شقایق دهقان از نمایش خانگی «ناتو» حذف شد!

شقایق دهقان از نمایش خانگی «ناتو» حذف شد!

پخش دو قسمت بعدی قسمت چهارم که شقایق دهقان در آن حضور داشت متوقف شد و سریال جدید با حضور 5 بازیگر جدید آغاز شد.

به گزارش بازیگرها به نقل از تمدید، قسمت چهارم از فصل اول رئالیتی شو ناتو که شقایق دهقان در آن حضور داشت پس از انتشار یک قسمت متوقف شد و این سریال با بازیگران جدید پخش شد. در سینماهای خانگی

ناتو؛ مجموعه ای از نمایش های واقعیت به کارگردانی مهدی صفیار است که از اردیبهشت 1402 روی پلت فرم فیلم نت نمایش داده می شود.

این مجموعه یک طرح بازی هیجان انگیز است که همه بازیکنان را به چالش می کشد تا ناتو را در بین خود پیدا کنند.

ناتو باید حواس هم تیمی هایش را با دروغ گفتن و فریب دادن آنها منحرف کند. و کل بازی با سوالات عجیب و گاهی مضحک که اطلاعات عمومی بازیکن را محاسبه و به چالش می کشد ادامه دارد.

هر قسمت از این نمایش با حضور پنج بازیگر به نمایش درآمد. تاکنون 3 قسمت از 3 قسمت از فصل اول این رئالیتی شو پخش شده است.

تاکنون 9 قسمت از فصل اول ناتو پخش شده است و قسمت چهارم یا همان قسمت دهم با حضور 5 بازیگر که یکی از آنها شقایق دهقان بود هفته گذشته از پلتفرم فیلم نت پخش شد اما ناگهان یازدهم. قسمتی که به تازگی منتشر شده است با حضور بازیگران جدید بود.

همانطور که مشخص است پخش دو قسمت بعدی قسمت چهارم که شقایق دهقان در آن حضور داشت متوقف شده و سریال جدید با حضور 5 بازیگر جدید آغاز شده است.

پست شقایق دهقان از برنامه خانگی «ناتو» حذف شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.