقعیت قبلی
میراث هاگوارتز ۱
خدای جنگ راگناروک ۲ ۲
fifa23 ۳ ۱
Mario Kart 8: Deluxe ۴ ۴
عبور حیوانات: افق های جدید ۵ ۱۱
Call of Duty Modern Warfare 2 ۶ ۵
فضای مرده ۷ ۳
نینتندو سوییچ ورزشی ۸ ۶
Minecraft (تغییر) ۹ ۷
Super Mario Bros U Deluxe جدید ۱۰ ۱۸

منبع: gamesindustry.biz

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و بررسی و پیش نمایش digikalag

نوشته شده توسط The Impressive Beginning of Hogwarts Legacy; نمودار فروش هفتگی بازی انگلستان اولین بار در بازیگرها ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.