شما کارخانه ربات انسان نما را دیده اید. ساعت – تکراری

download 3

مقاله کارخانه ربات های انسان نما را مشاهده کردید. اولین بار در مورد ساعت در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

چندی پیش ویدئویی ۲۰ ثانیه ای از کارخانه تولید ربات های انسان نما منتشر شد که با واکنش های بسیاری در فضای مجازی مواجه شد. ویدئوی فوق توسط یکی از کاربران یوتیوب به نام 'meimei4515' منتشر شده است که روند ساخت ربات های انسان نما را نشان می دهد.در این ویدیو می‌توانید ردیف‌هایی از ربات‌های انسان‌نمای زیبا را در غرفه، با مو، پوست و حرکاتی شبیه به انسان‌ها و هنرمندان واقعی ببینید. بنابراین اگر بدن آنها کامل بود، شبیه رقصندگان روباتیک می شدند.


بیشتر بخوانید:

  • ربات انسان نمای تسلا کارهای واقعی تری انجام می دهد [+ لینک ویدئو]
  • ربات انسان نمای فوق سریع S1 با حرکات دقیق خود شما را شگفت زده خواهد کرد [+ویدئو]

کارخانه ربات انسان نما

اگرچه اطلاعات زیادی از این فیلم در دست نیست، اما با بررسی برخی جزئیات به نظر می رسد این کارخانه متعلق به شرکت چینی ExRobots است که در زمینه ساخت ربات های انسان نما و ربات های هوشمند برای موسسات دولتی، موسسات پزشکی و خرده فروشی فعالیت می کند خدمات. .

از آنجایی که ربات‌هایی که در این ویدیو مشاهده می‌شوند بسیار زیبا و بی‌نقص هستند، برخی از کاربران به اشتباه فکر می‌کنند که آنها برای شرکای عاشقانه ساخته شده‌اند. اما در واقع از ربات های تولید شده توسط این شرکت برای ارائه خدمات راهنمایی و مشابه استفاده می شود.

صنعت تولید ربات های انسان نما در سال 2024 پیشرفت چشمگیری داشته و مورد استقبال شرکت های چینی و آمریکایی قرار گرفته است. انتظار می رود این صنعت ترکیب شود هوش مصنوعیایجاد تغییرات بالقوه در فعالیت های اجتماعی.

بیشتر بخوانید:

  • ربات هوش مصنوعی چری به زودی وارد ایران می شود [+ ویدئو]
  • اولین ربات انسان نمای چینی می تواند با سرعت 6 کیلومتر در ساعت بدود. نگاه کن
  • معرفی نسخه جدید ربات انسان نمای اطلس; همراه با هوش مصنوعی [+ویدئو]
  • ببینید: Mendeebot می تواند به طور مستقل با انسان ها ارتباط برقرار کند [+ویدیو]

منبع: newatlas

مقاله کارخانه ربات های انسان نما را مشاهده کردید. اولین بار در مورد ساعت در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.