شما می گویید: آیا علاقه مند به استفاده از تبلت در سال ۲۰۲۳ هستید؟ • مجله دیجی کالا

شما می گویید: آیا علاقه مند به استفاده از تبلت در سال ۲۰۲۳ هستید؟  • مجله دیجی کالا

در حال حاضر با توجه به پیشرفت چشمگیر گوشی‌های هوشمند از نظر اندازه، قدرت سخت‌افزاری و امکانات نرم‌افزاری، نیاز به تبلت‌ها کمتر و کمتر می‌شود، بنابراین حتی تصور می‌شود که دیگر نیازی به این دستگاه‌ها نیست. با این حساب، آیا شما علاقه مند به استفاده از تبلت در سال 2023 هستید؟

چند سالی است که شاهد وضعیت خیلی خوبی در بازار تبلت های هوشمند نیستیم. اگرچه فروش این محصولات در زمان شیوع ویروس کرونا به اوج خود رسید زیرا همه شرکت ها و دفاتر به کار خود به صورت آنلاین ادامه دادند، اما در مقایسه با گوشی های هوشمند، افراد کمی به تبلت ها توجه می کنند. یکی از دلایلی که تبلت ها آنطور که باید مورد توجه قرار نمی گیرند، افزایش قابل توجه قدرت سخت افزاری و قابلیت های نرم افزاری گوشی ها است.

به عنوان مثال الان موبایل ها تقریبا 7 اینچی هستند در حالی که تا چند سال پیش شاهد عرضه تبلت هایی با این ابعاد در بازار بودیم. اکنون تبلت ها حتی به سایز 14.6 اینچ رسیده اند، از جمله Galaxy Tab S8 Ultra. اما بسیاری از افراد زمانی که قرار است برای محصولی با این اندازه و اندازه که بسیار گران است، هزینه پرداخت کنند، ترجیح می دهند لپ تاپ بخرند. به عبارت دیگر تبلت چیزی بین گوشی هوشمند و لپ تاپ است که به راحتی می توان آن را بر گوشی یا لپ تاپ ترجیح داد.

  • راهنمای خرید تبلت پرچمدار; فوریه 1401

تبلت ها زمانی به عنوان گزینه ای عالی برای تماشای فیلم و سریال، خواندن داستان و غیره در نظر گرفته می شدند، زیرا صفحه نمایش آن ها با گوشی های هوشمند 4 یا 5 اینچی قابل مقایسه نبود. اما با گذشت زمان، سازندگان گوشی های هوشمند محصولات خود را با صفحه نمایش های بزرگتر تولید و به بازار عرضه کردند، بنابراین عصر تبلت های 7 یا 8 اینچی واقعاً به پایان رسیده است. اگر پشتیبانی از قلم به اکثر گوشی‌های هوشمند اضافه شود، باید تبلت‌های سایز متوسط ​​را تقریباً تمام شده در نظر بگیریم.

تبلت های بزرگتر به دلیل وجود لپ تاپ های بسیار سبک و جذاب، حمل راحت و آسان مانند تبلت و با شرایط بهتر از نظر قدرت سخت افزاری، در مقابل لپ تاپ ها حرفی برای گفتن ندارند. بنابراین بعید به نظر می رسد که فروش تبلت در سال جاری بسیار زیاد باشد. البته بازار بزرگتر تبلت ها کمی بهتر است و به همین دلیل است که می بینیم شرکت های بزرگی مانند سامسونگ برای ایجاد فاصله قابل توجهی با گوشی های هوشمند به تولید تبلت هایی با صفحه نمایش بزرگ روی آورده اند.

گوشی های تاشو را نباید فراموش کرد. این محصولات با ایده ای بسیار جذاب تولید می شوند; گوشی هوشمند خود را در هر زمان به محصولی بزرگتر تبدیل کنید. به این ترتیب کاربر در شرایط عادی گوشی در دست دارد اما در مواقع نیاز می تواند آن را به تبلت تبدیل کند. این یک مورد دیگر است که نشان می دهد تبلت های کوچک و متوسط ​​به نظر شانسی برای زنده ماندن ندارند.

با تمام این تفاسیر، هنوز افراد زیادی هستند که به دلایل مختلف تبلت را به لپ تاپ و گوشی هوشمند ترجیح می دهند. بنابراین دلایل ما ممکن است برای همه صادق نباشد. به همین دلیل می خواهیم از شما بپرسیم که آیا تبلت دارید؟ اگر بله، چند وقت یکبار از آن استفاده می کنید؟ آیا قصد خرید تبلت جدید در سال 2023 را دارید؟ اگر جزو گزینه ها نیستید، نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

شارژ کردن...
آیا علاقه مند به استفاده از تبلت در سال 2023 هستید؟

تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 لایت 32 گیگابایتی

تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 لایت 32 گیگابایتی

۵، ۳ ۳ ۰، ۰ ۰ ۰

به مرد

تبلت Samsung Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 با ظرفیت 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

تبلت Samsung Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 با ظرفیت 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

۸, ۸۹ ۰, ۰ ۰ ۰

به مرد

محبوب ترین تبلت ها در دیجی کالا

همه چیز را ببیند

  • راهنمای خرید تبلت ارزان; فوریه 1401

پست شما: آیا علاقه مند به استفاده از تبلت در سال 2023 هستید؟ اولین بار در اندلرن ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.