شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک به دنبال جذب یک میلیارد دلار – بازیگرها است

هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه 1 میلیارد دلاری نیاز دارد 1

مقاله ای که شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک به دنبال جذب یک میلیارد دلار سرمایه است، برای اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک که تاکنون موفق به جذب سرمایه کافی شده است، اکنون جذب یک میلیارد دلار سرمایه را هدف گذاری کرده است.

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان و صاحب شرکت های بزرگ و شناخته شده ای مانند X، SpaceX، Tesla و … است. شرکت هوش مصنوعی x.AI راه اندازی شد این شرکت که در حال حاضر 135 میلیون دلار سرمایه دارد به دنبال افزایش سرمایه است تا بتواند با کمک موسس خود از شرکت های بزرگی مانند OpenAI پیشی بگیرد. اکنون شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک به دنبال جذب یک میلیارد دلار سرمایه است و ممکن است روزی موفق شود.

بیشتر بخوانید: پیامد واکنش تند ایلان ماسک به شرکت های تبلیغاتی در X: ما قصد بازگشت نداریم

شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک به یک میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد

اخیرا و بر اساس اسناد فاش شده از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکاایلان ماسک توانسته 135 میلیون دلار سرمایه برای شرکت هوش مصنوعی خود جمع کند که توسط 4 فرد ناشناس تامین شده است. تاریخ اولین جمع آوری کمک های مالی هشتم آذر بود. حال این تاجر بزرگ برای رسیدن به هدف یک میلیارد دلاری سرمایه باید 865 میلیون دلار سرمایه نیز جذب کند که بسیار سخت به نظر می رسد.

اولین و تنها محصول x.AI، Grok AI Chatbot در ابتدا برای رقابت با چت ربات های بزرگ مانند ChatGPT، Google Bard، Bing Chatbot و غیره راه اندازی شد. طبق تجربیات کاربران، این چت بات عملکرد متفاوتی نسبت به سایر همتایان خود دارد و بسیار سرگرم کننده است.

شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک به یک میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد

با ایلان ماسک صحبت کنید نسخه Premium Plus X به زودی در حالت بتا منتشر خواهد شد. Grok می تواند پایگاه داده خود را بر اساس اطلاعات موجود در شبکه اجتماعی X به روز کند و اخبار واقعی را از اخبار جعلی تشخیص دهد.

اما برای کسانی که نمی دانند، ایلان ماسک یکی از بنیانگذاران شرکت هوش مصنوعی OpenAI به عنوان خالق چت بات هوش مصنوعی ChatGPT است که به زودی شرکت را ترک کرد و از هیئت مدیره استعفا داد.

اما با در نظر گرفتن شخصیت و ثروت ایلان ماسک و همچنین روابط او، می توان انتظار جذب یک میلیارد دلار از سرمایه او را داشت.

بیشتر بخوانید:

  • بنیانگذار DeepMind به ایلان ماسک گفت که هوش مصنوعی می تواند طرح زندگی در مریخ را نابود کند.
  • واکنش جنجالی ایلان ماسک به ممنوعیت تبلیغات X: برو به جهنم!
  • حماس از ایلان ماسک دعوت کرد تا از ویرانه های غزه بازدید کند

نظر شما در مورد طرح ایلان ماسک برای افزایش قدرت x.AI در برابر سایر شرکت های هوش مصنوعی چیست؟ آیا فکر می کنید ماسک می تواند یک میلیارد دلار سرمایه جذب کند؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید اخبار فناوری با موارد تکراری ادامه دهید.

مقاله ای که شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک به دنبال جذب یک میلیارد دلار سرمایه است، برای اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.